Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с оборотите на Фиат Браво 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с оборотите на Фиат Браво 1.6

    Здравейте.Имам странен проблем който стана постоянен напоследък.Като паля колата оборотите са между 2000 и 3000 и се форсира колата от само себе си.Ако чакам не се оправя, трябва да я гася и да я паля 2-3 пъти за да се нормализира,но аз тръгвам и след 50 метър някъде всичко си идва на мястото.Също така понякога на светофар започват да играят но за малко,не е винаги и постоянно.Пробвах да чистя грешки но няма кой знае какъв ефект и затова реших да питам,че аман от майстори,тук поне още е безплатно :D

    #2
    с

    ами виш стъпковото моторче има голяма вероятност да е то свали го изчисти го и пробвай пак
    Fabbrica Italiana Automobili Torino
    F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
    F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
    F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

    Коментар


      #3
      Извинявай за глупавия въпрос ама къде се намира то.и лесно ли се сваля?Питам за да не сваля нещо друго.А как се чисти?

      Коментар


        #4
        и аз го имам от време на време същия проблем, но тя сама се оправя затова не съм търсил проблема. Май всички фиатчета правят едно и също

        Коментар


          #5
          Колега има 1 куб теми точни по този въпрос ! Стъпково моторче и дроселова клапа/или нещо такова му беше иметоДжаджитата в червено !

          Коментар


            #6
            Ето това е на 1,6 стъпквия мотор. Държи се с две болчета тип звезда и се сваля за 1 мин.

            Коментар


              #7
              Stoynev85 написа:
              Ето това е на 1,6 стъпквия мотор. Държи се с две болчета тип звезда и се сваля за 1 мин.
              Колега, това важи ако си с металните колектори, ако колата е 98 и по-нова (пластмасовите колектори) стъпковото мАторче е малко - по различно и не може да се извади само то.Отделно имаше теми из форума, че трябва след това да се обучава, поради изваждането и екуто трябва да опресни колко точно да отвори за празен ход, ама да не говоря на изуст... използвай търсачката на форума.Поздрави,Ростислав
              Brava 1.6 EL, '98
              182A4

              Коментар


                #8
                Мерси колеги за отговорите.Ще пробвам още утре :P

                Коментар


                  #9
                  Колега преди да го разкачиш, ако двг ти е с металните колектори си разкачи +-вата клема на акумулатора! Успех.

                  Коментар


                    #10
                    Колвги ,ще ми разясните ли това което съм оградил с зелено какво е ?мерси предварително
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                      #11
                      Това е пътя на охладителната система обратно към казанчето - там тече антифриз.
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #12
                        Колеги,извинявам се за спама,ако модератора прецени,че спамя моля да изтрие мнението ми,ама е смешно да пишете като първолаци.Все пак е форум и е обществено достъпен,не може 90% от коментарите да са написани по начин,неподлежащ дори и на коментар.Най-плашещото е ,че е видно как грешките не са допуснати вследствие на"клавиатура",а се дължат на изключителна неграмотност.
                        Fiat 1.4 12V
                        Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                        Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                        Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                        Коментар


                          #13
                          Здравейте, имах същия проблем с оборотите до преди няколко дена, по конкретно оборотите ми ту се вдигаха към 2000 ту падаха много почти колкото да изгасне колата, независимо от времето дали е топло или студено. Реших си проблема като смених стъпковия мотор. Взех си употребяван от една автоморга за 40лв. Новият струва 85 лв. Много внимавайте ако сами си купувате и подменяте стъпковия мотор, тъй като независимо че всички са произведени за тази кола имат разлики в производството, аз пробвах 4 докато разбера кой е за моето Браво.
                          Bravo'96

                          Коментар

                          Working...
                          X