Здравейте , колеги !Карам Браво 1.6 16в от месец май тази година, има газов инжекцион монтиран във Фобос (като цяло от колата съм мн доволен ,несъм имал кой знае какви проблеми) .Навъртял съм му около 17000 км до сега(7000хил.на газ). Та да минем към проблема, от както захаладня имам следния проблем : когато е студена и запаля (винаги пали на бензин и прехвърля на газ когато загрее) когато изфорсирам припуква 1-2 пъти ( даже бих казал гърми/трещи) и при движение до 2000 оборота вири муцуна.Щом прехвърли на газ всичко се оправя, а когато е загряла и цукна на бензин проблема го има ,но в много по-лека форма (негърми ,но в ниските обороти малко се чуди дали да варви или не ). Свещите съм сменил преди 4хил.км с NGK (50лв за 4бр.) въздушен филтър преди 200 км и смятам да сменя и горивния филтър белким се оправи . Давайте идей и предложения .Благодаря за отделеното време и внимание !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПРОБЛЕМ:Припукване когато е студена !
Collapse
X
-
u_bo -
Не е лошо да обясниш,защо го няма проблема с клапаните когато кара на газ???Представяш ли си какъв съвет му даваш:да свали главата,да разглоби клапаните и да чисти ПРЕДПОЛАГАЕМ нагар по клапаните.На 1,6/16V знаеш ли това какво ще му струва.Ами ако няма нагар???yori2 написа:Проблема идва от клапаните , понеже имаш много нагар във водачите трудно се затварят . единственото решение е да свалиш главата .ПС С добавки не става
Коментар
-
Re: ПРОБЛЕМ:Припукване когато е студена !
Проблема ти е газта,независимо че си с ГИ.Не е проблема в дюзите и не се занимавай с тях.Ще ги изчистиш,и пак ще го имаш същото.Обади се на u_bo на лични той ще ти обясни,че аз ако ти обясня после газаджиите ще ме оплюят.HacKer4oy написа:Здравейте , колеги !Карам Браво 1.6 16в от месец май тази година, има газов инжекцион монтиран във Фобос (като цяло от колата съм мн доволен ,несъм имал кой знае какви проблеми) .Навъртял съм му около 17000 км до сега(7000хил.на газ). Та да минем към проблема, от както захаладня имам следния проблем : когато е студена и запаля (винаги пали на бензин и прехвърля на газ когато загрее) когато изфорсирам припуква 1-2 пъти ( даже бих казал гърми/трещи) и при движение до 2000 оборота вири муцуна.Щом прехвърли на газ всичко се оправя, а когато е загряла и цукна на бензин проблема го има ,но в много по-лека форма (негърми ,но в ниските обороти малко се чуди дали да варви или не ). Свещите съм сменил преди 4хил.км с NGK (50лв за 4бр.) въздушен филтър преди 200 км и смятам да сменя и горивния филтър белким се оправи . Давайте идей и предложения .Благодаря за отделеното време и внимание !
Коментар
-
u_bo
Re: ПРОБЛЕМ:Припукване когато е студена !
Stefan Hadjov написа:....Не е проблема в дюзите и не се занимавай с тях....,че аз ако ти обясня после газаджиите ще ме оплюят.
колега Хаджов - никога не съм се съмнявал в компетентноста ти относно ДВГ !!! Само се чудя защо не пробваш да караш бензинова кола на газ. С твоите знания - евентуалните проблеми ще ги елиминираш още в зародиш, а комфорта от шофиране на бензинов автомобил е несравнимо по-голям от този на дизела
препоръчвам ти съвсем сериозно да пробваш.
Коментар
-
Re: ПРОБЛЕМ:Припукване когато е студена !
Колега,аз карам бензинови и дизелови коли и еднакво уважавам и с удоволствие се занимавам и с двата вида.Но понеже обичам пълния комфорт,никога няма да се заглобя с ГУ и даже ГИ.До ден днешен не съм могъл да отстраня недостатъците на ГУ.Вероятно не съм достатъчно компетентен.Следя форума и гледам да открия някой, който да ме светне как става тая работа.До сега не съм открил.u_bo написа:Stefan Hadjov написа:....Не е проблема в дюзите и не се занимавай с тях....,че аз ако ти обясня после газаджиите ще ме оплюят.
колега Хаджов - никога не съм се съмнявал в компетентноста ти относно ДВГ !!! Само се чудя защо не пробваш да караш бензинова кола на газ. С твоите знания - евентуалните проблеми ще ги елиминираш още в зародиш, а комфорта от шофиране на бензинов автомобил е несравнимо по-голям от този на дизела
препоръчвам ти съвсем сериозно да пробваш.
Коментар
-
u_bo
Re: ПРОБЛЕМ:Припукване когато е студена !
ГИ на течна фаза е за перфекционист като тебStefan Hadjov написа:Колега,аз карам бензинови и дизелови коли и еднакво уважавам и с удоволствие се занимавам и с двата вида.Но понеже обичам пълния комфорт,никога няма да се заглобя с ГУ и даже ГИ.До ден днешен не съм могъл да отстраня недостатъците на ГУ.Вероятно не съм достатъчно компетентен.Следя форума и гледам да открия някой, който да ме светне как става тая работа.До сега не съм открил.u_bo написа:Stefan Hadjov написа:....Не е проблема в дюзите и не се занимавай с тях....,че аз ако ти обясня после газаджиите ще ме оплюят.
колега Хаджов - никога не съм се съмнявал в компетентноста ти относно ДВГ !!! Само се чудя защо не пробваш да караш бензинова кола на газ. С твоите знания - евентуалните проблеми ще ги елиминираш още в зародиш, а комфорта от шофиране на бензинов автомобил е несравнимо по-голям от този на дизела
препоръчвам ти съвсем сериозно да пробваш.
Коментар
Реклама
Collapse


Там ти е проблема.Какъв ти е разхода на газ?
Коментар