Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат типо 1.4 DGT проблем с работата на студен двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Мерси ,това е много полезно но ме заболя главата и не разбрах кой знае колко, но моторчето за празен ход го разкачих и си направих с него с едни копчета да си подавам оборотите, което както гледам е грешно, защото всичко е свързано и дава грешна информация на компа, но преди като го включех вдигаше много обороти, утре ще отида да си го върна както си беше и ще пробвам да видя какво ще стане, ако пак вдига обороти ще пробвам вече от какво може да е.

    Коментар


      #17
      Благодаря ви за помоща, много ми помогнахте, днес си върнах всичко по местата и горе долу има напредък, сега просто вдига малко обороти и малко бавно и на сектори падат докато ги докара 1000 оборота.Някой имал ли е подобен проблем?Като завъртя да паля вдига до 2000 оборота, седи така малко и след това падат полека полека и си застават където трябва, като дам газ пак ги задържа малко и на сектори падат до 1000Покарах я, върви горе долу добре, само веднъж ми направи нещо като прекъсване, незнам как да го нарека, като загуба на мощност за секунда и пак се оправя и + това оборотите на свободен ход малко си играят, редуват се, вдигане и падане на оборотите в диапазон от към 100/200 оборота.Според мен има още някой датчик които не работи на 100% или нещо друго, но какво е незнам.Някой ако може да ми помогне да пише, ако е била така колата му и се е оправила да сподели какво е било.А на компютърна диагностика не ми се кара, едно че ще ме одерат тука в моя скапан град, едно че най накрая вместо за тези пари да си купя някоя част, аз ще съм ги дал за това.Вярно че така само гадая но се надявам да го открия без да си давам парите за диагностика.

      Коментар


        #18
        Колеги искам да питам, видях във ето тази тема за моноинжекция "Как се замерва..Симтомите са, не се форсирва двигателя глъхне или пуши..Много лесно, с един дигитален мултицет, се установява дали първо има напрежение от +5 волта на пин 1 на буксата, ако напрежението е на лице, се замерва пин две, при напълно отпусната дроселна клапа между пин 2 и пин 3 "или маса същото е" се установява напрежение във рамките на 0,2-1,1 волта, започва бавно да се дава газ "натиска се педала" и волтажа трябва да се покачва плавно, във целият диапазон, да няма колебания, при напълно отворена клапа волтожа трябва да се установи до 4.8 което за компютъра означава газ до ламарината Ако измерените напрежения са налице, значи съмненията ни за тротъл позишън сензор, или сензор на ъгъла на завъртане на дроселната клапа, са неоснователни, TPS-са работи коректно и компютъра го разбира какво му "говори" .. "Измерих м/у пин 1 и маса, но не помня там колко волта даде или дали е 5 волта, но измерих м/у пин 5 и маса и там имаше 4,9 волта, гледам че това идва от компютъра, правилно ли ми е или трябва да е 5 волта?

        Коментар


          #19
          Колега на устроиството за празен ход има един контакт които подава информациа на компутара моного често нагариа и затова ти прави мизерии
          Fiat Coupe karam nishto ne baram.

          Коментар


            #20
            balak написа:
            Колега на устроиството за празен ход има един контакт които подава информациа на компутара моного често нагариа и затова ти прави мизерии
            Знам го колега, но ми е изчистено там, меря го и показва че дава контакт, даже го мърдам и не прекъсва, но и мене ме съмнява да не ми прави мизерия това моторче, оня ден реших да го отворя да го почистя, аз съм го чистил, но пак да видя какво става, то взе че единия болт превъртя и сега единственния начин да го отвия е да сваля моното Преди няколко месеца, си играх с това моторче и изведнъж тръгна и после пак се развали, но през това време намествах и тпс датчика и помислих че се поправи от него, ти ми докара на акъла че може и в това да е, а аз се чудя от какво е, ще го почистя тези дни да видим какво ще стане.А за тези стоиности който трябва да са на тпс датчика, аз забелязах че както и да го въртиш, моторчето за празен ход компенсира и след като го пуснеш пак си го намества на едно и също, а именно 1.01 волта, поне при мен е така. А на газ до дупка, си е винаги 4,8 волта, каквото и да правиш.

            Коментар


              #21
              Колеги, смазах го това моторче и колата изведнъж стана все едно току що купена от завода, но карах малко и хайде пак започна да прави мизерия, четох някъде , че трябва да дава от 5 до 50 ома на 1 и 2 клейма, мене ми дава 10, значи това е добре, чудя се дали тези писти там по който се движат тези пластинки които с една дума са за това ключе дето е на върха на буталцето, дали те са ок, щото изглеждат доста изхабени.Имал ли е някой подобен проблем и как да се справя с него, на проба и грешка съм и до сега не съм имал успех, но отскоро разбрах че е само и единственно от това скапано моторче.Та някой ако има някви идеи да пише.

              Коментар

              Working...
              X