Всички сте прави и благодаря много за съветите.Ще отида на прегледа и ще го накарам човека да прегледа тия всички неща които ми изредихте.В крайна сметка мисля да направя така както казва колегата със снимката на кат.Ще сменя маслото ремък,а може и някоя ролка.Пък другото ако почне да пищи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво основно трбява да се смени на токущо купена кола
Collapse
X
-
Е баш от него не сипвай, прекалено гадно е и става ако вече съвсем си прежалил колата, плюс това е 15w40.Преди карах пунто 1.2 по спомен маслото беше 3 литра и нещо а не 5.Punto_PoweR написа:А относно маслото на мен ми трябват 5 литра..разбрах,че в метро имало някакво дето било 30 лева 5 литра може и да е оферта не знам.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
3 литра и нещо е маслото 10в40. Това от метро е гъсто. Само ремъка смени и я покарай известно време. Отиди на някоя сбирка и я дай на някой с Пунто или карал такава да я поразкара нагоре надолу да чуе нещо тропа ли вие ли. Не бързай със смяна на масло антифризи др. защото може да има изненади /гарнитура термостат в. помпа/ и тогава -язък за смяната.LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Абе колега не се занимавай с глупости с това 15w40.За твоята кола е добре 10w40.С масло,ангренажен ремък и ангренажна ролка компромиси не се правят!После да не си скубеш косите и да търсиш двигател.Аз бих постъпил така:сменям ангренажен ремък+ролка(качествени),масло-10w40+маслен и въздушен филтър.Аксесоарния ремък също е важен,но не е спешен.След това покарай,послушай,наблюдавай-тя сама ще ти каже какво иска.Следи си температурата и нивата на флуидите по-честичко докато не я опознаешPunto_PoweR написа:ааа не кола и жена на никой не давам
а относно маслото вече си купих 15в40...а да питам нещо друго.Само на моя фиат ли задната е по следния начин.Дигаш нагоре и даваш надясно и към мене?
.
Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
Е по хубаво е 10w40 ама щом го е взел вече нека кара с него нищо няма да му стане. От опит го говоря не просто така.Каквото и да му сипе ще живее. И баш на това пунто и да се скине ангренажа няма да направи беля, маслото по добре го смени че може да не е сменяно 40 50 хиляди, нищо че 15w40.С парите които ще спести след 2 години ще имаш колкото за още едно пунто. И да ги набие тия пари в хубави масла и консумативи файда нямаа.tipo33 написа:Абе колега не се занимавай с глупости с това 15w40.За твоята кола е добре 10w40.С масло,ангренажен ремък и ангренажна ролка компромиси не се правят!После да не си скубеш косите и да търсиш двигател.Аз бих постъпил така:сменям ангренажен ремък+ролка(качествени),масло-10w40+маслен и въздушен филтър.Аксесоарния ремък също е важен,но не е спешен.След това покарай,послушай,наблюдавай-тя сама ще ти каже какво иска.Следи си температурата и нивата на флуидите по-честичко докато не я опознаешPunto_PoweR написа:ааа не кола и жена на никой не давам
а относно маслото вече си купих 15в40...а да питам нещо друго.Само на моя фиат ли задната е по следния начин.Дигаш нагоре и даваш надясно и към мене?
.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Ехеее за две години от консумативи да спести за ново пунтоinfineon написа:Е по хубаво е 10w40 ама щом го е взел вече нека кара с него нищо няма да му стане. От опит го говоря не просто така.Каквото и да му сипе ще живее. И баш на това пунто и да се скине ангренажа няма да направи беля, маслото по добре го смени че може да не е сменяно 40 50 хиляди, нищо че 15w40.С парите които ще спести след 2 години ще имаш колкото за още едно пунто. И да ги набие тия пари в хубави масла и консумативи файда нямаа.tipo33 написа:Абе колега не се занимавай с глупости с това 15w40.За твоята кола е добре 10w40.С масло,ангренажен ремък и ангренажна ролка компромиси не се правят!После да не си скубеш косите и да търсиш двигател.Аз бих постъпил така:сменям ангренажен ремък+ролка(качествени),масло-10w40+маслен и въздушен филтър.Аксесоарния ремък също е важен,но не е спешен.След това покарай,послушай,наблюдавай-тя сама ще ти каже какво иска.Следи си температурата и нивата на флуидите по-честичко докато не я опознаешPunto_PoweR написа:ааа не кола и жена на никой не давам
а относно маслото вече си купих 15в40...а да питам нещо друго.Само на моя фиат ли задната е по следния начин.Дигаш нагоре и даваш надясно и към мене?
