Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем по време на движение на Фиат пунто 1,2 16V 86коня 1998

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем по време на движение на Фиат пунто 1,2 16V 86коня 1998

    Здравейте,група имам следния проблем с пунтото.Колата е бензин и газ.Газовата е обикновенна газова уредба на инжексион. Проблема е следния;при работа на газ колата няма проблем а като я прехвърля на бензин проблема е следния ;малките обороти са ок пали и работи като часовник. Когато подавам плавно гаста също няма проблем но при ряско подаване на гаста на моменти двигателя гасне за секунди и се пали веднага .Или по точно оборотомера е 3000 оборота гасне пада 0 и пали и пак се дига до 3000 зависи от скоростта с която се движиш.Случвасе при всякакви обороти.Като чели спира бензина или въздуха или тока към колата Майстор я закача на диагностика и всичко е в норма единственото което показва е по време на проблема Компа реже притока на гориво към дюзите и те спират и в следващите секунди като види компа че колата ще угасне надува двойно и двигателя пали това обясни майстора.Каза че проблема идва от компа и трябва да се смени.Ок намерих комп отключиха го за да пасне на ключа и имобилайзера но проблема си остана.Другите 2ма майстори смениха нова помпа нови филтри(бензинов и въздушен) почистиха дросела но пак същото.Ако някой е имал този проблемили знае от къде може да е проблема ще съм благодарен да сподели.При газта проблема го няма. При работана газ помпата и дюзите са изключене така е вързана газовата.От месец вече слагам и добавка в бензина за почистване на дюзите.
    Митко

    #2
    Имаш електрически проблем. Търси как е вързана газовата уредба и в частност дали някой нещо е правил по датчика за обороти.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      Колата я карам 12 години без проблем така вързана газова . А тя е вързана като е срязан единият от кабел които е за дюзите и е премостен към ключа за газ и бензин и връзките са запоени. Относно датчика за обороти къде се намира. Правя и следните проби при запален мотор изключвам всички букси по сензорите една по една колата си работи но гасненето и паленето веднага си остава
      Митко

      Коментар

      Working...
      X