Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да сваля турбото на Фиат Уно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да сваля турбото на Фиат Уно

    Ако някой може да ми обясни как се сваля турбото на Фиат Уно 1.3турбо (всмисал сваля ли се главата и т.н. или може без тия операции). Между другото тъй като турбото ми е заминало си търся друго (същият модел) тел - 0883399485

    #2
    Сваляш дросела,разкачаш всички въздуховоди,бензинопроводи,дюзи,ел инсталация около колекторите,дебитомера.Бензиновата рейка е делима -разделяш я на две и развиваш двете всмукателни двуцевки.Забравих - източваш антифриза.Разкачаш тръбите на охлаждането на турбото,развиваш маслената магистрала за мазане на турбото,откачаш маркуча за връщане на маслото към картера,маркуча на вакуума на уестгейта,гърнето,доразвиваш генерацията и вадиш турбото нагоре.http://download.fiat-bg.org/Books/Uno/Изтегли си Хайнеса,има и снимки за демонтажа и инструкции как се прави.
    Fiat Punto 1.1 6Speed

    Коментар


      #3
      Много полезна информация - БЛАГОДАРЯ дано успея да я върна пак на пътя тази кола

      Коментар


        #4
        Много работа те чака,ама ако си упорит ще видиш за какво зверче става на въпрос!Успех!
        Fiat Punto 1.1 6Speed

        Коментар


          #5
          На моето го свалих отдолу.Имаш ли серво?
          FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

          Коментар


            #6
            tinalex написа:
            На моето го свалих отдолу.Имаш ли серво?
            Не нямам ! Ще стане ли от долу ?!

            Коментар


              #7
              Между другото намерих си турбинка IHI RHb5 (нали това е за уно ? )Според продавача тя е в перфектно състояние (как мога да го разбера това) и е на малко киломерти.Дава ми я за 210 лв., цената добра ли е ?

              Коментар


                #8
                Не знам сервото каква роля играе при свалянето на турбото+И кое серво - на спирачките или на волана?Не е невъзможно да се извади от долу,но смятам,че ще е по неудобно.Ще ти пречат рейката,алтернатора,паразитната полуоска...А и печелиш капане на антифриз и масло по физиономията Цената е супер,даже си е без пари!Перфектно състояние???Има начин да се разбере.1.Взимаш,монтираш,палиш и се наслаждаваш на резултата или се чудиш защо си си купил дизел.2.Намираш си микрометър,разколачваш тербото на съставни части и проверяваш кое как е.3.Носиш го в турбо сервиз да ти кажат дали е заминало или не.Цената ми се вижда малка за перфектно турбо,но може човека който го продава да не знае реалната му стойност или просто толкова да си струва(в смисъл да е заминало)На твойто какво му е,че искаш да го сменяш?
                Fiat Punto 1.1 6Speed

                Коментар


                  #9
                  При мен турбото ПЪСКА маслко яко през блол офа, има масло и в интеркулера, отзад като надуе турбота кади, та се не вижда нищо . Ужас е, и съм много притеснен тъй като тепърва си взимам турбо кола (отдавна ми е мечта) обаче колегата ТЕМПО (регнат е и тука) ме прееба яко с това Уно (но, това е друга тема). Освен всичко друго колата е изгнила до неузнаваемост. Другата седмица трябва да мина през кат да и сменя номерата и после почвам да я разглобявам. Ще сваля турбото, ще го закарам в сервиз да видя какво ще ми кажат, след това кои гарнитури трябва да сменя да се застраховам да няма течове през блока ? През интеркулера също , има теч на масло - това означава, че и налягане губя от там нали ?! Значи и него трябва да сменям и ... тази кола ще излиза златна ама съм решил да я оправя. От друга страна колата уж е със по големи инжектори, по голяма бензинова помпа и генерация, надуто налягане на турбината и преди 4-5 дни найстина вървеше зверски. Има и друго на оргиналния бууст метър като я смачкам стрелката отива до края и даже се мъчи да се преварти (когато буста е надут до край) това притеснително ли е ?

                  Коментар


                    #10
                    zl0_un0 написа:
                    ...Освен всичко друго колата е изгнила до неузнаваемост. Другата седмица трябва да мина през кат да и сменя номерата и после почвам да я разглобявам.
                    Това Uno го знам(вж. снимката, ако е същото де ), даже го карах на два пъти (още преди да го вземе "Темпо"), спомням си че беше доста изгнило, но като цяло нямаше такива проблеми с течове и подобни, каквито има сега. По онова време серизно се бях замислил да го купя, но впоследствие се отказах.
                    Прикачени файлове
                    Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
                    Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
                    Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
                    Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

                    Търси се..

                    Коментар


                      #11
                      не е това ! бяло е с черен капак

                      Коментар


                        #12
                        zl0_un0 написа:
                        При мен турбото ПЪСКА маслко яко през блол офа, има масло и в интеркулера, отзад като надуе турбота кади, та се не вижда нищо . Ужас е, и съм много притеснен тъй като тепърва си взимам турбо кола (отдавна ми е мечта) обаче колегата ТЕМПО (регнат е и тука) ме прееба яко с това Уно (но, това е друга тема). Освен всичко друго колата е изгнила до неузнаваемост. Другата седмица трябва да мина през кат да и сменя номерата и после почвам да я разглобявам. Ще сваля турбото, ще го закарам в сервиз да видя какво ще ми кажат, след това кои гарнитури трябва да сменя да се застраховам да няма течове през блока ? През интеркулера също , има теч на масло - това означава, че и налягане губя от там нали ?! Значи и него трябва да сменям и ... тази кола ще излиза златна ама съм решил да я оправя. От друга страна колата уж е със по големи инжектори, по голяма бензинова помпа и генерация, надуто налягане на турбината и преди 4-5 дни найстина вървеше зверски. Има и друго на оргиналния бууст метър като я смачкам стрелката отива до края и даже се мъчи да се преварти (когато буста е надут до край) това притеснително ли е ?
                        ПОМАГАИТЕ бе хора , ако може да ми кажете и каде би трябвало да е номера на шасито

                        Коментар


                          #13
                          zl0_un0 написа:
                          tinalex написа:
                          На моето го свалих отдолу.Имаш ли серво?
                          Не нямам ! Ще стане ли от долу ?!
                          На канал се сваля отдолу и не е много трудно.Сам си го смени,не е голяма философия.
                          FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                          Коментар


                            #14
                            zl0_un0 написа:
                            zl0_un0 написа:
                            При мен турбото ПЪСКА маслко яко през блол офа, има масло и в интеркулера, отзад като надуе турбота кади, та се не вижда нищо . Ужас е, и съм много притеснен тъй като тепърва си взимам турбо кола (отдавна ми е мечта) обаче колегата ТЕМПО (регнат е и тука) ме прееба яко с това Уно (но, това е друга тема). Освен всичко друго колата е изгнила до неузнаваемост. Другата седмица трябва да мина през кат да и сменя номерата и после почвам да я разглобявам. Ще сваля турбото, ще го закарам в сервиз да видя какво ще ми кажат, след това кои гарнитури трябва да сменя да се застраховам да няма течове през блока ? През интеркулера също , има теч на масло - това означава, че и налягане губя от там нали ?! Значи и него трябва да сменям и ... тази кола ще излиза златна ама съм решил да я оправя. От друга страна колата уж е със по големи инжектори, по голяма бензинова помпа и генерация, надуто налягане на турбината и преди 4-5 дни найстина вървеше зверски. Има и друго на оргиналния бууст метър като я смачкам стрелката отива до края и даже се мъчи да се преварти (когато буста е надут до край) това притеснително ли е ?
                            ПОМАГАИТЕ бе хора , ако може да ми кажете и каде би трябвало да е номера на шасито
                            Набит е на десния ботуш на макферсона и е дублиран някъде в багажника ако не ме лъже паметта.Между другото,ако ще го кърпиш - имам чисто нови прагове,бях ги взимал за мойто ама не стигнах до тях. :D Може да ги спазарим ако искаш.
                            Fiat Punto 1.1 6Speed

                            Коментар


                              #15
                              Ми кърпене хич не ми е в главата вмомента, трябва да я видя тая кола да се движи че тогава, а за съжаление вмомента съм се отчаял, че това няма да стане. Днеска даже в КАТ неможах да и сменя номерата (няма номер на рамата) ... дано тия луди пари дето ги дадох на TeMpO да му отидат за ремонти на следващата му кола - ИСКРЕНО ТИ ГО ПОЖЕЛАВАМ ПИЧ, дано прочетеш това !

                              Коментар

                              Working...
                              X