Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Uno 1.3 T.i.e - изведнъж спря да пали ... ?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Rookie написа:
    Ще го разгледам. Как да го проверя? Какви стойности трябва да дава при измерване?Това с детонационния датчик не стана - въобще не можах да отвия стария. Едно дето е на супер шибано място за отвиване и друго, че е неква резба (вероятно цолова), което е между ключ `22 и `23 - единия е малък а другия голям ...PS: Този датчик да не се казва на английски "TDC sensor" Това ли трябва да бъде:
    е това търсиша защо си мислиш че детонационния датчик ще ти промени работата на мотора на празния ходтова представлява един микрофон дето слушка за детнации за да върне предварението
    Power Under Pressure

    Коментар


      #17
      Ми де да знам ... Защото гледам че детонационния датчик нещо е увързван с изолир правен. Пък и преди нещо ми играеха оборотите докато колата е студена. Реших че може да има връзка, пък и без това имам друг...Да, пропрочетох в Haynes за този датчик на коляновия вал ... Като гледам симптомите на колата - веднъж работи, веднъж не без видима причина, напълно възможно е да е от него. Ще го замеря на пин-овете на входящия кабел към електронния блок, както е описано в книгата, пък да видим какво ще покаже ...PS: само да кажа, като информация за интересуващите се - на снимката в по-горния ми пост е показано разположението на датчика за двигатели 1.4 T.i.e; На двигателите 1.3 T.i.e въпросния датчик се намира точно от другата страна - над маховика и точно под тръбите на фабричния блоу-офф. Но се надявам проверката да стане чрез измерване на пин-новете, да не разглобявам половината кола ...
      XE

      Коментар

      Working...
      X