Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Четох, рових, ремонтирах и не успях да си помогна - Решено

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Четох, рових, ремонтирах и не успях да си помогна - Решено

    Колеги, време е да Ви попитам. Значи колата (Браво 1.6 16В) не иска да работи на бензин. На 02.06.2009г. сложих АГУ. Проблеми преди това не е имало. Та след 2 седмици каране на газ, колата започна да не работи на бензин (много странно) и то от веднъж. Винаги съм я палил на бензин и съм я оставял да работи така едно известно време преди да потегля или премина на газ. Газовата е обикновена със всички възможни симулатори (слагана е при много доверен човек). Така да се върна към проблема: четох по форума и реших да почистя стъпковия мотор, прегледах всички маркучета за вакуум чак до МАП-а всичко е ок, но колата не иска да работи идва и много богата смес, дави се, киха, пуха, пуши яко (все едно е дизел, че и по зле). Незнам какво да правя. Водих я при газаджията, закачихме я на ВИЗА-та и тя каза (Визата) че всичко е ок, но пуска много гориво. Кажете ми сега какво да правя?? На газ колата върви, но на бензин не иска, ако не и подавам газ гасне. Моля дайте съвети какво да и направя, че да вземе да тръгне . Благодаря на всички отзовали се предварително.
    Fiat Bravo, 1.6 SX, 16V, 76 kW

    #2
    И за 10 минути работа на бензин - резултата се вижда ясно.
    Прикачени файлове
    Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

    Коментар


      #3
      Рестартирай компира на колата - сигурно е натрупала много грешки - т.е. самообучила се е грешно.10 минути стигат.Ако нямаш емулатори на дюзите и на ламбдата - проблема е ясен.
      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

      Коментар


        #4
        Щеше да е добре ако беше от газовата но не е. Има някакъв друг проблем. Колегата не спомена че даже и с напълно ресетната комп *изчистване на грешки и ресет на обучението* колата пак заработва с богата смес 10/12мс. инжекторно време. А и компа не показва никаква грешка което е много странно.

        Коментар


          #5
          Yavor написа:
          Рестартирай компира на колата - сигурно е натрупала много грешки - т.е. самообучила се е грешно.10 минути стигат.Ако нямаш емулатори на дюзите и на ламбдата - проблема е ясен.
          Има абсолютно всички тези неща. Компютъра е ресетван. Няма никакви грешки както каза колегата qnisZ. И незнам вече откъде да го подхвана .
          Fiat Bravo, 1.6 SX, 16V, 76 kW

          Коментар


            #6
            Дали е възможно да е от TPS-a
            http://karate-bg.com
            Пътна помощ в София

            Коментар


              #7
              В такъв случай не би ли трябвало и на ГАЗ да не работи т.е. да дава на комп-а грешно инфо. . Та дори и би трябвало да го отчете на ВИЗА-та (според мен де).
              Fiat Bravo, 1.6 SX, 16V, 76 kW

              Коментар


                #8
                Няма шанс да е от ТПСа и компа да не го засече особедно ка то и ламбда контролата взема данни от него а си работи и данните са в норми.

                Коментар


                  #9
                  Ако си с пласмасовите колектори, тоест с новия комп, си мисля че никък няма да се оправиш, единствено да минеш на ГИ. А кажете ми как ще го излъжете тоя комп които постояно следи всичко и се опитва да вкара мотора в определени норми чрез промяна на времената на дюзите. Аз не знам имулатора на сондата какво точно симулира и какви данни праща на компа, но ако е "интелегентен" трябва в всеки един режим независимо от информацията от сондатат да я преработва и така да я подава на компа че тои да си мисли че със сместа всичко е в ред. Не знам някои имулатор да го може тва, а може и да може, не съм на 100% сигурен. Когато си на газ дори и с имулатор на сондата (ако данните от него са некорекни) твоя комп почва да променя времената на дюзите и очаква нещо да се случи, но нищо не се случва щото си на газ и контрола не е в негови ръце, и така се омазва от опити за корекции че може да доиде ден дето нито ще запалиш нищо ще работиш на бенз, имал съм такъв ден При мен също нямаше грешки в компа, ама човека каза че ще резетне нам си кво в компа и се оправи на момента. Трябва да ти кажа че тея компове са толкова капризни че на моя му влия и наи малакта промяна в налягането на газта (налягането определя времената на дюзите при мен ), за това как пали и как работи на бенз.
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #10
                    Slavi_Lancia написа:
                    Ако си с пласмасовите колектори, тоест с новия комп, си мисля че никък няма да се оправиш, единствено да минеш на ГИ. А кажете ми как ще го излъжете тоя комп които постояно следи всичко и се опитва да вкара мотора в определени норми чрез промяна на времената на дюзите. Аз не знам имулатора на сондата какво точно симулира и какви данни праща на компа, но ако е "интелегентен" трябва в всеки един режим независимо от информацията от сондатат да я преработва и така да я подава на компа че тои да си мисли че със сместа всичко е в ред. Не знам някои имулатор да го може тва, а може и да може, не съм на 100% сигурен. Когато си на газ дори и с имулатор на сондата (ако данните от него са некорекни) твоя комп почва да променя времената на дюзите и очаква нещо да се случи, но нищо не се случва щото си на газ и контрола не е в негови ръце, и така се омазва от опити за корекции че може да доиде ден дето нито ще запалиш нищо ще работиш на бенз, имал съм такъв ден При мен също нямаше грешки в компа, ама човека каза че ще резетне нам си кво в компа и се оправи на момента. Трябва да ти кажа че тея компове са толкова капризни че на моя му влия и наи малакта промяна в налягането на газта (налягането определя времената на дюзите при мен ), за това как пали и как работи на бенз.
                    Не съм с пласмасови колектори. Компютъра е ресетван. Човекът, който слага газта си е свършил работата както трябва. Проблемът идва от друго място, но там е работата, че изобще незнам от какво може да бъде.
                    Fiat Bravo, 1.6 SX, 16V, 76 kW

                    Коментар


                      #11
                      Описваш го все едно се дави колата. Проблема ти може да е в дюзите. Замери им съпротивелнието - разкачаш буксата на дюзите (в предната част на колекторите) и мериш съпротивление между средната и останалите 4 една по една. Дай после тук какво е показал уреда.
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #12
                        wwalker написа:
                        Описваш го все едно се дави колата. Проблема ти може да е в дюзите. Замери им съпротивелнието - разкачаш буксата на дюзите (в предната част на колекторите) и мериш съпротивление между средната и останалите 4 една по една. Дай после тук какво е показал уреда.
                        Само ако може да ми кажеш точно каде са тъй като не мога да ги намеря .
                        Fiat Bravo, 1.6 SX, 16V, 76 kW

                        Коментар


                          #13
                          Junkey написа:
                          Slavi_Lancia написа:
                          Ако си с пласмасовите колектори, тоест с новия комп, си мисля че никък няма да се оправиш, единствено да минеш на ГИ. А кажете ми как ще го излъжете тоя комп които постояно следи всичко и се опитва да вкара мотора в определени норми чрез промяна на времената на дюзите. Аз не знам имулатора на сондата какво точно симулира и какви данни праща на компа, но ако е "интелегентен" трябва в всеки един режим независимо от информацията от сондатат да я преработва и така да я подава на компа че тои да си мисли че със сместа всичко е в ред. Не знам някои имулатор да го може тва, а може и да може, не съм на 100% сигурен. Когато си на газ дори и с имулатор на сондата (ако данните от него са некорекни) твоя комп почва да променя времената на дюзите и очаква нещо да се случи, но нищо не се случва щото си на газ и контрола не е в негови ръце, и така се омазва от опити за корекции че може да доиде ден дето нито ще запалиш нищо ще работиш на бенз, имал съм такъв ден При мен също нямаше грешки в компа, ама човека каза че ще резетне нам си кво в компа и се оправи на момента. Трябва да ти кажа че тея компове са толкова капризни че на моя му влия и наи малакта промяна в налягането на газта (налягането определя времената на дюзите при мен ), за това как пали и как работи на бенз.
                          Не съм с пласмасови колектори. Компютъра е ресетван. Човекът, който слага газта си е свършил работата както трябва. Проблемът идва от друго място, но там е работата, че изобще незнам от какво може да бъде.
                          ....просто съвпадение викаш, че малко след газовата и се скапа на бензин. Аз си мисля че имулатора ти не е този които трябва, а да видим до кога ще търсиш под вола теле и още колко букси ще откачиш и провериш преди да си намериш читав маистор дет си разбира от работата, явно твоя не го бива щом вдига рамене. В монтажа може да е бил добър, но сега с последствията маи го няма. Казвам ти тоя мотор туку така не си сменя времената на дюзите
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар


                            #14
                            Slavi_Lancia написа:
                            Junkey написа:
                            Slavi_Lancia написа:
                            Ако си с пласмасовите колектори, тоест с новия комп, си мисля че никък няма да се оправиш, единствено да минеш на ГИ. А кажете ми как ще го излъжете тоя комп които постояно следи всичко и се опитва да вкара мотора в определени норми чрез промяна на времената на дюзите. Аз не знам имулатора на сондата какво точно симулира и какви данни праща на компа, но ако е "интелегентен" трябва в всеки един режим независимо от информацията от сондатат да я преработва и така да я подава на компа че тои да си мисли че със сместа всичко е в ред. Не знам някои имулатор да го може тва, а може и да може, не съм на 100% сигурен. Когато си на газ дори и с имулатор на сондата (ако данните от него са некорекни) твоя комп почва да променя времената на дюзите и очаква нещо да се случи, но нищо не се случва щото си на газ и контрола не е в негови ръце, и така се омазва от опити за корекции че може да доиде ден дето нито ще запалиш нищо ще работиш на бенз, имал съм такъв ден При мен също нямаше грешки в компа, ама човека каза че ще резетне нам си кво в компа и се оправи на момента. Трябва да ти кажа че тея компове са толкова капризни че на моя му влия и наи малакта промяна в налягането на газта (налягането определя времената на дюзите при мен ), за това как пали и как работи на бенз.
                            Не съм с пласмасови колектори. Компютъра е ресетван. Човекът, който слага газта си е свършил работата както трябва. Проблемът идва от друго място, но там е работата, че изобще незнам от какво може да бъде.
                            ....просто съвпадение викаш, че малко след газовата и се скапа на бензин. Аз си мисля че имулатора ти не е този които трябва, а да видим до кога ще търсиш под вола теле и още колко букси ще откачиш и провериш преди да си намериш читав маистор дет си разбира от работата, явно твоя не го бива щом вдига рамене. В монтажа може да е бил добър, но сега с последствията маи го няма. Казвам ти тоя мотор туку така не си сменя времената на дюзите
                            Майсторът е най-добрият в БГ.
                            Fiat Bravo, 1.6 SX, 16V, 76 kW

                            Коментар


                              #15
                              Junkey написа:
                              Slavi_Lancia написа:
                              Junkey написа:
                              Slavi_Lancia написа:
                              Ако си с пласмасовите колектори, тоест с новия комп, си мисля че никък няма да се оправиш, единствено да минеш на ГИ. А кажете ми как ще го излъжете тоя комп които постояно следи всичко и се опитва да вкара мотора в определени норми чрез промяна на времената на дюзите. Аз не знам имулатора на сондата какво точно симулира и какви данни праща на компа, но ако е "интелегентен" трябва в всеки един режим независимо от информацията от сондатат да я преработва и така да я подава на компа че тои да си мисли че със сместа всичко е в ред. Не знам някои имулатор да го може тва, а може и да може, не съм на 100% сигурен. Когато си на газ дори и с имулатор на сондата (ако данните от него са некорекни) твоя комп почва да променя времената на дюзите и очаква нещо да се случи, но нищо не се случва щото си на газ и контрола не е в негови ръце, и така се омазва от опити за корекции че може да доиде ден дето нито ще запалиш нищо ще работиш на бенз, имал съм такъв ден При мен също нямаше грешки в компа, ама човека каза че ще резетне нам си кво в компа и се оправи на момента. Трябва да ти кажа че тея компове са толкова капризни че на моя му влия и наи малакта промяна в налягането на газта (налягането определя времената на дюзите при мен ), за това как пали и как работи на бенз.
                              Не съм с пласмасови колектори. Компютъра е ресетван. Човекът, който слага газта си е свършил работата както трябва. Проблемът идва от друго място, но там е работата, че изобще незнам от какво може да бъде.
                              ....просто съвпадение викаш, че малко след газовата и се скапа на бензин. Аз си мисля че имулатора ти не е този които трябва, а да видим до кога ще търсиш под вола теле и още колко букси ще откачиш и провериш преди да си намериш читав маистор дет си разбира от работата, явно твоя не го бива щом вдига рамене. В монтажа може да е бил добър, но сега с последствията маи го няма. Казвам ти тоя мотор туку така не си сменя времената на дюзите
                              Майсторът е най-добрият в БГ.
                              Е де, е де чак пък толкова! Викам ти "майсторе" защото не ти знам името...
                              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                              Коментар

                              Working...
                              X