lhristov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило 1.6 не пали ?
Collapse
X
-
При единият от опитите свещите бяха мокри, след това вече не но пък слагам изчистена свещ и след опит за палене я вадя и тя е черна,чистя слагам пак се пробвам да запаля, вадя и те пак черни,което ми говори за преобогатяване.После след работа ще я закача с меса и ще нулирам квото мога, както се казва всичко под ножа.П.пПробвах и с други свещи, същата работа.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
-
Само искам да те посъветвам да не я мъчиш със слаб акумулатор,защото ниския волтаж много прецаква компа.Имах същия проблем много време с разликата,че на мен ми отчиташе грешка в имобилайзера,която не съществуваше,но от нерви я мъчих АБ падна компа започна да се рестартира на 2 минути и само дето не го стопих.От втория път не запали ли не я мъчи,а продължавай да търсиш проблема.Fiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp)
Коментар
-
Преди 3 дни смених ламбда сонда,колата не държеше обороти,гаснеше,отзад хвърляше пушек все едно я карам на въглища и свещите ми бяха черни.Сондата беше забила на ниски показатели и все лъжеше компа,че сместа е бедна (карам с 100 октана) а той съответно давеше двигателя с бензин.Възможно е абсолютно да е отказала и да къпе мотора с гориво.Пробвай да я откачиш да видиш дали ще има разлика или да я сложиш на кола която пали и да и проследиш показателите.cs_aleksandar написа:При единият от опитите свещите бяха мокри, след това вече не но пък слагам изчистена свещ и след опит за палене я вадя и тя е черна,чистя слагам пак се пробвам да запаля, вадя и те пак черни,което ми говори за преобогатяване.После след работа ще я закача с меса и ще нулирам квото мога, както се казва всичко под ножа.П.пПробвах и с други свещи, същата работа.Fiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp)
Коментар
-
Сашо, пробвали да ми се обадиш?
При мен се случи още един път. Бензиновата е проблема при мен. когато не иска да пали, се чува само "цък", а когато запали "бжжжжжж цък".
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Или няма въздух. Примерно си забравил парцал, който е засмукан. Виждал съм го това. За това ми беше и коментара да разкараш целия въздушен тракт и да пробваш да запалиш директно на дросел, без филтър.cs_aleksandar написа:При единият от опитите свещите бяха мокри, след това вече не но пък слагам изчистена свещ и след опит за палене я вадя и тя е черна,чистя слагам пак се пробвам да запаля, вадя и те пак черни,което ми говори за преобогатяване.После след работа ще я закача с меса и ще нулирам квото мога, както се казва всичко под ножа.П.пПробвах и с други свещи, същата работа.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Парцали не съм слагал,пробвах и без въздуховода, акумулатори имам 2 ,не я мъча без ток,на клипа беше изключение от нерви,а и зарядно имам.След малко се прибирам и ще и разгоня фамилията.П.пГрешки никакви
Пак проверявах като въртя дали има искра, има ! и гориво си пуска. Правих тестове на бубините и на инжекторите, бодито си разпознава ключовете (пробвах и с 2-та ). Сега ми направи впечатление че като въртях в началото все едно нямаше компресия ( явно повдигачите са се източили ) и след малко въртене смени звука и започна да се опитва да пали и пак се стигна до момента на клипа. За утре съм замислил да пусна по малко масло в цилиндрите за да вдигна компресията
знам ли, не си го обяснявам.А вариант за бутане в момента няма :/
Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
-
Саше, а ангренажа там ли е?cs_aleksandar написа:Парцали не съм слагал,пробвах и без въздуховода, акумулатори имам 2 ,не я мъча без ток,на клипа беше изключение от нерви,а и зарядно имам.След малко се прибирам и ще и разгоня фамилията.П.пГрешки никакви
Пак проверявах като въртя дали има искра, има ! и гориво си пуска. Правих тестове на бубините и на инжекторите, бодито си разпознава ключовете (пробвах и с 2-та ). Сега ми направи впечатление че като въртях в началото все едно нямаше компресия ( явно повдигачите са се източили ) и след малко въртене смени звука и започна да се опитва да пали и пак се стигна до момента на клипа. За утре съм замислил да пусна по малко масло в цилиндрите за да вдигна компресията
знам ли, не си го обяснявам.А вариант за бутане в момента няма :/
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Малко развитие
Взе че запали
с газ за запалки
а преди това то не бяха стартови спрейове дезодоранти и т.н и днес и дадох последен шанс преди да се обадя на платформата,реших да пръсна с газ за запалки и тя запали, след това палеше от четвърт и на газ и на бензин
Каткто винаги има едно "АМА" еми свети ми лапата за маслото , свалих датчика за маслото и го промих с ВД40 ама нищо не стана свети си
утре ще мина да взема нов датчик и да го сложа.
Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
-
Аз що разбрах, че върти и не пали. Моите клеми, като се прецакаха и почна в движение да цъка някво реле зад волана и цялат аинсталация се побъркваше. Свалям джама и фаровете гаснеха. Гасиш колата, въртиш и няма никой. Ни звук ни картина.S_BANKOV написа:Скапани клеми акумулатор първокласник и най вече прекалено много мозак водещ до две смъкмания на помпа и проверка на цялата инсталация
Поне не ти е излязло скъпо
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар