Колеги, имам много неприятен проблем. От няколко дни колата забива, придърпва върви на тласъци, дори пука от генерацията. Това го прави на ниски обороти когато ускорявам, мина ли обаче 3000 оборота, колата \"литва\". Прави го и топла и студена. Интересното е, че когато настъпя газта докрай, колата спира да придърпва и ускорява нормално. Не съм ли на скорост, проблеми с оборотите няма никакви. Смених свещи, въздушен филтър, пробвах с различни ТПС и МАП, няма разлика. Старите свещи имаха сух, черен нагар, което говори за богата смес. Компютъра съм го рестартирал. Мислех си за бензинова помпа, но пък защо ще върви на високи обороти? Чудя се дали е възможно да е регулатор за налягане на горивото?Днес изключих ламбда сондата, да видим утре ще има ли разлика. Ако някой има идеи, моля да казвааааа
Между другото колата няма газ, кара се само на бензин.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава 1.6 16V придърпва, върви на тласъци
Collapse
X
-
Не знам колко е вярно твърдението, че след известно време след почистване сондата тотално се прецаква, но в случая колега нямаш какво да губишfiat_fan написа:Колеги нещата отиват към ламбда сонда. В сряда я изключих и два дена никакви проблеми. Утре ще гледам да намеря канал, за да я сваля и да пробвам с накисване в коресилин и ако не се оправи ще взимам нова.
Коментар
-
Моята съм я чистил преди повече от половин година и няма абсолютно никакви проблеми.Shefy написа:Не знам колко е вярно твърдението, че след известно време след почистване сондата тотално се прецаква, но в случая колега нямаш какво да губишfiat_fan написа:Колеги нещата отиват към ламбда сонда. В сряда я изключих и два дена никакви проблеми. Утре ще гледам да намеря канал, за да я сваля и да пробвам с накисване в коресилин и ако не се оправи ще взимам нова.
Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Не знам как е пи Типо, но при Брава 1.6 е отдолу под двигателя. Търсих канал, за да я сваля, но не намерих и качих предните две гуми на един бордюр и се мушнах отдолу и я отвих с ключ 22. Махаш буксата отгоре, вадиш кабела от двете щипки, където е хванат и я махаш. В момента съм я потопил в коресилин, но ще видим ще има ли някакъв ефект. Иначе за проба днес я бях включил и веднага започнаха същите номера. Изключих я и колата тръгна.Allergic To The Counterfeit
Коментар
-
Аз използвах всичко що докопах - коресилин, ЦИФ за съдове и котлони, контактен спрей :DМонтирах я, засега върви, ще видя следващите дни как ще е, ако няма резултат почистването ще бегам за нова.pi4_s_bravo написа:Аз я чистих със спрей за дроселова клапа, става и контактен спрей. С корселин не съм пробвал а и не ми се нрави чак да кисне в него.Allergic To The Counterfeit
Коментар
-
Пак заповядайludaka1234 написа:Мерси за съвета ще тествам на типото тея дни да я махна,дано стане!!!Дано си оправил твойта и пак мерси за съвета.
Но за пробата просто намери буксата на ламбдата и я изключи. Ако е от нея ще усетиш разлика и можеш да започнеш тогава със сваляне и почистване.Днес след почистването колата върви много добре, без никакво придърпване, но е рано за изводи. Ще покарам няколко дни и ще пиша.
Allergic To The Counterfeit
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар