bmahob написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Четох, рових, ремонтирах и не успях да си помогна - Решено
Collapse
X
-
Чакай, сега доколкото разбирам караш без емилатор на сонда , и като караш на газ не ти свети лампата (инжекциона) така ли?Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Страннно , аз като откача емулатора на ламбда сонда веднага светва лампата, колати сиъврви но лампата свети нон стопPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Колеги искам да ви попитам, ако се сложи ГИ може ли да се преодолее проблема с адаптацията? При мен също не върви добре на бензин (докато не покарам 100км). 3 пъти ми правиха настройки - казах им да направят обогатяването както е на бензин, но след 1000км пак започва да се чуди на бензин, докато не покарам 100км...при което си върви като самолет.А съм с Фобос ГИ...след 3 настройки просто вече не ми се ходи по мъките и си карам такаHonda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG

Коментар
-
Маи нема оправия , и аз я мъча две години как ли не, ама не става. На бенз върви но не е както трябва, пали трудно студена, топла нема грижи. Абе не си е работа с тея адаптации. Ша си купя кола 90та година
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
u_bo
обади се някой от колегите спецове по Фобоса /във форума са поне 3 маMadHead написа:Колеги искам да ви попитам, ако се сложи ГИ може ли да се преодолее проблема с адаптацията? При мен също не върви добре на бензин (докато не покарам 100км). 3 пъти ми правиха настройки - казах им да направят обогатяването както е на бензин, но след 1000км пак започва да се чуди на бензин, докато не покарам 100км...при което си върви като самолет.А съм с Фобос ГИ...след 3 настройки просто вече не ми се ходи по мъките и си карам така
/ - ще ти препоръча майстор за настройката, или той ще ти го направи
Коментар
-
колега u_bo понеже и аз съм от прецаканите с тоя инжекцион Фобос (още нямаше да съм изгорил на бензин 1500 лева дето ги дадох)и със същите проблеми който ту ги има ту ги няма давай идеика кой колега може ги ровне тия Фобоси понеже и във Фобос не могат,имам кабела и софтуера и съм си правил какви ли не настройки но проблема е ясно очертан и непремахваем,богата смес в началото при запалзване допълнена с не добър старт и завишен и доста често променящ се разход (говоря за бензин)които изчезва след изминаване между 50 и 150 км. непрекъснато каране и се появяват отново след около да кажем ден два каране градско П.С.преди около седмица си монтирах катализатор понеже някой беше счел за нужно да го махне,и проблема исчезна но дали е така или само се е прикрил някъде мога само да гадая и времето ще покаже)u_bo написа:обади се някой от колегите спецове по Фобоса /във форума са поне 3 маMadHead написа:Колеги искам да ви попитам, ако се сложи ГИ може ли да се преодолее проблема с адаптацията? При мен също не върви добре на бензин (докато не покарам 100км). 3 пъти ми правиха настройки - казах им да направят обогатяването както е на бензин, но след 1000км пак започва да се чуди на бензин, докато не покарам 100км...при което си върви като самолет.А съм с Фобос ГИ...след 3 настройки просто вече не ми се ходи по мъките и си карам така
/ - ще ти препоръча майстор за настройката, или той ще ти го направи 
Коментар
-
Колата трудно пали първия път сутрин. Налага се някой път да натискам и педала на газта за да запали. Вчера свалих маркуч за обратен бензин, но нямаше грам бензин, нито миризма на бензин. Колата беше с неработещ мотор. Кога трябва да минава бензин през маркуча за обратен бензин - постоянно или от време на време? Как да разбера дали е запушена? БлагодаряКара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар