Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бедна смес на Браво 1.6 16 пластмасовия колектор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бедна смес на Браво 1.6 16 пластмасовия колектор

    Поблема ми е че трудно пали на студено, запали ли работи перфектно закачих го на компа и ламбда сондата показва над 1 (1,02 - 1,03) на студен мотор а на загрял (1,1 - 1,19) това на празен ход кой датчик определя сместа?
    fiat bravo 1.6 16V

    #2
    Ламдата ти не регулира. Трябва да рисува от 0 до 1 волт. Ако стои постоянно на 1 волт е богата. При студен мотор трябва да показва около 0,4волта до като загрее и почне да регулира. А дали това дето си закачил на компа показва вярно?
    Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

    Коментар


      #3
      При работа на празен ход графиката на ламбда сондата трябва да играе постоянно, нагоре-надолу, нагоре-надолу, при реални условия при натиснат педал на газта до ламарината ламбдата трябва да показва максимална стойност, а при моторна спирачка минимална стойност.В края на първия пост emzo го е обяснил какво трябва да дава ламбдата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=110725
      punto HGT

      Коментар


        #4
        Оправи ли си предния проблем с прекъсването ?? Само да вметна провери си регулатора на горивото !(пфф той пък е в кошницата) Значи замери си налягането на бензина.
        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
        .

        Коментар


          #5
          ?

          gaz написа:
          Ламдата ти не регулира. Трябва да рисува от 0 до 1 волт. Ако стои постоянно на 1 волт е богата. При студен мотор трябва да показва около 0,4волта до като загрее и почне да регулира. А дали това дето си закачил на компа показва вярно?
          знам че ламдата не легулира а докоригира. 1 е добра смес под 1 е богата смес над 1 е бедна смес ламдата е за диагностиране на сместа на мен ми е бедна питането ми е мап сензора ли ми легулира сместа температурния датчик за входящия въздух на мап сензора ли е кое регулира сместа при студен мотор
          fiat bravo 1.6 16V

          Коментар


            #6
            didich написа:
            При работа на празен ход графиката на ламбда сондата трябва да играе постоянно, нагоре-надолу, нагоре-надолу, при реални условия при натиснат педал на газта до ламарината ламбдата трябва да показва максимална стойност, а при моторна спирачка минимална стойност.В края на първия пост emzo го е обяснил какво трябва да дава ламбдата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=110725
            на моето браво буксата е при двигатела 98 година
            fiat bravo 1.6 16V

            Коментар


              #7
              Колегата пише за ламда сензор интегратор(коефициент ламбда) който го има като параметър на това еку, а не за волтажа на ламбда сондата. На загрял двигател трябва да е 0.98-1.02.Ако си имал проблем по двигателя еку(49f) се е самоадаптирало, трябва даго ресетнеш, и ако не се оправи да търсиш проблем по двигателя тогава.П. П Относно предишният пост при натисната газ и обороти над 4500 оборота ламбда сондата не работи.Или ако трябва да бъдеме точни тя работи но Еку не я гледа. Мога да го кача пдф от документацията за 1,6 16v с еку 49f.i

              Коментар


                #8
                cs_aleksandar написа:
                Оправи ли си предния проблем с прекъсването ?? Само да вметна провери си регулатора на горивото !(пфф той пък е в кошницата) Значи замери си налягането на бензина.
                налягането беше 3 бара смених го пак същото и бубина и свещи и кабели ииииии и сега не прекъсва а само пали трудно взех още един същия фиат и той по същия начин ама той има ГИ докъто върти на стартер припалва рпипуква накрая запали и няма проблем един и същ проблем имат и двата и от всичките фиати този проблем го имат само моите е** мамата
                fiat bravo 1.6 16V

                Коментар


                  #9
                  shr81 написа:
                  cs_aleksandar написа:
                  Оправи ли си предния проблем с прекъсването ?? Само да вметна провери си регулатора на горивото !(пфф той пък е в кошницата) Значи замери си налягането на бензина.
                  налягането беше 3 бара смених го пак същото и бубина и свещи и кабели ииииии и сега не прекъсва а само пали трудно взех още един същия фиат и той по същия начин ама той има ГИ докъто върти на стартер припалва рпипуква накрая запали и няма проблем един и същ проблем имат и двата и от всичките фиати този проблем го имат само моите е** мамата
                  Не е само твоята всички с това Еку. Ресетва се с ФЕС/МЕС, Аутоком, Екзаминер и т. н. лесно е.

                  Коментар


                    #10
                    kiriluz1 написа:
                    Колегата пише за ламда сензор интегратор(коефициент ламбда) който го има като параметър на това еку, а не за волтажа на ламбда сондата. На загрял двигател трябва да е 0.98-1.02.Ако си имал проблем по двигателя еку(49f) се е самоадаптирало, трябва даго ресетнеш, и ако не се оправи да търсиш проблем по двигателя тогава.П. П Относно предишният пост при натисната газ и обороти над 4500 оборота ламбда сондата не работи.Или ако трябва да бъдеме точни тя работи но Еку не я гледа. Мога да го кача пдф от документацията за 1,6 16v с еку 49f.i
                    как се ресетва доколкото знам този с пластмасовия с откачане на акомулатора нестава как се адаптира тоя софт дето го имам няма за адаптация има някакво за ресетване ама нищо нестава т.е. не се променя
                    fiat bravo 1.6 16V

                    Коментар


                      #11
                      Колегата пише за ламда сензор интегратор(коефициент ламбда) който го има като параметър на това еку, а не за волтажа на ламбда сондата. На загрял двигател трябва да е 0.98-1.02.Ако си имал проблем по двигателя еку(49f) се е самоадаптирало, трябва даго ресетнеш, и ако не се оправи да търсиш проблем по двигателя тогава.

                      Коментар


                        #12
                        kiriluz1 написа:
                        shr81 написа:
                        cs_aleksandar написа:
                        Оправи ли си предния проблем с прекъсването ?? Само да вметна провери си регулатора на горивото !(пфф той пък е в кошницата) Значи замери си налягането на бензина.
                        налягането беше 3 бара смених го пак същото и бубина и свещи и кабели ииииии и сега не прекъсва а само пали трудно взех още един същия фиат и той по същия начин ама той има ГИ докъто върти на стартер припалва рпипуква накрая запали и няма проблем един и същ проблем имат и двата и от всичките фиати този проблем го имат само моите е** мамата
                        Не е само твоята всички с това Еку. Ресетва се с ФЕС/МЕС, Аутоком, Екзаминер и т. н. лесно е.
                        моето е някакво ELM 327 или нещо такова ресетнах го на този с ГИ ама нищо не се промени
                        fiat bravo 1.6 16V

                        Коментар


                          #13
                          При кола с ГИ е много гадно защото на газ бенз еку реагира наобратно, при богата смес на газ ламбда и тегратора показва бедна, бенз еку обогатява и става мазано. Наглася се но е голяма играчка, по принцип казват че е най-кофтито за газ еку. Имам Мареа с това еку и ГИ от близо 4г.

                          Коментар


                            #14
                            къде е датчика за температурата на входящия въздух?
                            fiat bravo 1.6 16V

                            Коментар


                              #15
                              На пластмасовия колектир отзад комбиниран е с мапа, в ляво на колектора като седиш отпред.

                              Коментар

                              Working...
                              X