Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Уно 1.1 карб- Проблем!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Уно 1.1 карб- Проблем!!!

    Здравейте, колеги! Имам следния проблем значи колата известно време палеше трудно само като е студена нямаше проблем с паленето,докато в един момент спря да пали тотално, дори и на дърпане, навремето един "майстор" ми каза че комутатора може да ми направи проблем за в бъдеще и сега и аз това си мисля, но искам да се допитам до по разбиращите от вас,понеже на тази марка не и разбирам много. Също така търсих подобни теми и намерих,но те бяха за инжекция, а моето както споменах е карбуратор, затова моля също модераторите, да не ме скастрят Моля ви за мнение понеже само тази кола ми остана, и нямам възможности в момента да ходя по майстори и т.н. а искам да я оправя. Благодаря ви предварително!!!

    #2
    Възможно е проблема да е в комутатора, но не е изключено всичко да идва от датчика на хол в делкото. Започни от там - той лесно се проверява.
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      Rokambol написа:
      Възможно е проблема да е в комутатора, но не е изключено всичко да идва от датчика на хол в делкото. Започни от там - той лесно се проверява.
      Благодаря за съвета,но може ли някой да ми го покаже, да видя какво представлява, и в такъв случай сменя ли се какво се прави, скъп ли е?? надявам се да не съм прекалено нахален

      Коментар


        #4
        Като начало провери дали има искра, след това търси проблем по комутатори и т.н.

        Коментар


          #5
          chaveto написа:
          Като начало провери дали има искра, след това търси проблем по комутатори и т.н.
          Хм има да,забравих да отбележа, както и бензин в карбуратора идва

          Коментар


            #6
            значи няма проблем с комутатора. щом има искра и има бензин не виждам как няма да пали
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              pakumba написа:
              значи няма проблем с комутатора. щом има искра и има бензин не виждам как няма да пали
              Ами ??????? Свалих цялото делко. но не знам къде и какво да гледам, мисля да сменя комутатора 1-во но ако не излезе от него вече не знам

              Коментар


                #8
                двигателя върти ли много бързо като се опитваш да палиш?
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  pakumba написа:
                  двигателя върти ли много бързо като се опитваш да палиш?
                  Там е работата че не върти много бързо защото,стартера също е за ремонт и не мога да преценя, но преди палех на бутане и си палеше освен няколко пъти когато беше отказало, после пак се оправи, дърпахме го около 10 км, запали един път само и то с много зор, и после спря тотално, и така вече няколко месеца,но искам първо да отстраня проблема с запалването и тогава да правя стартера, ако не следвам правилния път, приемам забележки

                  Коментар


                    #10
                    Искра може да има но тя трябва да се подава на точно определено място. Делкото като си го вадил после дали си го зацепил правилно? Свещите сухи или мокри са след опитите за палене, предполагам е с ангренажен ремък този двигател, не е лошо и неговите белези да провериш.

                    Коментар


                      #11
                      Искра има, гориво хвърля. Колкото и да е нелогично, наистина е възможно да е комутатора. Преди да инвестираш обаче, се увери че ангренажа си е на мястото и е правилно зацепен. Провери свещите - не трябва да са мокри. Ако е необходимо, подмени ги с някакви стари, но работещи за проба. Виж състоянието на въздушния филтър. Опитай да запалиш без него. Това от мен, засега. Пиши к’во е станало.
                      Fiat Marea 1.8i 16V
                      Fiat Tipo 1.4i 8V
                      Fiat Punto 1.6i 8V
                      www.italauto-bg.net/forum/

                      Коментар


                        #12
                        Rokambol написа:
                        ... . Пиши к’во е станало.
                        Добре, благодаря за съветите, днес ще правя стартера че няма четки и втулките са разбити и утре най вероятно ще купя комутатор.

                        Коментар


                          #13
                          Пиша с малко закъснение, надявам се проблема да е решен, но реших все пак да споделя опит при подобен проблем. Уното от подписа правеше същите магарии, когато е студена колата пали без проблем, но загрее ли при преминаване на по ниска предавка гаснеше и 5-10 мин. не можеше да запали, също така менеше обороти. След консултации с разни майстори последователно смених карбуратор, изпарител на ГУ, свещи, кабели и т.н. без никакъв резултат. Накрая почистих клемите на ел.блок (не знам точното наименование намира се върху делкото и е оребрен) и имаше положителен макар и временен резултат, може с това да се започне. Всички описани по горе проблеми изчезнаха след закупуването на въпросната джаджа чисто нова. Надявам се написаното да е от полза.
                          Fiat Brava 1.2, 16V, 82 к.с., 2000 г.
                          Fiat Uno 60, 1989г.

                          Коментар


                            #14
                            unomen написа:
                            ...Накрая почистих клемите на ел.блок (не знам точното наименование намира се върху делкото и е оребрен) и имаше положителен макар и временен резултат, може с това да се започне. Всички описани по горе проблеми изчезнаха след закупуването на въпросната джаджа чисто нова...
                            Това е т. нар. комутатор.
                            Прикачени файлове
                            Fiat Marea 1.8i 16V
                            Fiat Tipo 1.4i 8V
                            Fiat Punto 1.6i 8V
                            www.italauto-bg.net/forum/

                            Коментар


                              #15
                              Rokambol написа:
                              unomen написа:
                              ...Накрая почистих клемите на ел.блок (не знам точното наименование намира се върху делкото и е оребрен) и имаше положителен макар и временен резултат, може с това да се започне. Всички описани по горе проблеми изчезнаха след закупуването на въпросната джаджа чисто нова...
                              Това е т. нар. комутатор.
                              да същото е и това което мислех и аз, и което смятам да купуам, но сема малко съм зле фиинансово и до 3-4 дена ще купя благодаря много на отзовалите се ..!!!

                              Коментар

                              Working...
                              X