Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Покупка на бензинова Giulietta . Няколко въпроса и молба за съвет.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Покупка на бензинова Giulietta . Няколко въпроса и молба за съвет.

    Здравейте.
    Зная ,че питам за друга марка..., но предвид , че част от двигателите се поставят и на Fiat се надявам да ми помогнете. Бих искал да се допитам до по - знаещите , по следните въпроси:
    1. Кой от двата двигателя е за предпочитане 120 или 170 коня (не съм фен на високите скорости по принцип)? Има и един трети в малко по - късните години 105 коня , той multi air ли е или tjet ?
    2. Газаджия ми сподели мнение ,че и двата подлежат на газификация въпреки ,че мулти еър – а е директно впръскване . Какво е вашето мнение за това?
    3. Автоматикът , който се слага на 170 коня , проблемен ли е? Колко струва смяна на маховика му , на колко км приключва и т.н.?
    4. Като цяло има ли хронични проблеми модела?
    За съжаление в нета има твърде оскъдна информация за тази кола и ще бъда благодарен на всеки който се вклюючи и отговори поне на наякои от въпросите ми.

    #2
    Multiair аз лично не бих си взел, ако не познавам лично собственика и колата е на под 80-100 000 км.
    Евентулана повреда почти няма кой да ти я поправи в Европа. Реално се сменя главата комплект. Няколко хиляди ЕВРА.
    Изкупуване на автомобили на добри цени
    /////

    Коментар


      #3
      Извинявам се,че е малко офф топик... 1.6 mjet или 2.0 mjet , по - добре ли ще е от тоя mult air... ,че обяви за дизели има повечко и май са на по- добри цени?

      Коментар


        #4
        От mult air бягай, аз лично бих си взел 1,6, mje,има вихрови клапи,но са фиксирани и не трябва да ги махаш. Тук има отговори на въпросите ти:
        https://stillrunningstrong.com/car-s...ms/fiat/bravo/
        Последна редакция от kiriluz1; 13.10.2022, 05:43.

        Коментар


          #5
          по добре дизела, за съжаление. Само ще се набуташ със бензиновата и ще имаш неприятни срещи със всякакви ?

          Коментар


            #6
            Колеги , за 1.4 tjet нещо да кажете ... Какви са му болежките и какви суми се лекуват? Има ли някаква сила тоя мотор в ниските обороти?

            Коментар


              #7
              Много добър мотор с мн.добри ниски обороти.Проблемна му е ск.кутуя М32.
              Fiat Sedici

              Коментар


                #8
                Чувал съм негативните неща за тази скоростна кутия. Но мисля ,че точно на този модел не е вграждана... Или поне такава информация срещам тук https://www.eco-torque.co.uk/post/m3...o-faults-fixes

                Коментар


                  #9
                  Всъщност кутията не е лоша,а както казват в клипа,трябва да се налива малко повече масло и същото да се сменя по-често.
                  Последна редакция от mx rider; 17.10.2022, 12:50.
                  Fiat Sedici

                  Коментар


                    #10
                    Кутията е пълен боклук, независимо колко и какво масло е налято и колко често се сменя.
                    Най-хубавото е, че изобщо не се монтира на Жулиета!
                    Не знам защо я обсъждате в тази тема дори.
                    1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                    Коментар


                      #11
                      Интересно . То всички Фиати са боклук . То изобщо по принцип италянките . И всички които караме сме мазохисти по принцип....
                      Колега що си решил италянка да вземеш ?
                      Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.

                      Коментар


                        #12
                        hifi_stereo написа: Преглед на мнението
                        Интересно . То всички Фиати са боклук . То изобщо по принцип италянките . И всички които караме сме мазохисти по принцип....
                        Колега що си решил италянка да вземеш ?
                        В италианските коли се развалят немските части. В този ред на мисли М-32 е Опелска кутия.
                        Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                        Коментар


                          #13
                          Знаех си аз че немците са виновни .... Добре че спирачките ми са бош ...

                          Колега ако чакаш адекватен отговор тук за съжаление ще напиша , че си сбъркал форума .
                          И аз като теб - колеги решил съм Фиат Стило 1,8 ... кво ше кажете .. седмица нищо .
                          Купувам го аз .. колеги взех го .. оо снимки има ли .. има .. цък ... еии страшен е .
                          слез два дена вдигам аз едни 150 км/ч на 3-та до откат , ама колкото може .. и хоп някво тропане .. бам колянов вал ..
                          колеги? ... ами да те тези от това страдат ....... И така едни пари за ремонт ...
                          Нищо де още си го карам .
                          Последна редакция от hifi_stereo; 19.10.2022, 20:04.
                          Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.

                          Коментар


                            #14
                            Aз не знам дали Италианските коли са боклук. Не съм имал такава. По – важното е , че във Варна имаме доста добър форумен майстор по Италинките , така че съм спокоен. Шофирал съм Alfa 147 с печално известния 2.0 twin spark и чесно казано съм впечатлен.
                            Не съм се фиксирал строго върху италинаските коли. Искам кола , която да е бензинова , С сегмент , хечбек 4 врати , да може да се газифицира , мотора да не е пълен мъртвец в ниските ... Инак някакви такива здрави Японски атмосферки има доста ..,но тях ги търси след 3.5 к оборота. Освен Giulietta , гледам и Golf 6 1.4 tsi , Audi A3 8p 1.4 tfsi . Реално и трите са в един и същи ценови диапазон. Германските обаче поспрях да ги гледам , понеже оборудването на Голфа ако е под ниво Highline не ми мяза много на кола. А с това ниво на оборудване , това което ми излиза в моя ценови диапазон е все над 200 к километра. Съответно 1 во поколение директно впръскване на ВАГ не са от моторите с най- дълъг ресурс... Поразчетох се из форума им. Общо взето след тези километри може да се очаква основен ремонт на мотора , и ако искаш гаранция ...,трябва да е с оригинални части и т.н. Отделно скъпо газово и като цяло тези бензинови мотори не се подържат толкова евтино .
                            За 1.4 tjet изгледах това ревю (със субтитри е) https://www.youtube.com/watch?v=Ufs26w5eDdg&t=160s . Доста ми допадна.
                            От колите на които го вграждат Ц сегмент .
                            Браво - бледнее ми пред Алфата.
                            Делта – странна ми е тая кола, не е моето.
                            Типо – все още са скъпи , бих казал спекулативно скъпи , като си спомня какви промоции бяха обявили уто италия преди няколко години.

                            Коментар


                              #15


                              В италианските коли се развалят немските части. В този ред на мисли М-32 е Опелска кутия.[/QUOTE]
                              Точно така е.Това е така наречената "Шоколадова кутия".
                              Другото което се разваля е прословутата гумичка на смукателя на маслената помпа.Това нововъведение също е от Опел.Струва 12-15 лв.,но ако не знаеш и не го смениш,сбогом двигател?
                              Ланча Капа 2,0 VIS
                              Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

                              Коментар

                              Working...
                              X