При мен се оказа че не е от стъпковия мотор но несъм променял заглавието
При мен проблема дойде от неправилно настроен Газов инжекцион Фобос във фирмения сервиз на Фобос в София. Каниха ме да си корегират грешката но не отидох , знам че няма да ми поемат разходите и денят който губя че несъм на работа. Може да са голяма работа но нямат обучени кадри а това е достатъчно
120 лв. на вятъра иначе умеят да убеждават клиентите че трябва да им дават пари за неизвършена работа. Повече там никога.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стъпков мотор
Collapse
X
-
Не съм сигурен,че са ми запушени дюзите,защото колата върви съвсем нормално на бензин.Оборотите са стабилни и не играят.Проблема е единствено и само,докато е студен двигателя.Загрее ли,няма проблеми.ivan_dmx написа:колега ...коя година ти е бравата?намене това ми прилича на запушени дюзи...защото ако ти е от моторчето както при колегата и при мене бешеиграят оборотитеа при тебе ти са запушени дюзитезащото студена като е поема повече гориво.... и така трябва да я изфорсираш че да си сигорен ,че ще потеглишкакто си писал по гореВарианти:1. Почистване на ултразвук 15 лв е на дюза май ... и 20 лв монтаж и демнотаж =90 лв ми струвашеноооооо ! няма ефект или поне при мене след 8 000 ,9000 км пак се запушиха2. Добавка към бензина REDEKS 50мл. за 50л. бензинАЗ ЛИЧНО ТАКА СИ ОПРАВИХ КОЛАТАслед второто запушване на дюзите след ултра звукакараш я на бензин колкот и да е мъчително... но се оправя от опит знам !както си я карах и изведнъж като хукна.....това ти предлагам аз 2 ! вариант ! според мене1 резервоар догоре и се отпуши колатадето ще оставяш колата 1 ден... да ти я ровичкат и незнаеш какво и правят .....по добре тия 90 лв за ултразвука ги дай за бензин и добавкаи фащай гаджето или жената и разходка
место да ги даваш за нищотопоне ще се разходите
Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Колко ти е инжекторното време на бензин,респективно на газ и какво беше налягането в рейката ти?Atanas71 написа:При мен се оказа че не е от стъпковия мотор но несъм променял заглавието
При мен проблема дойде от неправилно настроен Газов инжекцион Фобос във фирмения сервиз на Фобос в София. Каниха ме да си корегират грешката но не отидох , знам че няма да ми поемат разходите и денят който губя че несъм на работа. Може да са голяма работа но нямат обучени кадри а това е достатъчно
120 лв. на вятъра иначе умеят да убеждават клиентите че трябва да им дават пари за неизвършена работа. Повече там никога.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Налягането беше 1450mbar.dudulia написа:Колко ти е инжекторното време на бензин,респективно на газ и какво беше налягането в рейката ти?Atanas71 написа:При мен се оказа че не е от стъпковия мотор но несъм променял заглавието
При мен проблема дойде от неправилно настроен Газов инжекцион Фобос във фирмения сервиз на Фобос в София. Каниха ме да си корегират грешката но не отидох , знам че няма да ми поемат разходите и денят който губя че несъм на работа. Може да са голяма работа но нямат обучени кадри а това е достатъчно
120 лв. на вятъра иначе умеят да убеждават клиентите че трябва да им дават пари за неизвършена работа. Повече там никога.
Бяха се побъркали времената на бензиновите инжектори по някакъв начин.Явно от високото налягане в рейката. За диагностицирането на проблема основен принос има колегата u_bo на когото специално благодаря
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
A колко трябва да ти бъде налягането?1,2?Atanas71 написа:Налягането беше 1450mbar.dudulia написа:Колко ти е инжекторното време на бензин,респективно на газ и какво беше налягането в рейката ти?Atanas71 написа:При мен се оказа че не е от стъпковия мотор но несъм променял заглавието
При мен проблема дойде от неправилно настроен Газов инжекцион Фобос във фирмения сервиз на Фобос в София. Каниха ме да си корегират грешката но не отидох , знам че няма да ми поемат разходите и денят който губя че несъм на работа. Може да са голяма работа но нямат обучени кадри а това е достатъчно
120 лв. на вятъра иначе умеят да убеждават клиентите че трябва да им дават пари за неизвършена работа. Повече там никога.
Бяха се побъркали времената на бензиновите инжектори по някакъв начин.Явно от високото налягане в рейката. За диагностицирането на проблема основен принос има колегата u_bo на когото специално благодаря
Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
еееееколегаи при мене когато започнаха да се запушват и при мене беше такасамо като е студенакато мина време и са се запушили още повече и почна и на загрял двигател да го правиdudulia написа:Не съм сигурен,че са ми запушени дюзите,защото колата върви съвсем нормално на бензин.Оборотите са стабилни и не играят.Проблема е единствено и само,докато е студен двигателя.Загрее ли,няма проблеми.ivan_dmx написа:колега ...коя година ти е бравата?намене това ми прилича на запушени дюзи...защото ако ти е от моторчето както при колегата и при мене бешеиграят оборотитеа при тебе ти са запушени дюзитезащото студена като е поема повече гориво.... и така трябва да я изфорсираш че да си сигорен ,че ще потеглишкакто си писал по гореВарианти:1. Почистване на ултразвук 15 лв е на дюза май ... и 20 лв монтаж и демнотаж =90 лв ми струвашеноооооо ! няма ефект или поне при мене след 8 000 ,9000 км пак се запушиха2. Добавка към бензина REDEKS 50мл. за 50л. бензинАЗ ЛИЧНО ТАКА СИ ОПРАВИХ КОЛАТАслед второто запушване на дюзите след ултра звукакараш я на бензин колкот и да е мъчително... но се оправя от опит знам !както си я карах и изведнъж като хукна.....това ти предлагам аз 2 ! вариант ! според мене1 резервоар догоре и се отпуши колатадето ще оставяш колата 1 ден... да ти я ровичкат и незнаеш какво и правят .....по добре тия 90 лв за ултразвука ги дай за бензин и добавкаи фащай гаджето или жената и разходка
место да ги даваш за нищотопоне ще се разходите 
Коментар
-
u_bo
хм... , цветя и бонбони не пиемAtanas71 написа:.....Явно от високото налягане в рейката. За диагностицирането на проблема основен принос има колегата u_bo на когото специално благодаря
Коментар
-
пич вярваи ми и в плевенския фобос са сащите взеха ми парите 1300 лева за инженкцион уж беше добре не знам кво си не знам що си първо започна да ми гасне на кръстовища и сфетофари след тва когато си реши казаха че било от стъпков мотор смених го след тва кабели и свещи и тях смених а на бензин си вървеше идеално докато един прекрасен ден нещо истрещя както карах на гас и до там вече 6 месеца не мога да си я оправа така че маи по добре само на бензин отколкото с калпаво монтираните и натсроени инжекциони фобосAtanas71 написа:При мен се оказа че не е от стъпковия мотор но несъм променял заглавието
При мен проблема дойде от неправилно настроен Газов инжекцион Фобос във фирмения сервиз на Фобос в София. Каниха ме да си корегират грешката но не отидох , знам че няма да ми поемат разходите и денят който губя че несъм на работа. Може да са голяма работа но нямат обучени кадри а това е достатъчно
120 лв. на вятъра иначе умеят да убеждават клиентите че трябва да им дават пари за неизвършена работа. Повече там никога.
Коментар
-
u_bo
ами това си зависи какво ти е показала диагностиката.Crasy написа:Привет,Имам Браво реколта ’98 (1.6 - 103к.с.). До стъпковото моторче, има един датчик и едно подгряване. Има ли смисъл/трябва ли и те да се сменят като се сменя стъпковото моторче? Благодаря предварително за съвета,
Коментар
-
Ами аз това го повтарям от години,че газова уредба=само ядове и разваляне на колата.Ама няма кой да слуша.То ако можеше Фиат щеше да го направи.P.S. А и да добавя цялото удоволствие от газта е само харчи пари-диагностики,настройки,чистене на дюзи,претаковане на катализатора,клапани на двигателя.Хайде да не изброявам още,че..................Bat_M написа:пич вярваи ми и в плевенския фобос са сащите взеха ми парите 1300 лева за инженкцион уж беше добре не знам кво си не знам що си първо започна да ми гасне на кръстовища и сфетофари след тва когато си реши казаха че било от стъпков мотор смених го след тва кабели и свещи и тях смених а на бензин си вървеше идеално докато един прекрасен ден нещо истрещя както карах на гас и до там вече 6 месеца не мога да си я оправа така че маи по добре само на бензин отколкото с калпаво монтираните и натсроени инжекциони фобосAtanas71 написа:При мен се оказа че не е от стъпковия мотор но несъм променял заглавието
При мен проблема дойде от неправилно настроен Газов инжекцион Фобос във фирмения сервиз на Фобос в София. Каниха ме да си корегират грешката но не отидох , знам че няма да ми поемат разходите и денят който губя че несъм на работа. Може да са голяма работа но нямат обучени кадри а това е достатъчно
120 лв. на вятъра иначе умеят да убеждават клиентите че трябва да им дават пари за неизвършена работа. Повече там никога.
Коментар
-
Колега виждам че си голям противник на газовите уредби но си объркал темата , това си е чист спам. Моля те не ми разваляй темата с остроумните си заключения колко лошо било за двигателя да работи на газStefan Hadjov написа:Ами аз това го повтарям от години,че газова уредба=само ядове и разваляне на колата.Ама няма кой да слуша.То ако можеше Фиат щеше да го направи.P.S. А и да добавя цялото удоволствие от газта е само харчи пари-диагностики,настройки,чистене на дюзи,претаковане на катализатора,клапани на двигателя.Хайде да не изброявам още,че..................Bat_M написа:пич вярваи ми и в плевенския фобос са сащите взеха ми парите 1300 лева за инженкцион уж беше добре не знам кво си не знам що си първо започна да ми гасне на кръстовища и сфетофари след тва когато си реши казаха че било от стъпков мотор смених го след тва кабели и свещи и тях смених а на бензин си вървеше идеално докато един прекрасен ден нещо истрещя както карах на гас и до там вече 6 месеца не мога да си я оправа така че маи по добре само на бензин отколкото с калпаво монтираните и натсроени инжекциони фобосAtanas71 написа:При мен се оказа че не е от стъпковия мотор но несъм променял заглавието
При мен проблема дойде от неправилно настроен Газов инжекцион Фобос във фирмения сервиз на Фобос в София. Каниха ме да си корегират грешката но не отидох , знам че няма да ми поемат разходите и денят който губя че несъм на работа. Може да са голяма работа но нямат обучени кадри а това е достатъчно
120 лв. на вятъра иначе умеят да убеждават клиентите че трябва да им дават пари за неизвършена работа. Повече там никога.
. Има тема "За и против ....газта" намерия и изложи теориите си там
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар