Здравейте колеги,пиша ви защото сам го закъсал с моето пунто мк2 1.2 8в 2000г .Проблема е следния:понякога при палене независимо топла или студена малко по трудно върти и когато запали притресе за секунди и се оправи връщам ключа и пали без проблем и не тресе а остава да свети чека...Закачана е на диагностика вече сигурно 5 пъти.Първо показа бобина 1 смених я,смених и свещите и кабелите и пак показа бобина 1.Размених бобините старата и новата и пак показа бобина 1 (независимо с коя от двете пак показва бобина 1).На диагностиката показва само бобина 1 и нагревател ламбда сонда.но ми казаха че нагревателя няма общо с това .С този нагревател когато колата е студена той не работи докато не загрее и се включи.Моля помагайте ....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при палене Пунто 1.2
Collapse
X
-
Аз когато проверявах моите кабели от ECU-то на моето хитачи намерих една схема от един италиански форум на гребена и кой кабел за коя бобина отговаря и го проверявах с мутицет дали няма прекъсване.Потърсих темата да ти я пратя за да видиш ама я нямаше или е изтрита или аз нещо немога да я намеря . Ако няма прекъсване на кабелите към бобините провери Ecu дане вътре да се е преибало нещо ако е хитачи направо търси друго Ecu.DarluX написа:А как да ги проверя кабелите и еку то ,кабелите нови ли трябва да се пуснат от еку то?
Коментар
-
Не е проблем да си караш така, но рано или късно компа ще спре да подава управление на 1-ва бобина и ще заработи само на 2 цилиндъра. А ако това стане на дълъг път, без населени места и възможност да търсиш решение на проблема, не е никак весело...не че така не си дойдох от морето, но поне не бях на магистралата...Сменяш после компа с нов или с втора ръка и така...Аз вече го играх това упражнение. Сега дори съм го преместил на по-хладно място, за да не се скапват елементите от температурата на дросела. Изключително е глупаво да е поставен на горещо! Толкова ли нямаха възможност да го сложат вътре в купето, или дори да не беше там, то поне някъде под кората на чистачките - както е при едни други - истински колиDarluX написа:Здравейте колеги отново и благодаря за съветите.Колата понякога пак го прави и светва чека и след 1 ден сам изгасва.. Проблем ли е ако си я карам така смисъл да си свети чека и да си гасне а аз да си я карам той докато свети тя си пали и върви както обикновенно..
!
Коментар
-
Купуваш си компютър, кутията с бушоните вътре в таблото, ключ, клеморед или даваш на ключар да ти смени чиповете в ключа. В популярен сайт за обяви с три букви има такъв комплект за 200 лв. Може да потърсиш и на други места, но цената е приблизително тази или макс 50 лв. надолу."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
За 2 месеца от последния ми коментар да не си намерил ЕКУ? Какво очакваш реално? Само няма да се оправи ако на това разчиташ.DarluX написа:Колеги проблема си стой... незнам какво да правя... трябва на някои майстор да я карам но не се сещам къде биха ми помогнали давайте съвети за Перник или София.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар