Ами аз вече разбрах какъв ми бил проблема, разпилях целия двигател да сменя сигменти, но се оказа че белята е друга, нямало е смазване на разпределителните валове, в картера намерих много финни стружки, маслото беше почти сиво, двата вала са на кино, както и няколко хидравлични повдигача, маслената помпа със сигурност е за изхвърляня щом не може да качи смазката до валовете. Всичко се дължи на не добро почистване на всички водни и маслени канали след шлайф на главата. От там вечв всичко си намира логично обяснение за така загадъчния ми проблем. Приятели ме съветват да сменям двигателя цял, защото ще излезе по-ефтино, така смятам да направя. Благодаря на всички които ми обърнаха внимание
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няма палене при загрят двигател!!! Открих поразията, но...
Collapse
X
-
u_bo
един въпрос: не се ли виждаше проблема по маслото преди да я отвориш. като го погледнеш на щеката - как изглеждаше?murci написа:Ами аз вече разбрах какъв ми бил проблема, разпилях целия двигател да сменя сигменти, но се оказа че белята е друга, нямало е смазване на разпределителните валове, в картера намерих много финни стружки, маслото беше почти сиво, двата вала са на кино, както и няколко хидравлични повдигача, маслената помпа със сигурност е за изхвърляня щом не може да качи смазката до валовете. Всичко се дължи на не добро почистване на всички водни и маслени канали след шлайф на главата. От там вечв всичко си намира логично обяснение за така загадъчния ми проблем. Приятели ме съветват да сменям двигателя цял, защото ще излезе по-ефтино, така смятам да направя. Благодаря на всички които ми обърнаха внимание
Коментар
-
На щеката нищо необичайно, но в картера се видя повече от ясно, утайка почти като бронз.u_bo написа:един въпрос: не се ли виждаше проблема по маслото преди да я отвориш. като го погледнеш на щеката - как изглеждаше?murci написа:Ами аз вече разбрах какъв ми бил проблема, разпилях целия двигател да сменя сигменти, но се оказа че белята е друга, нямало е смазване на разпределителните валове, в картера намерих много финни стружки, маслото беше почти сиво, двата вала са на кино, както и няколко хидравлични повдигача, маслената помпа със сигурност е за изхвърляня щом не може да качи смазката до валовете. Всичко се дължи на не добро почистване на всички водни и маслени канали след шлайф на главата. От там вечв всичко си намира логично обяснение за така загадъчния ми проблем. Приятели ме съветват да сменям двигателя цял, защото ще излезе по-ефтино, така смятам да направя. Благодаря на всички които ми обърнаха внимание
Brava 1.6 16V ELX
Коментар
-
u_bo
аз бих те посъветвал да си направиш двигателя
- тоз дето ще го вземеш 2ра ръка - не знаеш какво ще е вътре положението
Коментар
-
След като са пробвали стартера, нищо не ти остава, освен сам да си направиш малко експерименти. Първо премери пада на напрежение в момент на завъртане на стартера. Запомни го. След това подай захранване на стартера от външен източник. Пак премери пада. Сравни двете стойности. Целта е да си сигурен, че стартера получава коректно и точно захранване. Следва байпас на ел.магн. включвател(шалтера). Разлика с шунт и без него? Правиш си изводи. В зависимост от резултатите, може да се наложи да изкормиш контактния клеморед. В края на опитите, трябва вече да си открил причината за проблема, ако не и по-рано.Обаче внимавай, защото ще работиш с голям консуматор, респективно с голям ток и не трябва да допускаш грешки.Emperor написа:човек хвърляш ме в размисли, но като са ми разглобвали двигателя ако не ми подкачваше масло би трябвало да го видят, така че моя проблем си остава някой ако има идеи да казва
Коментар
-
това е че карах колата в сервиз да видят стартера и качваха и нов стартер и като загрее колата пак затруднява и не може да завърти, а съм сигурен че майстора е премерил и проверил всичко, просто колкото повече загрява колата толкова по трудно върти докато в един момент не може даже да завърти, а когато е студена докато чукна ключа и пали
Коментар
-
Нека изключим за момент възможни повреди по самия двигател (затягане). Знаеш, че при работа, всичко се загрява и то сериозно. Сега си представи, че някой контакт след като вече е загрял, започва да прицърква, т.е. съпротивлението на прехода става много голямо. Например - контакти на шалтера. Клеми на акумулатора. Клеморед на конт. ключ (тава едва ли, но все пак), и не на последно място, разширяващи се втулки от горещината, което води до заклинване на ротора, също така раздалечаване на четките, заради прекомерно износване. Това за втулките и четките, очевидно не е валидно при теб, след като стартера е сменяван и пак като загрее се държи по същия начин, освен и другия стартер да не е в ред.Emperor написа:това е че карах колата в сервиз да видят стартера и качваха и нов стартер и като загрее колата пак затруднява и не може да завърти, а съм сигурен че майстора е премерил и проверил всичко, просто колкото повече загрява колата толкова по трудно върти докато в един момент не може даже да завърти, а когато е студена докато чукна ключа и пали
Коментар
-
другия стартер беше чисто нов, така че не би трябвало да има този проблем а майстора съм сигурен че е проверил окабеляването и всички клеми и връзкисъщо така ми каза че са имали и други fiat-ове със същия проблем и там не са разбрали от какво е просто се притеснявам да не е нещо по двигателя
Коментар
-
Прав си много, но не е ли същото да си купя нова кола втора ръка...?, пак е на късмет, а мисля двг да го пробвам преди да плащам, сиреч да е на кола. Иначе като "ударих чертата" с нови части по моя двг си излиза почти двойно по-скъпо, а нали знаеш - "кучето скача според тоягата". Остава да чакаме да дойде западно време и при нас и за мн. по-дребни проблеми да сменяме колата, ама с НОВА или поне 100%-во да ползваме специализирани сервизи, където да не ти се налага дори и да си там!u_bo написа:аз бих те посъветвал да си направиш двигателя
- тоз дето ще го вземеш 2ра ръка - не знаеш какво ще е вътре положението
Brava 1.6 16V ELX
Коментар
-
не знам колегата направо ме уби с вероятноста проблема да е от валовете клапаните и т.н. Преди 3-мес правих ремонт 2-нови вала (изпускателния е здрав и го продавам) ,клапани,главата и кобилици,и да ти кажа като загрее чат пат пак го прави този номер, и аз не мога да си го обесня защо! Странното е ,че когато го карам на гас няма проблем
fiat BRAVO 1.6 16v aBArth...
PUNTO 99'.... 1.2 BRC
Chrysler Voyager..3.3i
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар