Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с фиат пунто 1.2 75

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с фиат пунто 1.2 75

    Здравейте колеги! Тъй като стария ми двигател (176А8.00) надра 1-вия цилиндър, реших да сменя блока със 176А6(такъв имах в мазето :D) .Колата запали и върви но до 3 оборота, оттам нататък забива, святка чека и оборотомера превърта...Ходих на диагностика на 5-6 места, включително и Бош сервиз - Стара Загора. Мериха налягане, запалване, всичко наред.Казаха ми да почвам да сменям едно по едно, което не ми се вижда удачно след като колата си вървеше до последно.Електрониката не съм барал.Всичко си е старото (шайба на коляновия вал с датчика , главата си е на 1.2 с инжекцията), не запазва грешки и прекъсвача изчезна някъде. Някой има ли идея каква може да е причината?

    #2
    кола

    Е нали са различни единия е 1.1. другия е 1.2 за 80 лв можеше да си решиш проблема а за поне 200 лв цял двигател
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      Е нали са различни единия е 1.1. другия е 1.2 за 80 лв можеше да си решиш проблема а за поне 200 лв цял двигател
      Така е но каква е гаранцията да си взема двигател на старо а този си седеше в нас и е много запазен....Разликата в 2та е минимална и проблема не е до блока а нещо по електрониката.

      Коментар


        #4
        Re: кола

        Stoino написа:
        kluchar написа:
        Е нали са различни единия е 1.1. другия е 1.2 за 80 лв можеше да си решиш проблема а за поне 200 лв цял двигател
        Така е но каква е гаранцията да си взема двигател на старо а този си седеше в нас и е много запазен....Разликата в 2та е минимална и проблема не е до блока а нещо по електрониката.
        Не съм сигурен!
        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
        Втората......пак същата!
        (_-_)______////_______(_-_)
        Punto75-Вече на жената!
        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

        Коментар


          #5
          Re: кола

          bmahob написа:
          Stoino написа:
          kluchar написа:
          Е нали са различни единия е 1.1. другия е 1.2 за 80 лв можеше да си решиш проблема а за поне 200 лв цял двигател
          Така е но каква е гаранцията да си взема двигател на старо а този си седеше в нас и е много запазен....Разликата в 2та е минимална и проблема не е до блока а нещо по електрониката.
          Не съм сигурен!
          Добре сподели какво имаш в предвид с тези 80лв и къде да си намеря цял двигател за 200лв.И какво те притеснява в разликата, след като шайбата си е оригиналната тя 370 градуса неможе да направи?

          Коментар


            #6
            кола

            Нали някакви размери бяха различни на буталата с 8 десети -Зависи точния № на двигателяВиж тук това е каталог но трябва да е вярно https://www.autopower.bg/%D0%B1%D1%8...i27136659.html
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Re: кола

              Stoino написа:
              .Разликата в 2та е минимална и проблема не е до блока а нещо по електрониката.
              Всеки блок си върви с неговата си електроника!Сложи и електрониката дето върви с този блок.
              OVB X18XE1 седан+ГИ

              Коментар


                #8
                Re: кола

                ivan_pop написа:
                Stoino написа:
                .Разликата в 2та е минимална и проблема не е до блока а нещо по електрониката.
                Всеки блок си върви с неговата си електроника!Сложи и електрониката дето върви с този блок.
                Немога да сложа моното освен това този модел нямат детонационен датчик на коляновия вал проблема не е в блока пак казвам разликата в 2та е минимална гарнитурите са едни и същи имам 3 фиата в нас (вече 2)!Моля пишете ако сте се сблъсквали с нещо подобно а не на изуст гледал съм разликите и преди да събера мотора! Проблема ми може да е станал когато свалях двигателя от някой кабел пак казвам колата върви вдига си 100 нормално просто при по високи обороти нещо става с оборотомера не отчита правилно и компа изкл. нещо като при неработещо турбо на дизел така забива.

                Коментар


                  #9
                  Re: кола

                  kluchar написа:
                  Нали някакви размери бяха различни на буталата с 8 десети -Зависи точния № на двигателяВиж тук това е каталог но трябва да е вярно https://www.autopower.bg/%D0%B1%D1%8...i27136659.html
                  Така този блок мисля че е шлаифан защото на стария на буталата пише А, а на този Б та разлика в 4 десети не ми се вижда кой знае какво,но ако греша и са 8 пак не е огромна разлика дълбочината е една и съща.При мен проблема е в кабел някъде или някой датчик обърква компа.

                  Коментар

                  Working...
                  X