Поблема ми е че трудно пали на студено, запали ли работи перфектно закачих го на компа и ламбда сондата показва над 1 (1,02 - 1,03) на студен мотор а на загрял (1,1 - 1,19) това на празен ход кой датчик определя сместа?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бедна смес на Браво 1.6 16 пластмасовия колектор
Collapse
X
-
При работа на празен ход графиката на ламбда сондата трябва да играе постоянно, нагоре-надолу, нагоре-надолу, при реални условия при натиснат педал на газта до ламарината ламбдата трябва да показва максимална стойност, а при моторна спирачка минимална стойност.В края на първия пост emzo го е обяснил какво трябва да дава ламбдата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=110725punto HGT
Коментар
-
?
знам че ламдата не легулира а докоригира. 1 е добра смес под 1 е богата смес над 1 е бедна смес ламдата е за диагностиране на сместа на мен ми е бедна питането ми е мап сензора ли ми легулира сместа температурния датчик за входящия въздух на мап сензора ли е кое регулира сместа при студен моторgaz написа:Ламдата ти не регулира. Трябва да рисува от 0 до 1 волт. Ако стои постоянно на 1 волт е богата. При студен мотор трябва да показва около 0,4волта до като загрее и почне да регулира. А дали това дето си закачил на компа показва вярно?fiat bravo 1.6 16V
Коментар
-
на моето браво буксата е при двигатела 98 годинаdidich написа:При работа на празен ход графиката на ламбда сондата трябва да играе постоянно, нагоре-надолу, нагоре-надолу, при реални условия при натиснат педал на газта до ламарината ламбдата трябва да показва максимална стойност, а при моторна спирачка минимална стойност.В края на първия пост emzo го е обяснил какво трябва да дава ламбдата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=110725fiat bravo 1.6 16V
Коментар
-
Колегата пише за ламда сензор интегратор(коефициент ламбда) който го има като параметър на това еку, а не за волтажа на ламбда сондата. На загрял двигател трябва да е 0.98-1.02.Ако си имал проблем по двигателя еку(49f)
се е самоадаптирало, трябва даго ресетнеш, и ако не се оправи да търсиш проблем по двигателя тогава.П. П Относно предишният пост при натисната газ и обороти над 4500 оборота ламбда сондата не работи.Или ако трябва да бъдеме точни тя работи но Еку не я гледа. Мога да го кача пдф от документацията за 1,6 16v с еку 49f.i
Коментар
-
налягането беше 3 бара смених го пак същото и бубина и свещи и кабели ииииии и сега не прекъсва а само пали трудно взех още един същия фиат и той по същия начин ама той има ГИ докъто върти на стартер припалва рпипуква накрая запали и няма проблем един и същ проблем имат и двата и от всичките фиати този проблем го имат само моите е** маматаcs_aleksandar написа:Оправи ли си предния проблем с прекъсването ?? Само да вметна провери си регулатора на горивото !(пфф той пък е в кошницата) Значи замери си налягането на бензина.fiat bravo 1.6 16V
Коментар
-
Не е само твоятаshr81 написа:налягането беше 3 бара смених го пак същото и бубина и свещи и кабели ииииии и сега не прекъсва а само пали трудно взех още един същия фиат и той по същия начин ама той има ГИ докъто върти на стартер припалва рпипуква накрая запали и няма проблем един и същ проблем имат и двата и от всичките фиати този проблем го имат само моите е** маматаcs_aleksandar написа:Оправи ли си предния проблем с прекъсването ?? Само да вметна провери си регулатора на горивото !(пфф той пък е в кошницата) Значи замери си налягането на бензина.
всички с това Еку. Ресетва се с ФЕС/МЕС, Аутоком, Екзаминер и т. н. лесно е.
Коментар
-
как се ресетва доколкото знам този с пластмасовия с откачане на акомулатора нестава как се адаптира тоя софт дето го имам няма за адаптация има някакво за ресетване ама нищо нестава т.е. не се променяkiriluz1 написа:Колегата пише за ламда сензор интегратор(коефициент ламбда) който го има като параметър на това еку, а не за волтажа на ламбда сондата. На загрял двигател трябва да е 0.98-1.02.Ако си имал проблем по двигателя еку(49f)
се е самоадаптирало, трябва даго ресетнеш, и ако не се оправи да търсиш проблем по двигателя тогава.П. П Относно предишният пост при натисната газ и обороти над 4500 оборота ламбда сондата не работи.Или ако трябва да бъдеме точни тя работи но Еку не я гледа. Мога да го кача пдф от документацията за 1,6 16v с еку 49f.ifiat bravo 1.6 16V
Коментар
-
Колегата пише за ламда сензор интегратор(коефициент ламбда) който го има като параметър на това еку, а не за волтажа на ламбда сондата. На загрял двигател трябва да е 0.98-1.02.Ако си имал проблем по двигателя еку(49f)
се е самоадаптирало, трябва даго ресетнеш, и ако не се оправи да търсиш проблем по двигателя тогава.
Коментар
-
моето е някакво ELM 327 или нещо такова ресетнах го на този с ГИ ама нищо не се промениkiriluz1 написа:Не е само твоятаshr81 написа:налягането беше 3 бара смених го пак същото и бубина и свещи и кабели ииииии и сега не прекъсва а само пали трудно взех още един същия фиат и той по същия начин ама той има ГИ докъто върти на стартер припалва рпипуква накрая запали и няма проблем един и същ проблем имат и двата и от всичките фиати този проблем го имат само моите е** маматаcs_aleksandar написа:Оправи ли си предния проблем с прекъсването ?? Само да вметна провери си регулатора на горивото !(пфф той пък е в кошницата) Значи замери си налягането на бензина.
всички с това Еку. Ресетва се с ФЕС/МЕС, Аутоком, Екзаминер и т. н. лесно е.fiat bravo 1.6 16V
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар