Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2009 1.4 Tjet 120 к.с. трудно пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Показаното в таблиците не е само разход, но и видове гориво/резервоар(и).
    - 1581 16V е само бензин - само една колонка
    - Bipower е бензин/метан - две колонки, в едната колонка данни само за бензин, в другата само за метан
    - Blupower е само метан - затова дании само за метан в една колонка
    - GPL е бензин/пропан-бутан - две колонки, в едната колонка данни само за бензин, в другата само за пропан-бутан
    - 1910 JTD е дизел - само една колонка
    Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

    Коментар


      #92
      kiriluz1 написа: Преглед на мнението
      ...
      Когато съм ги правил тези неща вашите,ако са добри родители са ти купували кремчета срещу акне.
      Първия ФИАТ само на метан е произведен 1998.
      В гаранция е бил до 2000

      Ти ако тогава си правил такъва кола ROFL
      на колко години казваш че съм ? на 25 ли ?

      Показваш типичен пример на 'четене с неразбиране'
      За разлика от колегата stefanaki - той разбира това, което чете.

      Дори в сайтовете, които цитираш правилно е написано с какво гориво е автомобила "Alimentazione: metano (omologata a gas dal costruttore)"
      САМО метан.

      Ти не само не намираш надеждни източници на информация, но и не можеш да разбереш това което са ти написали хората.

      И даваш 'компетентни' съвети за решаване на проблеми на чуждо имущество - ЧЕСТНО - ако някой те слуша , този човек си заслужава резултата , който ще получи следвайки съветите ти !
      Последна редакция от PM_u_bo; 14.05.2022, 10:45.
      Изкупуване на автомобили на добри цени
      /////

      Коментар


        #93
        PM_u_bo написа: Преглед на мнението

        Първия ФИАТ само на метан е произведен 1998.
        В гаранция е бил до 2000.....
        Съвършено прав си,има Мултиплата само на метан и ламбдата е като за бензинова.Видял съм го веднага,просто се заяждах.
        Също така си прав и затова че разсъжденията за ламбда сондите на газ не са ми верни. Това не е предпоставка да използваш квалификации от рода на глупости на степен еди коя си за разсъжденията ми.Просто трябваше да кажеш ей грешиш и да обясниш.
        И сега за да влезнем пак в темата, Имаш си Фиат1,4 tjet или 1,4 газ. Тя е излезналанот завода за продаване в идеално състояние. Върви като самолет и пали веднага сутрин.Заминават и свещи или бобини,ама ти си я караш ,докато почне да не пали сутрин от първия път. Почва да те дразни и почваш да сменяш. Сменяш свещите,ама тя пак не пали от раз. Питам те тогава пак ли трябва да се настрои ГИ,или ресет на бензиново то ЕКУ би свършил работа? И трябва ли при тези цени на горивата да мина 300 км.за настройка на газ при липса на промяна в хардуера и софтуера на ГИ При тези които са на бензин само и със сменени вече доста неща(свещи бобини, мапове бензинови помпи...) как се процедира? Ти как би постъпил? Скапано гориво възможно ли е да прецака нещата? И при съществуваща възможност да заредим такива горива има ли трайно решение на проблема или трябва на два три месеца да се минават 300 та км.?

        П.п. Не се заяждам. Наистина се интересувам как би степенувал нещата?
        Аз бих опитал с ресет,ако това не свърши работа явно проблема не е отстранен бих мислил за следващ етап. Един ресет от време на време(при условие че няма счупени или износени неща по двигателя и ГИ) не би ли свършил работа?
        Това което предлагам води ли до големи разходи би ли счупило колата или има вариант дори и минимален да реши проблема,? Път 300 км. и настройка на ГИ не е малък разход,предполагам и газаджията взима някакви пари. Ако при посещение на газаджията се установи че проблема не е в ГИ какво следва? Тези които са само на бензин къде ги пращаш?
        Последна редакция от kiriluz1; 14.05.2022, 16:49.

        Коментар


          #94
          добавям извадка от elearn за проблема с трудния старт
          http://4cardata.info/elearn/323/2/32...0005/323001562

          Коментар


            #95
            Виж отново пост #48.
            Авторът му беше дълги години активен и в този форум - https://www.fiatforum.bg/member/44685-sev
            Т.е. той е стигнал до т.2 от описаното в elearn за проблема с трудния старт.

            https://www.fiatforum.bg/forum/%D0%B...77#post1836077
            Последна редакция от Stefanaki; 15.05.2022, 09:23.
            Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

            Коментар


              #96
              kiriluz1 написа: Преглед на мнението
              ... Фиат1,4 tjet или 1,4 газ. Тя е излезналанот завода за продаване в идеално състояние. Върви като самолет и пали веднага сутрин.Заминават и свещи или бобини,ама ти си я караш ,докато почне да не пали сутрин от първия път. Почва да те дразни и почваш да сменяш. Сменяш свещите,ама тя пак не пали от раз.
              предположението какъв е проблема определя действията ти. Не си установил какво причинява проблема, а действаш спрямо твое виждане и резултата няма как да е добър,

              kiriluz1 написа: Преглед на мнението
              Питам те тогава пак ли трябва да се настрои ГИ,или ресет на бензиново то ЕКУ би свършил работа? И трябва ли при тези цени на горивата да мина 300 км.за настройка на газ при липса на промяна в хардуера и софтуера на ГИ При тези които са на бензин само и със сменени вече доста неща(свещи бобини, мапове бензинови помпи...) как се процедира? Ти как би постъпил? Скапано гориво възможно ли е да прецака нещата? И при съществуваща възможност да заредим такива горива има ли трайно решение на проблема или трябва на два три месеца да се минават 300 та км.?
              правиш турлю-гювеч от два възможни случая.
              Ако е с газ колата - никави 300 км и подобни 'решения'.
              оправяш причинителя на проблема - ако е ГИ-то - оправяш го да не скапва адаптацията - дали ще дупчиш дюзи, или ще сменяш времена или налягане .... съобразно конкретния случай.

              kiriluz1 написа: Преглед на мнението
              Аз бих опитал с ресет,ако това не свърши работа явно проблема не е отстранен бих мислил за следващ етап. Един ресет от време на време(при условие че няма счупени или износени неща по двигателя и ГИ) не би ли свършил работа?
              Това което предлагам води ли до големи разходи би ли счупило колата или има вариант дори и минимален да реши проблема,? Път 300 км. и настройка на ГИ не е малък разход,предполагам и газаджията взима някакви пари. Ако при посещение на газаджията се установи че проблема не е в ГИ какво следва? Тези които са само на бензин къде ги пращаш?
              Ако "се установи че проблема не е в ГИ какво следва?" - това значи , че е установено къде е проблема - тогава го решаваш.
              Ако ГИ скапва адаптацията - проблема е ГИ или настройчика му. ФАКТ !
              Това, че някой ти казва че проблема не е в неговата работа без да е намерил кое е проблема , си говори само за себе си.


              Тия дето нямат ГИ са най-лесни за оправяне - ако си заслужава. Разбери, че никой няма да губи дни правейки това описано в елърн-а за кочина дето струва 3000 и собственика няма да ти плати 3 дни труд + частите.

              Общо взето правилната процедура е "http://4cardata.info/elearn/323/2/323000000/323000002/323000005/323001562"
              като за специфични модели може да се промени последователността.
              Изкупуване на автомобили на добри цени
              /////

              Коментар


                #97
                [QUOTE=PM_u_bo;n2756336][QUOTE]
                Не съм се изразил правилно може би. Исках да кажа че доста от колите са с неустановен проблем и вече сменяни доста части в да кажем сервизи с недобра репутация,ресет би показал дали сме уцелили случайно проблема.

                Не казвам че ресета ще реши всичко генерално ,а че ще даде посока.
                И пак опираме до това че понякога решението е скъпо и неоправдано,а ресетването решава проблема за известно време. Няма определен брой ресетвания и е невъзможно да повреди двигателя. Да ,нещата не са съвършенни и решението не е технологично, но имаш палеща кола,дори и за известно време.
                Последна редакция от kiriluz1; 17.05.2022, 09:25.

                Коментар


                  #98
                  Единия Фиат например е със сменени бензинова помпа,свещи бобини ....
                  Последна редакция от kiriluz1; 17.05.2022, 09:24.

                  Коментар


                    #99
                    kiriluz1 написа: Преглед на мнението
                    ... Няма определен брой ресетвания и е невъзможно да повреди двигателя. Да ,нещата не са съвършенни и решението не е технологично, но имаш палеща кола,дори и за известно време.
                    Имаш палеща кола, която на едното гориво 'коригира' дотам, че ПОНЯКОГА може да се получи:

                    https://www.google.com/search?q=pist...h=968&biw=2048

                    за мен това е излишен риск и душманско отношение към двигателя.
                    Както казах - "Все едно да си бръснеш главата след подстригване, защото бръснаря е некадърен"


                    kiriluz1 написа: Преглед на мнението
                    Единия Фиат например е със сменени бензинова помпа,свещи бобини ....
                    Иманно, доста налучкване с надежда да се оправи.

                    Изкупуване на автомобили на добри цени
                    /////

                    Коментар


                      PM_u_bo написа: Преглед на мнението

                      Имаш палеща кола, която на едното гориво 'коригира' дотам, че ПОНЯКОГА може да се получи:
                      тогава какво предлагаш - само настройка на газта ли? Имам подобен проблем и пуснах тема. Няма ли насройка без ресет на бензин пак да му измести адаптацията? Реално, и двамата с колегата дето спорите сте прави в някои от нещата и може би комбинация от вашите мнения може да реши проблема ?

                      Коментар


                        Optimst5 написа: Преглед на мнението
                        тогава какво предлагаш - само настройка на газта ли? Имам подобен проблем и пуснах тема. Няма ли насройка без ресет на бензин пак да му измести адаптацията? Реално, и двамата с колегата дето спорите сте прави в някои от нещата и може би комбинация от вашите мнения може да реши проблема ?
                        Всъщност да. Явно и двамата сме прави в някаква част. Моят подход идва от това че карах на бензин пренебрежимо малко спрямо карането на газ,толкова малко че снимките на сцепени бутала за 100К км не се случиха,като колата я взех на 100К по километраж(+поне 100) . Бях я направил да прехвърля на газ на 30 градуса -не повече от 3 км на бензин.Просто като почне съвсем да не пали я ресетвах и така до следващия път. Изобщо не претендирам че е технически издържано и правилно , но част от годините които карах колата ми бяха спокойни защото знаех как да направя така че да запали веднага. Иначе да,ако държиш да имаш идеална кола приготвяш едни кинти и ходиш по майстори. Ама дали е икономически обосновано и дали е трайно е въпросът. Друг Фиат,проблем с едно от горивата,решението 2018г. След това не е писано повече,има няколко варианта: колата е умряла, продадена ,не е имала повече проблем или проблема е решаван периодично по този начин.
                        http://axm-auto.com/pBB2/viewtopic.p...f245811843e1f7
                        Може изобщо да не е съизмеримо,но понякога ресет върши работа,още повече, ако преди това на случаен принцип вече са правени разни неща.
                        Последна редакция от kiriluz1; 18.05.2022, 14:44.

                        Коментар


                          Optimst5 написа: Преглед на мнението
                          тогава какво предлагаш - само настройка на газта ли? Имам подобен проблем и пуснах тема.
                          Това аз не съм написал, нито бих направил.
                          кой е прав - ами ясно се изразих, че за мен колегата е много по-прав от мен.

                          Първа стъпка от решаване на проблем е намирането на причината му.
                          Пълно описание за решаване не съм дал, ЗАЩОТО не е ясна причината за проблема .
                          Само изброявам очевадните (само според мен) грешки (само според моето грешно мнение) , които са направени по описанията в постовете по темата.

                          Optimst5 написа: Преглед на мнението
                          Няма ли насройка без ресет на бензин пак да му измести адаптацията? ...
                          значи ти предполагаш какво аз бих направил и ми посочваш каква грешка съм допуснал

                          а по написаното в последния пост, моето грешно мнение е, че има огромна разлика между ресетване и адаптация, ама кой ли пък ще слуша мен
                          при наличието на толкова добри специалисти и компетентни разбирачи. Аз не различавам винт от болт, пък камо ли cng от lpg
                          или пък адаптация от ресетване на параметри.
                          Последна редакция от PM_u_bo; 21.05.2022, 23:31.
                          Изкупуване на автомобили на добри цени
                          /////

                          Коментар

                          Working...
                          X