Купих Пунто 1.4, 77 кс, 2009 на 03.10. Веднага му сложих газов инжекцион и до момента врътнах 500 км. Абсолютно никакви забележки към двигателя, ходова част, разход и поведение на пътя. За сега съм много доволен.
Аз имам гранде пунто от 7г, 1.2 бензин, само консумативи съм сменял, не ме е оставял никога и 1.4 са бетон, не са капризни, нямат сложни системи, DIY friendly са също, има място за работа.
Искам само да добавя към това, което написаха колегите само още 1-2 неща.
Този двигател 1.4 8V Fire (77 к.с) е доста стар и се предлага в гамата Fiat/Lancia още от 2005 г., както в Grande Punto, така и в други модели на марката.
Единствената по-сериозна разлика при еволюцията на двигателя му в по-късните версии след 2009 г. е свързана с еко нормите и по-конкретно с това, че при Punto Evo вече разполага и със Start & Stop система(при тези които покриват стандарта Euro 5).
Горното е важно, защото двигателите със Start & Stop системи използват малко по-различни стартери и акумулатори пригодени да работят с тази система. Акумулаторите, които се вграждат във Euro 5 версиите на Punto Evo са създадени по т.нар AGM технология.
Повече подробности за AGM акумулаторите в линка: AGM акумулатори
Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza' Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V" Търси се..
Също се разтича селектора на скоростите, долу на полуоската от към шофьора, от към скоростите започва да тече масло, да не се чудиш от къде е, не е от семеринга, а се стича отгоре
Да, един малък семеринг и още няколко о пръстена вътре мисля, гледах чужди теми, как се прави, карам си така, това тече от 3-4г и не е голяма драма, но трябва да го бутна някой ден. Намира се отгоре на Ск.Кутия. Единственият проблем е, че за тези 4г откакто тече беше останало 500мл масло в скоростите, друго няма какво да стане, това останових като смених семеринга на едната полуоска, като се оказа, че не е от него, а от селектора.
Коментар