.
,не мисля че ще стане,дори и с наливно слънчогледово олио да кара и да минава по 500 хил.км на година.
Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
За сега всичко е ток и жица.Смених,масло,ремък и ролка.Ако има нешо друго веднага знам,че мога да се обърна към вас.Разбрах,че всичките сте доста компетентни по тези въпроси.Мерси, много ми помогнахте.Количката сега лети.Доста е свжа.И 5 лева да стане бензина аз пак ще карам! И 5 стотинки да стане аз пак ще крадна
Коментар
-
И аз миналата седмица си взех пунто, обаче е за смяна на антифриза,той даже е малко. Да ви попитам колко литра събира и можете ли да ми препоръчате някакъв по евтин евентуално. Гледам че и самото казанче е пълно с някаква гняс и май ще трябва да го откачам и да чагъртам. И после до къде да го пълня, на самото казанче пише MIN и MAX, по средата между двете ли трябва да го пълня ли или до MAX. Мерси предварително
А и гарнитурата на картера е издухана, обаче разбрах че този двигател заводско няма гарнитура а се прави със силикон, колко ли пари ще ми вземат в сервиз да го направят ?
Коментар
-
Колега за тази мръсотия в казанчето мога да кажа,че не е хубав знак.Да не те плаша ама има вероятност да е слагана присадка за запушване на течове,още повече казваш че течността е малко.Има вроятност като смениш антифриза да протече я радиатор,я радиаторче на парното и др..Смени антифриза и ще се разбере.Аз лично държа нивото му между мин. и мах. при СТУДЕН ДВИГАТЕЛ.Марката на антифриза няма значение,гледай градусите му ако е готов разреден.Ако просълзи от някаде слагаш един Rad Weld в новия антифриз и може да помогне,стига да няма пробойна като Титаник.Това е моето мнение,иначе ти си решаваш.Успех!neo92 написа:И аз миналата седмица си взех пунто, обаче е за смяна на антифриза,той даже е малко. Да ви попитам колко литра събира и можете ли да ми препоръчате някакъв по евтин евентуално. Гледам че и самото казанче е пълно с някаква гняс и май ще трябва да го откачам и да чагъртам. И после до къде да го пълня, на самото казанче пише MIN и MAX, по средата между двете ли трябва да го пълня ли или до MAX. Мерси предварително
А и гарнитурата на картера е издухана, обаче разбрах че този двигател заводско няма гарнитура а се прави със силикон, колко ли пари ще ми вземат в сервиз да го направят ?Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
Е тогава е кофти,но ако е масло в антифриза ще стои черно и мазно няма да го "чагърташ"от стените-просто ще се бърше с парцалneo92 написа:За тази гняс един приятел ми каза да сложа добавка за изчистване, да не чагъртам. Мисля да я сложа, да налея после нов антифриз и да видим какво ще стане, ако губи отнякъде тогава ще го мисля. Казаха ми че може евентуално и да го меша с маслото и тогава вече не знам...
.Ако е кафеникаво и твърдо по стените е добавка за теч.
Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
Е некво като тиня е такова, кафяво-лайняно. Ще му досипя неквъв готов антифриз и ще видя дали го губи, ако го губи ще сипвам добавка за теч или направо ще го търся откъде тече. Преди това обаче мисля че ще му сложа добавка за почистване, че като гледам тая гняс по казанчето си представям в радиатора кво се случва
Коментар
-
Оставам с впечатление, че искаш да му сложиш добавка за почистване на радиатора и после да си долееш просто малко антифриз...neo92 написа:Е некво като тиня е такова, кафяво-лайняно. Ще му досипя неквъв готов антифриз и ще видя дали го губи, ако го губи ще сипвам добавка за теч или направо ще го търся откъде тече. Преди това обаче мисля че ще му сложа добавка за почистване, че като гледам тая гняс по казанчето си представям в радиатора кво се случва
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар