Здравейте, от около месец започна силно тракане в двигателя. Преди се чуваше докат беше студен , но сега се чува постоянно. Започна да гори и масалце , обаче без да пуши. За около 2 хил./км. около 200 гр. Карам с 10W40 някакво корейско за автомобили на газ. Ако някой може да помогне да пише.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Мареа 1.8 97г. трака като дизел ????
Collapse
X
-
Re: Фиат Мареа 1.8 97г. трака като дизел ????
Да смени маслото, промии двигателя и му налей някакво нормално масло.пп А да и масло за газ е само маркетингов трик.simeon_89 написа:Здравейте, от около месец започна силно тракане в двигателя. Преди се чуваше докат беше студен , но сега се чува постоянно. Започна да гори и масалце , обаче без да пуши. За около 2 хил./км. около 200 гр. Карам с 10W40 някакво корейско за автомобили на газ. Ако някой може да помогне да пише.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Тцъ, няма вариатор.didich написа:Тоя мотор не е ли с вариатор ?, иначе първата работа е както каза Банков - подходящо и по качествено масло, идва зимния период, някоя хубава синтетика 5-40.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
За промивка се взима препарат, на който си пише в опътването какво се прави /препарати и марки колкото искаш/, но най често се налива на топъл мотор, оставя се да поработи малко за да отмие мизерията, след това се точи маслото и после наливаш новото.Това, че ти е на много километри мотора не значи, че трябва да му наливаш минерално масло по 5лв./литъра, ако нямаш харч и мотора ти е в добро състояние се налива само пълна синтетика, масло което запазва по дълго качествата си спрямо другите масла /полусинтетика и минерално/.punto HGT
Коментар
-
Оф, сто пъти съм го обяснявал.
Първо е хубаво да се прави в сервиз с канал, а не на двора. Второ мотора се загрява и се източва маслото, като пуснете пробката отивате за бири или кафе, изпивате ги докато се източи маслото, разделяте маслото на две и допълвате с нафта до 4,3 л ./за конкретния мотор/ всяка половинка, запушвате пробката и наливате едната доза, палите и не пипате нищо друго, кората трябва да работи на тихи обороти около 10-15 минути. Гасите и точите отивате пак за бира че трябва да ес оцежда поне още 20 минути, после втора доза по същия начин и пак точите, оцеждате и допълвате с хубаво масло и сменяте филтрите.пп А да още нещо, ако някой преди вас е шибнал един стоп в мотора, жална им майкана гарнитурите
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Ами не би трябвало, ако всичко се изцежда и се чака както трябва не би трябвало да има проблем или поне аз не съм имал до сега.didich написа:След като източиш всичко след тия операции не остава ли пак някакво съдържание нафта в мотора ?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
а описаният от теб процес, само върху бензинови двигатели ли е тестван? Какво би препоръчал за чистене на jtd ?S_BANKOV написа:Ами не би трябвало, ако всичко се изцежда и се чака както трябва не би трябвало да има проблем или поне аз не съм имал до сега.didich написа:След като източиш всичко след тия операции не остава ли пак някакво съдържание нафта в мотора ?
Nuova Croma - so far...so good
Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
Fiat BRAVA JTD - ex love
Коментар
-
В нета повече се говори за тая процедура на дизелов мотор, че там много сажди и повече нагар, но си мисля, че когато се сменя на време маслото и самото масло е качествено, процедурата по промивка е напълно безсмислена, все пак самото масло садържа достатъчно химия и миещите му съставки са предостатъчни за да не натрупва нагар, е сега ако човек си е купил кола нов внос и предния собственик само е доливал масло предполагам и промивката няма да свърши работа, но тоя късмет не го пожелавам на никой
punto HGT
Коментар
-
Е това не е за мен по две причини:1 при второто цедене се пие само бира. 2 Моята не през гарнитурите, а от всякъде ще текне.S_BANKOV написа:Оф, сто пъти съм го обяснявал.
Първо е хубаво да се прави в сервиз с канал, а не на двора. Второ мотора се загрява и се източва маслото, като пуснете пробката отивате за бири или кафе, изпивате ги докато се източи маслото, разделяте маслото на две и допълвате с нафта до 4,3 л ./за конкретния мотор/ всяка половинка, запушвате пробката и наливате едната доза, палите и не пипате нищо друго, кората трябва да работи на тихи обороти около 10-15 минути. Гасите и точите отивате пак за бира че трябва да ес оцежда поне още 20 минути, после втора доза по същия начин и пак точите, оцеждате и допълвате с хубаво масло и сменяте филтрите.пп А да още нещо, ако някой преди вас е шибнал един стоп в мотора, жална им майкана гарнитурите
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар