Здравейте, колеги! Имам следния проблем значи колата известно време палеше трудно само като е студена нямаше проблем с паленето,докато в един момент спря да пали тотално, дори и на дърпане, навремето един "майстор" ми каза че комутатора може да ми направи проблем за в бъдеще и сега и аз това си мисля, но искам да се допитам до по разбиращите от вас,понеже на тази марка не и разбирам много. Също така търсих подобни теми и намерих,но те бяха за инжекция, а моето както споменах е карбуратор, затова моля също модераторите, да не ме скастрят
Моля ви за мнение понеже само тази кола ми остана, и нямам възможности в момента да ходя по майстори и т.н. а искам да я оправя. Благодаря ви предварително!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Уно 1.1 карб- Проблем!!!
Collapse
X
-
Благодаря за съвета,но може ли някой да ми го покаже, да видя какво представлява, и в такъв случай сменя ли се какво се прави, скъп ли е?? надявам се да не съм прекалено нахаленRokambol написа:Възможно е проблема да е в комутатора, но не е изключено всичко да идва от датчика на хол в делкото. Започни от там - той лесно се проверява.
Коментар
-
Там е работата че не върти много бързо защото,стартера също е за ремонт и не мога да преценя, но преди палех на бутане и си палеше освен няколко пъти когато беше отказало, после пак се оправи, дърпахме го около 10 км, запали един път само и то с много зор, и после спря тотално, и така вече няколко месеца,но искам първо да отстраня проблема с запалването и тогава да правя стартера, ако не следвам правилния път, приемам забележкиpakumba написа:двигателя върти ли много бързо като се опитваш да палиш?
Коментар
-
Искра има, гориво хвърля. Колкото и да е нелогично, наистина е възможно да е комутатора. Преди да инвестираш обаче, се увери че ангренажа си е на мястото и е правилно зацепен. Провери свещите - не трябва да са мокри. Ако е необходимо, подмени ги с някакви стари, но работещи за проба. Виж състоянието на въздушния филтър. Опитай да запалиш без него. Това от мен, засега. Пиши к’во е станало.
Коментар
-
Пиша с малко закъснение, надявам се проблема да е решен, но реших все пак да споделя опит при подобен проблем. Уното от подписа правеше същите магарии, когато е студена колата пали без проблем, но загрее ли при преминаване на по ниска предавка гаснеше и 5-10 мин. не можеше да запали, също така менеше обороти. След консултации с разни майстори последователно смених карбуратор, изпарител на ГУ, свещи, кабели и т.н. без никакъв резултат. Накрая почистих клемите на ел.блок (не знам точното наименование намира се върху делкото и е оребрен) и имаше положителен макар и временен резултат, може с това да се започне. Всички описани по горе проблеми изчезнаха след закупуването на въпросната джаджа чисто нова. Надявам се написаното да е от полза.Fiat Brava 1.2, 16V, 82 к.с., 2000 г.
Fiat Uno 60, 1989г.
Коментар
-
Това е т. нар. комутатор.unomen написа:...Накрая почистих клемите на ел.блок (не знам точното наименование намира се върху делкото и е оребрен) и имаше положителен макар и временен резултат, може с това да се започне. Всички описани по горе проблеми изчезнаха след закупуването на въпросната джаджа чисто нова...
Коментар
-
да същото е и това което мислех и аз, и което смятам да купуам, но сема малко съм зле фиинансово и до 3-4 дена ще купяRokambol написа:Това е т. нар. комутатор.unomen написа:...Накрая почистих клемите на ел.блок (не знам точното наименование намира се върху делкото и е оребрен) и имаше положителен макар и временен резултат, може с това да се започне. Всички описани по горе проблеми изчезнаха след закупуването на въпросната джаджа чисто нова...
благодаря много на отзовалите се ..!!!
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар