Здравейте, проблема ми е следния, след като колата загрее (80-90 градуса) много трудно или почти не пали, някакси се товари. Това е свързано и със светване на всички светлини по таблото при работа на празен ход, все едно колата е само на контакт. Най-интересното е че днес вземах колата от сервиза на Бош в Пловдив - вдигат рамене. От там ми казаха че, вероятна причина е стартер, но по-късно се оказало че, не затягал той. Друга забележка от тях е много ниската компресия на 2 цилиндър, за което отново не могат да ми помогнат. Помагайте, колеги!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няма палене при загрят двигател!!! Открих поразията, но...
Collapse
X
-
Да.murci написа:Това да не е електромагнита под зъбното колело на коляновия вал?spark написа:Другия много често възможен проблем е датчика за позицията на коляновия вал - около 50-60лв е.За да ти свети таблото на пр. ход, значи май имаш проблем с алтернатора. Може би товари и стартера не може да си "дръпне" нужния ампераж. Провери си зареждането първо. Един скапан лагер например, може да ти причинява гловоболията.murci написа:Бавно и тежко върти, но в Бош ми казаха че не е от него!?
Коментар
-
Акумолатора пада до 10 V само в момента на палене, щом драсне си достига 13.7 - 13.9 V.Rokambol написа:Да.murci написа:Това да не е електромагнита под зъбното колело на коляновия вал?spark написа:Другия много често възможен проблем е датчика за позицията на коляновия вал - около 50-60лв е.За да ти свети таблото на пр. ход, значи май имаш проблем с алтернатора. Може би товари и стартера не може да си "дръпне" нужния ампераж. Провери си зареждането първо. Един скапан лагер например, може да ти причинява гловоболията.murci написа:Бавно и тежко върти, но в Бош ми казаха че не е от него!?Brava 1.6 16V ELX
Коментар
-
Шалтера на стартера буди съмнение в мен.Сега се боря и аз с този проблем.Розетката отзад на шалтера които смених е направен от пластмаса и се топи което пречи на котвата да предаде тока на стартера.Само да се докопам до стария си шалтер веднага го сменям.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
И моя стартер не е оригиналния, дано да е от него, че вече ми писна да ровя.Tornado написа:Шалтера на стартера буди съмнение в мен.Сега се боря и аз с този проблем.Розетката отзад на шалтера които смених е направен от пластмаса и се топи което пречи на котвата да предаде тока на стартера.Само да се докопам до стария си шалтер веднага го сменям.Brava 1.6 16V ELX
Коментар
-
Съгласен съм с това мнение.Или стартера или генератора не ти работи.По скоро ми се струва ,че ако смениш втулките ще ти се реши проблема,но все пак това е нещо което го знае всяко хлапе и незнам какви са били тия майстори дето са гледали и вдигали рамене,би трябвало да разберат ако са втулки или генератор.Работи по метода на изключването като почнеш от най лесните неща,преди да разглобиш цялата кола.Аз също познавам "майстори" дето само гледат и вдигат рамене или пък те карат да сменяш всичко като почнеш в обратен ред от най скъпите неща към най простичките.Смени си първо втулките на стартера.Успех.Все пак не претендирам да съм голям спец,но имам същия проблем.А да пробаи да запалиш по инерция без ключа ако пали значи е от стартераRokambol написа:Стартера бавно върти когато е загряла или си върти нормално, но не пали? Ако е първото - проверка на стартера - втулки и четки..
Коментар
-
и аз имам същия проблем щом колата е загряла стартера много трудно върти и не може да запали при студена кола няма никакви проблеми, в сервиза пробваха и с нов стартер, но проблема не се оправи и ми сложиха стария ми стартер и ми взеха пари само за работата, ако някой има идеи от какво е това да сподели. Колата е Fiat Bravo 1.6 16V 97г.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар