Здравейте,искам да попитам дали е възможно да се регулира кога точно да зацепва съединителя в зависимост от хода на педала.Става дума за Punto MK2, 8 клапана, за който в ръководството пише: Clutch: Hydraulic control, self-adjusting without travel-free pedalВ сервиз ми казаха, че това в тоя случай с хидравличните съединители не можело да се променя.А при мен колата тръгва от първа предавка едва когато педалът е почти напълно отпуснат, което създава конфузни ситуации дори за опитни шофьори като им загасне колата
Искам да попитам също и какво ще рече това: self-adjusting without travel-free pedal
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Регулиране на педала на съединителя, Punto MK2
Collapse
X
-
100% е хидравличен, даже доколкото разбирам от книжките, всичките Nuova Punto модели са с такъв. Течност в казанчето си има, така че остава цилиндъра.Но това не отговаря на въпроса дали може да се регулира кога точно е нормално да зацепва, може би някой който кара същото може да сподели?kluchar написа:виж първо с къв саединител си ако е жило имао една гайка на него и се навива / развива ако е с хирдавлика виж дали има спирачна течност в казанчето или другото е нов цилиндър_________________________
FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.
Коментар
-
Дамм, това е ценна информация...Сега финансово съм баш за съединител, но е добре да се знаеbboyd написа:не се занимаваи с глупости за съединител си и моита мк2 беше така докато не смених и сега оделя още с леко пускане на педала_________________________
FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.
Коментар
-
Но като цяло - не можах да разбера дали е възможно моментът зацепването на хидравличния съединител да се регулира по желание на клиента. Дори да допуснем, че при изправен съединител зацепването е при минимално отпускане на педала, може да се очаква че различните шофьори ще имат различни предпочитания - някой може да иска да тръгва веднага, друг - малко по-късно и т.н.Мисля, че е логично подобно предположение - щом тези които са с жило могат да се регулират, защо по-модерните (дали?
) да не могат?
_________________________
FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.
Коментар
-
НЕ колега немога да се регулират с нов съединител отделя приблизително на средата а с вече изпял си песента на пуснат съединител тоест с височината на педала (оделянето) си следиш състоянието на съединителяpunto_11 написа:Но като цяло - не можах да разбера дали е възможно моментът зацепването на хидравличния съединител да се регулира по желание на клиента. Дори да допуснем, че при изправен съединител зацепването е при минимално отпускане на педала, може да се очаква че различните шофьори ще имат различни предпочитания - някой може да иска да тръгва веднага, друг - малко по-късно и т.н.Мисля, че е логично подобно предположение - щом тези които са с жило могат да се регулират, защо по-модерните (дали?
) да не могат?сваляш стоиката на акумолатора и там е втората помпа(в/у скоростите)има една гумена тапичка махаш я под нея е цицката за обезвъздошаване слагаш подходящо ключе и едно маркуче и един човек помпа няколко пъти педала на съединителя и задържа и като задържи ти отвиваш малко за да излезе въздух и така повтаряш операцията докато изчезнат мехурчетата(въздуха)punto_2 написа:да не отварям нова тема как се обезвъздушават тия помпи?Napikaso написа:Аз го обезвъздуших на моето Пунто и има малка промяна, защото и при мен отделя високо. Но предполагам, че феродото си е отишло.карай спокойно ако отделя на почти пуснат педал си за съединител ама докато не почне да боксува в движение можеш да карашemo_pz написа:и аз имам пунто 1,2 8v 2001 година купих го преди една седмица,и на мен ми отделя доста височко,не знам нормално ли е така.или си е износил съединителя вече,но не боксува върви си
Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар