Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат типо 1.4 DGT проблем с работата на студен двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат типо 1.4 DGT проблем с работата на студен двигател

    Здравейте... Имам проблем с мойто типо то е 1.4 моно и когато е студено работи някак нервно и вкарва повече бензин , даже и картера пълни. Смених бензинова помпа ,ламбда сонда а работата на двигателя си е същата. Възможно ли е да е от датчика на инжекцията ?

    #2
    Щом го прави само на студен двигател,би било логично да е термодатчик.Не зная защо си сменял ламбда сонда,тя не участва в смесообразуването докато колата е студена.Регулатора на налягането на горивото провери ли?Диагностика прави ли?
    Fiat Brava 1.2,16в

    Коментар


      #3
      ..

      Имам тази кола от 4 години за втори път го прави това . Първият пър беше запекла ламбда сонда и като я смених се оправи Диагностика уж ми правиха и не можаха да разберът от какво е .... (толко си могат сигурно хората) Регулатора за налягане го проверих и той е добре. Днес ще видя да сменя и датчика на инжекцията и ако не стане пак се ловя за главата :D

      Коментар


        #4
        Re: ..

        Колега и аз съм със същия двигател и го имам същия проблем.Насочил съм се и аз към този датчик на колектора за картерните газове,ако откриеш проблема пиши.че вече ми писна.

        Коментар


          #5
          Смених датчика и двигатела заработи нормално колега смени го и ти твоя да видим дали ще се оправи колицата ти
          Прикачени файлове

          Коментар


            #6
            Много благодаря колега.Колата работи перфектно.

            Коментар


              #7
              tipo33 написа:
              Щом го прави само на студен двигател,би било логично да е термодатчик.Не зная защо си сменял ламбда сонда,тя не участва в смесообразуването докато колата е студена.Регулатора на налягането на горивото провери ли?Диагностика прави ли?
              Колеги само да питам, къде е този "Регулатора на налягането на горивото", със същия двигател съм 1,4 моно, имам подобен проблем които ме побърква вече с месеци,смених термо датчика с нов, не стана, ламбда смених с такава на старо, промяна имаше и след време пак стана така.Дали да не си сменя термо датчика със стария пак, да не би нещо да е фалшив тоя?Като сложа старата ламбда е като тир натварен с дърва :D ,а като сложа тая на старо дето я взех е като празен тир.Има разлика, дали е от нея?И къде се намира тоя Регулатора на налягането на горивото?Извинявам се че се набърквам в друга тема но съм отчаян вече

              Коментар


                #8
                Колега,като си свалиш кутията на въздушния филтър ще видиш зад черната дюза едно квадратно с четири болта.Развиваш болтовете и ще видиш мембраната на регулатора.Има я в ахм ауто за 12 лв , а до колкото си спомням ако ти е здрава мембраната се настройва с разпъване или свиване на пружинката.Дано съм помогнал.

                Коментар


                  #9
                  bobizdr написа:
                  Колега,като си свалиш кутията на въздушния филтър ще видиш зад черната дюза едно квадратно с четири болта.Развиваш болтовете и ще видиш мембраната на регулатора.Има я в ахм ауто за 12 лв , а до колкото си спомням ако ти е здрава мембраната се настройва с разпъване или свиване на пружинката.Дано съм помогнал.
                  Благодаря ти, ще го проверя и това, аз го бях отворил и пак го затворих това, а кое е "датчика на инжекцията" ако може да ми обясниш.

                  Коментар


                    #10
                    Този датчик се намира зад моното на колектора и е син или сив.Ако го сменяваш гледай да е студена колата,че иначе ще се изгориш от антифриза.

                    Коментар


                      #11
                      bobizdr написа:
                      Този датчик се намира зад моното на колектора и е син или сив.Ако го сменяваш гледай да е студена колата,че иначе ще се изгориш от антифриза.
                      Да не е това на картинката по горе?Но това не е ли температурния датчик?Иначе това го смених, но после пак си сложих стария, може там да ми е била грешката.

                      Коментар


                        #12
                        super_angel28 написа:
                        bobizdr написа:
                        Този датчик се намира зад моното на колектора и е син или сив.Ако го сменяваш гледай да е студена колата,че иначе ще се изгориш от антифриза.
                        Да не е това на картинката по горе?Но това не е ли температурния датчик?Иначе това го смених, но после пак си сложих стария, може там да ми е била грешката.
                        Да това е температурен датчик ,но той командва моно инжекцията.Ако не работи правилно ,когато е студена колата прекъсва и цапа свещи и. . . .

                        Коментар


                          #13
                          Благодаря ти за помоща колега, тоя датчик го смених със новия, както казах, натегнах тая пружина, иначе колата ми върви обаче по изчисления гори 20 на сто, мислех че е от ламбдата но както разбрах маи не зависи от нея работата на студен двигател, а аз карам на 700 метра и обратно в повечето случаи и е повечето на студен двигател, отзад от ауспуха мерише на бензин и цапа ауспуха, сега след като направих всичко това ше видя дали ше има подобрение, даже шях да си копувам ламбда сонда но като гледам маи не е от нея, незнам ше си проличи.

                          Коментар


                            #14
                            Доколкото знам, освен синия датчик за температурата, има и датчик вътре в инжекцията. Веднъж като бях на диагностика ми казаха за него, но ме предупредиха че не може да се разбере от диагностиката дали е изправен. Ако някой колега може да каже нещо по-подробно...

                            Коментар


                              #15
                              Black Phoenix написа:
                              Доколкото знам, освен синия датчик за температурата, има и датчик вътре в инжекцията. Веднъж като бях на диагностика ми казаха за него, но ме предупредиха че не може да се разбере от диагностиката дали е изправен. Ако някой колега може да каже нещо по-подробно...
                              Това е от форд форума.Дано помогне.ИНЖЕКЦИОННА СИСТЕМА

                              Коментар

                              Working...
                              X