Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Мареа 1.8 97г. трака като дизел ????

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Мареа 1.8 97г. трака като дизел ????

    Здравейте, от около месец започна силно тракане в двигателя. Преди се чуваше докат беше студен , но сега се чува постоянно. Започна да гори и масалце , обаче без да пуши. За около 2 хил./км. около 200 гр. Карам с 10W40 някакво корейско за автомобили на газ. Ако някой може да помогне да пише.

    #2
    Re: Фиат Мареа 1.8 97г. трака като дизел ????

    simeon_89 написа:
    Здравейте, от около месец започна силно тракане в двигателя. Преди се чуваше докат беше студен , но сега се чува постоянно. Започна да гори и масалце , обаче без да пуши. За около 2 хил./км. около 200 гр. Карам с 10W40 някакво корейско за автомобили на газ. Ако някой може да помогне да пише.
    Да смени маслото, промии двигателя и му налей някакво нормално масло.пп А да и масло за газ е само маркетингов трик.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Тоя мотор не е ли с вариатор ?, иначе първата работа е както каза Банков - подходящо и по качествено масло, идва зимния период, някоя хубава синтетика 5-40.
      punto HGT

      Коментар


        #4
        didich написа:
        Тоя мотор не е ли с вариатор ?, иначе първата работа е както каза Банков - подходящо и по качествено масло, идва зимния период, някоя хубава синтетика 5-40.
        Тцъ, няма вариатор.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Марея с мотор 1,8 131к.с. май само се правеше за Бразилия, в Европа 1,8 са без вариатор и са 113к.с., тъй ли беше или съм в грешка ?
          punto HGT

          Коментар


            #6
            Относно смяната на маслото 5-40 синтетика. Колата е 22000 км дали няма да е много тънко, ако не каква марка да купя. И още нещо - как се прави промивката????

            Коментар


              #7
              За промивка се взима препарат, на който си пише в опътването какво се прави /препарати и марки колкото искаш/, но най често се налива на топъл мотор, оставя се да поработи малко за да отмие мизерията, след това се точи маслото и после наливаш новото.Това, че ти е на много километри мотора не значи, че трябва да му наливаш минерално масло по 5лв./литъра, ако нямаш харч и мотора ти е в добро състояние се налива само пълна синтетика, масло което запазва по дълго качествата си спрямо другите масла /полусинтетика и минерално/.
              punto HGT

              Коментар


                #8
                Мани ги тия препарати, прави се с нафта.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  S_BANKOV написа:
                  Мани ги тия препарати, прави се с нафта.
                  Обясни метода на колегата, защото следващото питане ще е - колко нафта и как ?
                  punto HGT

                  Коментар


                    #10
                    Оф, сто пъти съм го обяснявал. Първо е хубаво да се прави в сервиз с канал, а не на двора. Второ мотора се загрява и се източва маслото, като пуснете пробката отивате за бири или кафе, изпивате ги докато се източи маслото, разделяте маслото на две и допълвате с нафта до 4,3 л ./за конкретния мотор/ всяка половинка, запушвате пробката и наливате едната доза, палите и не пипате нищо друго, кората трябва да работи на тихи обороти около 10-15 минути. Гасите и точите отивате пак за бира че трябва да ес оцежда поне още 20 минути, после втора доза по същия начин и пак точите, оцеждате и допълвате с хубаво масло и сменяте филтрите.пп А да още нещо, ако някой преди вас е шибнал един стоп в мотора, жална им майкана гарнитурите
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      След като източиш всичко след тия операции не остава ли пак някакво съдържание нафта в мотора ?
                      punto HGT

                      Коментар


                        #12
                        didich написа:
                        След като източиш всичко след тия операции не остава ли пак някакво съдържание нафта в мотора ?
                        Ами не би трябвало, ако всичко се изцежда и се чака както трябва не би трябвало да има проблем или поне аз не съм имал до сега.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          S_BANKOV написа:
                          didich написа:
                          След като източиш всичко след тия операции не остава ли пак някакво съдържание нафта в мотора ?
                          Ами не би трябвало, ако всичко се изцежда и се чака както трябва не би трябвало да има проблем или поне аз не съм имал до сега.
                          а описаният от теб процес, само върху бензинови двигатели ли е тестван? Какво би препоръчал за чистене на jtd ?
                          Nuova Croma - so far...so good
                          Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
                          Fiat BRAVA JTD - ex love

                          Коментар


                            #14
                            В нета повече се говори за тая процедура на дизелов мотор, че там много сажди и повече нагар, но си мисля, че когато се сменя на време маслото и самото масло е качествено, процедурата по промивка е напълно безсмислена, все пак самото масло садържа достатъчно химия и миещите му съставки са предостатъчни за да не натрупва нагар, е сега ако човек си е купил кола нов внос и предния собственик само е доливал масло предполагам и промивката няма да свърши работа, но тоя късмет не го пожелавам на никой
                            punto HGT

                            Коментар


                              #15
                              S_BANKOV написа:
                              Оф, сто пъти съм го обяснявал. Първо е хубаво да се прави в сервиз с канал, а не на двора. Второ мотора се загрява и се източва маслото, като пуснете пробката отивате за бири или кафе, изпивате ги докато се източи маслото, разделяте маслото на две и допълвате с нафта до 4,3 л ./за конкретния мотор/ всяка половинка, запушвате пробката и наливате едната доза, палите и не пипате нищо друго, кората трябва да работи на тихи обороти около 10-15 минути. Гасите и точите отивате пак за бира че трябва да ес оцежда поне още 20 минути, после втора доза по същия начин и пак точите, оцеждате и допълвате с хубаво масло и сменяте филтрите.пп А да още нещо, ако някой преди вас е шибнал един стоп в мотора, жална им майкана гарнитурите
                              Е това не е за мен по две причини:1 при второто цедене се пие само бира. 2 Моята не през гарнитурите, а от всякъде ще текне.
                              ФИАТ- Пътят е само формалност
                              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                              -----------------------------------------------------
                              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                              Коментар

                              Working...
                              X