Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стилото гори масло 1,8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Поинтересувах се за Repsol - преди малко повече от година официалния вносител има блокаж на 4 двигателя след минаването на фирмените автомобили на Repsol. Дори техен служител в момента има 2 туби Репсол неразпечатани ’за подарък’ - ако искаш да направиш мръсно на някой. Той самия си източи Репсола от личните автомобили след 1000 км - след като се разбра за проблема. Мнението, е че не издържа на яко каране това масло - и двигателя блокира.

    Коментар


      #17
      Момчета, вчера засякох стилото на 1000км и се оказа, че трябваше да долея около 250 грама. Някъде четох, че тия двигатели ги дават да горят около 400 (ама дали на 1000 или на 10 000 км не съм сигурен) вие какво ще кажете?Също така имам съмнения, че имам теч. Не съм изключително начетен с колите (в процес на обучение съм :D ) та ви моля да погледнете снимката по-долу. Направих я онзи ден на един канал, това може би е картера? Струва ми се, че от там може да тече малко масло. Също така имам подозрения, че тече след като маслото е станало по-рядко и може да се промуши от там, тъй като това се случва горе-долу след 700км и след като съм карал доста километри без да я гася(например онзи ден до Пловдив и обратно за една вечер). Разбира се може и да си го гори, както казах не съм експерт, просто подсъзнателно и съзнателно се надявам да е теч Вие какво мислите ?Мерси предварително
      Прикачени файлове

      Коментар


        #18
        първо разбери дали това е масло - изтеклото и ако е - колко долу - горе течеда гори 1л на 1000км - май по книжка това е макс, но не е ли твърде многообикновено 1л е за 10 000км, което пак не е малко
        Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

        Коментар


          #19
          alvanovo написа:
          първо разбери дали това е масло - изтеклото и ако е - колко долу - горе течеда гори 1л на 1000км - май по книжка това е макс, но не е ли твърде многообикновено 1л е за 10 000км, което пак не е малко
          Ами да ти кажа преди около 1-2 седмици го видях това и онзи ден пак я качих на канала и го снимах. Не е засъхнало изобщо, може би е малко повече, но това не е точна наука, а и пъривя път нямах телефон да снимам. Според мен ако беше вода или някаква друга течност щеше да изсъхне ?

          Коментар


            #20
            fatalerrorbg написа:
            alvanovo написа:
            първо разбери дали това е масло - изтеклото и ако е - колко долу - горе течеда гори 1л на 1000км - май по книжка това е макс, но не е ли твърде многообикновено 1л е за 10 000км, което пак не е малко
            Ами да ти кажа преди около 1-2 седмици го видях това и онзи ден пак я качих на канала и го снимах. Не е засъхнало изобщо, може би е малко повече, но това не е точна наука, а и пъривя път нямах телефон да снимам. Според мен ако беше вода или някаква друга течност щеше да изсъхне ?
            доколкото виждам това петно е малкодори и да е от масло - не е много, че да смяташ 250гр на 1000кмзначи го гори това количество масло
            Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

            Коментар


              #21
              alvanovo написа:
              fatalerrorbg написа:
              alvanovo написа:
              първо разбери дали това е масло - изтеклото и ако е - колко долу - горе течеда гори 1л на 1000км - май по книжка това е макс, но не е ли твърде многообикновено 1л е за 10 000км, което пак не е малко
              Ами да ти кажа преди около 1-2 седмици го видях това и онзи ден пак я качих на канала и го снимах. Не е засъхнало изобщо, може би е малко повече, но това не е точна наука, а и пъривя път нямах телефон да снимам. Според мен ако беше вода или някаква друга течност щеше да изсъхне ?
              доколкото виждам това петно е малкодори и да е от масло - не е много, че да смяташ 250гр на 1000кмзначи го гори това количество масло
              Като гледам теми в други форуми виждам, че по книжка фиат дават до 1 литър максимум на 1000 мили (1600 километра) и 400 грама на 1000 километра. Явно 16v двигателите си имат тази функция вградена. Така като гледам, май не си заслужава да го мисля толкова и да тичам да сменявам сегменти , освен ако не изляза от границите.

              Коментар


                #22
                Прокарай пръст в крайното гърне, ако след протъркване на пръста черното не пада значи е масло, тоест мотора ти харчи маслото, а не е в следствие на теч от мотора.1л. разход на масло на 1600км ми се струва не максимум, а прекалено голям разход за който и да било мотор, при това мотор, който е технически изправен.Мойта харчеше 1л. на 1000км и като отворихме маслените сегменти буквално ги нямаше, след новите сегменти масло не пипа грам, не 400гр., не 1л Дай я тая неземна книжка където е посочено, че може да харчи 1л. на 1600км, това според мен е пълна фантазия.
                punto HGT

                Коментар


                  #23
                  didich написа:
                  Прокарай пръст в крайното гърне, ако след протъркване на пръста черното не пада значи е масло, тоест мотора ти харчи маслото, а не е в следствие на теч от мотора.1л. разход на масло на 1600км ми се струва не максимум, а прекалено голям разход за който и да било мотор, при това мотор, който е технически изправен.Мойта харчеше 1л. на 1000км и като отворихме маслените сегменти буквално ги нямаше, след новите сегменти масло не пипа грам, не 400гр., не 1л Дай я тая неземна книжка където е посочено, че може да харчи 1л. на 1600км, това според мен е пълна фантазия.
                  Нямам таква книжка :D осланям се на чужди мнения по форуми. Предполагам, че ако се сменяват маслени сегменти да кажем, ще трябва всички да се сменят? Чел, съм мнения, че двигателя не е същия след подобни ремонти за това искам максимално да го избегна, в момента си ми харесва двигателчето П.С. Тва с черното по края на гърнето няма да стане веднага, защото преди да сменя гумички го гореше повече и със сигурност там има остатъци от тогава. Първо ще трябва да го изчистя и да го заследя, това може да отнеме време :D

                  Коментар


                    #24
                    Кое не му е същото след смяна на сегменти на мотора, единственото нещо е, че в началото колата се кара по определен начин за да може да улегнат самите сегменти и се сменя по често маслото, след това можеш да си даваш цялата газ без да се притесняваш от нищо, стига проблема разбира се да е в сегментите и задължително се сменяват всичките, а не само на определени цилиндри. На един стар мотор по хубаво от нови и качествени части няма и след това задължително качествено и навременно обслужване, което ще ти гарантира дълъг експлоатационен срок на мотора , ако тия коли, които ги купувахме втора ръка ги обслужваха като хората нямаше да има нужда да им правим основни ремонти на по 200-300 хиляди километра.
                    punto HGT

                    Коментар

                    Working...
                    X