Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Брава 1.6

    Здравейте,Фиат брава 1.6 16в газ 1996 година.Имам следния проблем.Колата работи на ниски обороти и шуми след шлайф на главата и гасне когато е студено.Закарах колата на майстор провериха всички свещи и всичко си е ОК после провериха комресията 8,7,7,6 и там не е проблема.Аз се съмнявам в центровката защото ми смениха ремъците след ремонта на главата.Като се прибрах свалих катализатора защото беше запушен купих си резонаторно гърне но още не го сложих.
    Fiat Brava 1.6 16v 103 konq <3

    #2
    Re: Фиат Брава 1.6

    Обикновена газова или ГИ?И ’когато е студено’ или ’когато е студен двигателя’ ?
    emral1997 написа:
    после провериха комресията 8,7,7,6 и там не е проблема.
    ...хмммм.... да кажем, че е така, да.А защо се наложи сваляне на глава?И някой сети ли се да провери центровката на тия ремъци след оплакването ти?

    Коментар


      #3
      Re: Фиат Брава 1.6

      radotom написа:
      Обикновена газова или ГИ?И ’когато е студено’ или ’когато е студен двигателя’ ?
      emral1997 написа:
      после провериха комресията 8,7,7,6 и там не е проблема.
      ...хмммм.... да кажем, че е така, да.А защо се наложи сваляне на глава?И някой сети ли се да провери центровката на тия ремъци след оплакването ти?
      ГИ,когато е студен двигателя и когато се изкачвах на баира ми чукаше нещо под капака и не работеше добре закарах го при майстора и каза че работи на 2 цилиндъра и ще се наложи да шлайфаме главата каза и аз се съгласих.Центровката го напвариха с фиксатори но може да са пропуснали зъб.Петък ще закарам колата да видят центровката дали е добре.
      Fiat Brava 1.6 16v 103 konq <3

      Коментар


        #4
        Компресия - 10.1 е фабричната такава на 1.6 двигателя на фиат, така че тия 8,7,7,6 са бая далеч от желаните числа ?!

        Коментар


          #5
          Ами 10,1 е за нови бензинови коли ся тва си е 20 годишна кола как ще е 10,1 компресията.2 пъти се развали главата.
          Fiat Brava 1.6 16v 103 konq <3

          Коментар


            #6
            То за компресията не е само от главата, а зависи и от износването на цилиндри, сегменти и клапани, пък и как майстора само с едно чуване определи, че главата е за шлайф? Друг е въпроса как само от главата ще спрат 2 цилиндъра, ако са сменили и препасвали клапани съм съгласен да се оправи. При това след като са шлайфали главата компресията макар и минимално се увеличава, з/о се намаля обема на горивната камера.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #7
              emral1997 написа:
              Ами 10,1 е за нови бензинови коли ся тва си е 20 годишна кола как ще е 10,1 компресията.2 пъти се развали главата.
              Ами няма да е като нова, но поне да беше равномерна 9-9-9-9 или 8,5-8,5-8,5-8,5.Като откачиш отдушника на картера, излиза ли дим? Изобщо личи ли си че духа навън а не навътре?
              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
              FIAT UNO 1.5

              Коментар


                #8
                stanleyhacker написа:
                emral1997 написа:
                Ами 10,1 е за нови бензинови коли ся тва си е 20 годишна кола как ще е 10,1 компресията.2 пъти се развали главата.
                Ами няма да е като нова, но поне да беше равномерна 9-9-9-9 или 8,5-8,5-8,5-8,5.Като откачиш отдушника на картера, излиза ли дим? Изобщо личи ли си че духа навън а не навътре?
                Не излиза дим всичко си е точно но не знам защо работи на ниски обороти.
                Fiat Brava 1.6 16v 103 konq <3

                Коментар


                  #9
                  NikMar написа:
                  То за компресията не е само от главата, а зависи и от износването на цилиндри, сегменти и клапани, пък и как майстора само с едно чуване определи, че главата е за шлайф? Друг е въпроса как само от главата ще спрат 2 цилиндъра, ако са сменили и препасвали клапани съм съгласен да се оправи. При това след като са шлайфали главата компресията макар и минимално се увеличава, з/о се намаля обема на горивната камера.
                  Ами то когато се изкачвах по баира се чу нещо като гръмване и след това започна да губи мощност.Едва се прибрах смених бобината и свещите но пак не работеше нормално.След два-три опита за запалване почна да не пали.Извиках помощника на майстора да го види що не пали.Дойде огледа го и каза че може да е от главата.Следващия ден качиха колата на камион и го закараха до сервиза.Свалиха главата и се оказа че е станало нещо между 1-ви и 2-ви цилиндър.Щях да кача снимка на главата преди шлайфа на е твърде голям.
                  Fiat Brava 1.6 16v 103 konq <3

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Да влиза въздух от някъде щом е гръмнало нещо
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Re: кола

                      kluchar написа:
                      Да влиза въздух от някъде щом е гръмнало нещо
                      Как да проверя?
                      Fiat Brava 1.6 16v 103 konq <3

                      Коментар


                        #12
                        това 10 е степен на сгъстяване,а компресията за нов мотор е 14 бара,така,че си мноооого далече.иначе проблема ти не е само компресията.

                        Коментар


                          #13
                          Днеска запалих колата си работеше добре на 1100 оборота но след каране от 5-6 км пак започна да работи на ниски оборотина бензин работи на 900 об. но на газ 800 об.
                          Fiat Brava 1.6 16v 103 konq <3

                          Коментар


                            #14
                            emral1997 написа:
                            Днеска запалих колата си работеше добре на 1100 оборота но след каране от 5-6 км пак започна да работи на ниски оборотина бензин работи на 900 об. но на газ 800 об.
                            Тук не разбрах какъв ти е проблема, всички коли когато са студени работят на по-високи обороти и след достигане на нормалана работна температура оборотите спадат м/у 800 и 900.
                            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                            Коментар


                              #15
                              Работи си но все едно ще угасне.
                              Fiat Brava 1.6 16v 103 konq <3

                              Коментар

                              Working...
                              X