При смяна на стъпков мотор трябва ли да се откачва акумолатора за определено време. Двигател 1.6 16В пласмасови колектори. Прочетох в няколко теми за откачване на клемите за по час
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стъпков мотор
Collapse
X
-
И моторчето и ТПС-а се вадят и се предлагат като резервна част. Демонтажа на моторчето се извършва като върху него в горната част на цилиндричното тяло се натяга скоба за гумени съединения.Тя служи за опора и между нея и корпуса се вкарва отверка . С умерен натиск се вади моторчето.BobyK написа:Само да те питам как така ще смениш само моторчето, те е набито в корпуса на дроселовата клапа, барабар с ТПС.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
На газ няма проблем , като я изфорсирам и пусна газта оборотите падат до към 800 и след миг са вече стабилни . Когато е на бензин я форсирам и пусна газта, пада до към 600 лек опит за корекция нагоре и гасне.Завъртам на стартер пали и веднага гасне когато е топла , на студено паля и остава на 1200об. Когато загрее пада на 900об. но ако и подам газ до към 3000-4000об. и пусна газта оборотите падат до 500 прави опит за корекция и гасне . Някой патил и диагностицирал проблема да казва и дава насоки
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
А после как се слага пак? С нещо се набива ли?Atanas71 написа:И моторчето и ТПС-а се вадят и се предлагат като резервна част. Демонтажа на моторчето се извършва като върху него в горната част на цилиндричното тяло се натяга скоба за гумени съединения.Тя служи за опора и между нея и корпуса се вкарва отверка . С умерен натиск се вади моторчето.BobyK написа:Само да те питам как така ще смениш само моторчето, те е набито в корпуса на дроселовата клапа, барабар с ТПС.
Коментар
-
Тогава от каде най вероятно идва проблема. Когато е топла и стартирам двигателя ако не дам газ пали и гаснеpakumba написа:а зашо обвиняваш моторчето, след като на газ си ок? то и там си върши същата работа.
Оборотите не ги държи изобщо гасне . Когато е студена си работи перфектно на бензин подържа 1200об. сега я тествах при 0 градуса. Като загря си мина на газ ,перфектна работа но като минах на бензин угасна.
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
u_bo
опааа, чак сега ти видях поста, щях да ти спестя време,
проблем имаш САМО в едно - налягането в газовата рейка не ти е оптимално - резултата е следния:- ЕКУ коригира времената на инжекторите за да достигне оптимална работа на ДВГ (това на газ),НО като е на бензин - с тези времена сместа ти идва богата (или бедна) - по описанието ти излиза , че е богата.АКО не ми вярваш - начин на проверка - откачаш акум. за 2 часа -
за по-сигурно.палиш на бенз., оставяш 10 минути да работи на бенз.гасишкараш един ден САМО на бензин.ГАРАНТИРАНО - проблема на бензин ще изчезне ... - до следващото каране на газ .има теми от мен и слави_ланча по въпроса.Решението - да се нагласи оптималното налягане на газовата рейка.НО , МНОГО СА МАЛКО газаджиите , които знаят, как и защо.... скоро четох в пежо форума - същия проблем с некадърни газаджии....а всъщност този проблем не се появява при ЕКУ-та , които не се адаптират... бе старата история - колкото по-сложно и съвременно - толкова повече неща може да се повредят
Коментар
-
Очаквах да се намесиш рано или късно :D ценна информация ми даде. Утре ще разгледам реийката и ще премеря резбата на тапите на магистралата зада си направя накрайник за манометъра и ще замеря налягането.u_bo написа:опааа, чак сега ти видях поста, щях да ти спестя време,
проблем имаш САМО в едно - налягането в газовата рейка не ти е оптимално - резултата е следния:- ЕКУ коригира времената на инжекторите за да достигне оптимална работа на ДВГ (това на газ),НО като е на бензин - с тези времена сместа ти идва богата (или бедна) - по описанието ти излиза , че е богата.АКО не ми вярваш - начин на проверка - откачаш акум. за 2 часа -
за по-сигурно.палиш на бенз., оставяш 10 минути да работи на бенз.гасишкараш един ден САМО на бензин.ГАРАНТИРАНО - проблема на бензин ще изчезне ... - до следващото каране на газ .има теми от мен и слави_ланча по въпроса.Решението - да се нагласи оптималното налягане на газовата рейка.НО , МНОГО С МАЛКО газаджиите , които знаят, как и защо.... скоро четох в пежо форума - същия проблем с некадърни газаджии....а всъщност този проблем не се появява при ЕКУ-та , които не се адаптират... бе старата история - колкото по-сложно и съвременно - толкова повече неща може да се повредятФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Re: Стъпков мотор
Не е необходимо, още повече пък с твоя софтуер, който е "по-интелигентен" от 1.6 до 98 А, такова моторче, от къде ще си вземеш?Atanas71 написа:При смяна на стъпков мотор трябва ли да се откачва акумолатора за определено време. Двигател 1.6 16В пласмасови колектори. Прочетох в няколко теми за откачване на клемите за по час
Коментар
-
Re: Стъпков мотор
Знам каде го има :D видях го в един сайт :D познай .Мисля даже че само този магазин го предлагаhit-ko написа:Не е необходимо, още повече пък с твоя софтуер, който е "по-интелигентен" от 1.6 до 98 А, такова моторче, от къде ще си вземеш?Atanas71 написа:При смяна на стъпков мотор трябва ли да се откачва акумолатора за определено време. Двигател 1.6 16В пласмасови колектори. Прочетох в няколко теми за откачване на клемите за по час
Здравей , какво мислиш за моя проблем или да идвам и да го отстраним
Както каза по горе колегата u_bo мисля че проблема идва от наляганет на бензина в рейката , можеби помпата се скапва вече или е заседнал клапана за регулиране на налягането.
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
u_bo
Re: Стъпков мотор
Atanas71 написа:... Както каза по горе колегата u_bo мисля че проблема идва от наляганет на бензина в рейката , можеби помпата се скапва вече или е заседнал клапана за регулиране на налягането.
опаааа... нищо такова не съм казал !!!!!имах една правописна грешка в поста си, но тя не променяше смисъла му.Моля , четете по-внимателно
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар