Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стилото гори масло 1,8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стилото гори масло 1,8

    Момчета стилото гореше масло, смених гумичките (бяха зле, видя се след като ги сменихме) обаче продължава да пипа маслото лекичко. Беше на половината на щеката, сега е на 2рата черта, за около 2-3 седмици, не го карам много спокойно ( ) ама все пак не ми се струва нормално да гори толкова. Маслото ми е някво наливно в момента, предполагам, че може и то да е виновно, кажете с какво да го сменя (така и така ще взимам друго като гледам) като за тоя двигател.Ако имате други идей давайте, че не се търпи тва :D

    #2
    Пуши ли? Има ли някакви малки течове, всички уплътнениа и гарнитури ли са наред? И краен вариант сегменти и ремонт на двигателя.П.С. Колата е направена за ежедневно каране, не е нужно всеки ден да е в червеното и най-добре да не стига до там.П.С.2 Не те мисля как ще караш колата след основен ремонт, като не трябва да превишава повече от 3000 оборота има няма 5к километра.
    Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
    Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
    Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

    Коментар


      #3
      flippy89 написа:
      Пуши ли? Има ли някакви малки течове, всички уплътнениа и гарнитури ли са наред? И краен вариант сегменти и ремонт на двигателя.П.С. Колата е направена за ежедневно каране, не е нужно всеки ден да е в червеното и най-добре да не стига до там.П.С.2 Не те мисля как ще караш колата след основен ремонт, като не трябва да превишава повече от 3000 оборота има няма 5к километра.
      В червеното не я вкарвам, повече от 5 хиляди оборота не и вдигам и то не постоянно разбира се. Колкото до течове не мисля, че има, май щеше да се забележи, макар че ще погледна. Колкото до пушенето, струва ми се, че пуши малко повече отколкото трябва, пушека е бял ама си го има ;дСъщо така, в какво се изразява тоя ремонт на двигателя, не смятам тая кола да я позлатявам.Преди да сме се отклонили искам пак да попитам какво масло се препоръчва за този двигател, тъй като само за дизелите намерих някакви теми.Мерси за отговорите

      Коментар


        #4
        първо си провери картерната вентилация да не е запушена, после те съветвам да пробваш с Репсол 10-50, аз съм изключително доволен от него.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Ако си сменил гумичките по "евтиния" начин,вероятността да продължава да гори масло е огромна.
          Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.

          Коментар


            #6
            S_BANKOV написа:
            първо си провери картерната вентилация да не е запушена, после те съветвам да пробваш с Репсол 10-50, аз съм изключително доволен от него.
            За Репсол-а съм чул само 1 отзив и той беше лош. Твоя е 2-рия и стават 50% добри и 50% лоши .

            Коментар


              #7
              S_BANKOV написа:
              първо си провери картерната вентилация да не е запушена, после те съветвам да пробваш с Репсол 10-50, аз съм изключително доволен от него.
              как се проверява?
              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
              Втората......пак същата!
              (_-_)______////_______(_-_)
              Punto75-Вече на жената!
              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

              Коментар


                #8
                bmahob написа:
                S_BANKOV написа:
                първо си провери картерната вентилация да не е запушена, после те съветвам да пробваш с Репсол 10-50, аз съм изключително доволен от него.
                как се проверява?
                И аз бих искал да знам това

                Коментар


                  #9
                  +1 за Репсол. Разходът ми на масло падна с над 50% с него, в сравнение с Тутелата. Аз ползвах 10в40, де, ама сефте чувам, че изобщо някой някога е бил недоволен от това масло.
                  браво 1,6/90 - 09 г.

                  Коментар


                    #10
                    slonikon написа:
                    +1 за Репсол. Разходът ми на масло падна с над 50% с него, в сравнение с Тутелата. Аз ползвах 10в40, де, ама сефте чувам, че изобщо някой някога е бил недоволен от това масло.
                    Да разбирам, че и ти ползваш репсол 10-50 ?

                    Коментар


                      #11
                      fatalerrorbg написа:
                      bmahob написа:
                      S_BANKOV написа:
                      първо си провери картерната вентилация да не е запушена, после те съветвам да пробваш с Репсол 10-50, аз съм изключително доволен от него.
                      как се проверява?
                      И аз бих искал да знам това
                      Примерно като се разглоби и се провери с тел и парцал Под дросела има един клапан, който може да блокира, там завършва картерната вентилация, ако не работи може да връша маслото пред въздуховода и от там в дросела.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Разбирай, че до предишната смяна, в продължение на 3 години ползвах Репсол 10в40, както съм написал. От следващата смяна най-вероятно пак това ще ползвам.
                        браво 1,6/90 - 09 г.

                        Коментар


                          #13
                          slonikon написа:
                          Разбирай, че до предишната смяна, в продължение на 3 години ползвах Репсол 10в40, както съм написал. От следващата смяна най-вероятно пак това ще ползвам.
                          В такъв случай някой би ли ми казал какви биха били реалните разлики между двете масла(10-40 и 10-50), като краен резултат.

                          Коментар


                            #14
                            S_BANKOV написа:
                            fatalerrorbg написа:
                            bmahob написа:
                            S_BANKOV написа:
                            първо си провери картерната вентилация да не е запушена, после те съветвам да пробваш с Репсол 10-50, аз съм изключително доволен от него.
                            как се проверява?
                            И аз бих искал да знам това
                            Примерно като се разглоби и се провери с тел и парцал Под дросела има един клапан, който може да блокира, там завършва картерната вентилация, ако не работи може да връша маслото пред въздуховода и от там в дросела.
                            ма това само настилото ли има такъв клапан или...
                            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                            Втората......пак същата!
                            (_-_)______////_______(_-_)
                            Punto75-Вече на жената!
                            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                            Коментар


                              #15
                              fatalerrorbg написа:
                              slonikon написа:
                              Разбирай, че до предишната смяна, в продължение на 3 години ползвах Репсол 10в40, както съм написал. От следващата смяна най-вероятно пак това ще ползвам.
                              В такъв случай някой би ли ми казал какви биха били реалните разлики между двете масла(10-40 и 10-50), като краен резултат.
                              Не знам. Препоръчвам марката за коли, които горят масло.
                              браво 1,6/90 - 09 г.

                              Коментар

                              Working...
                              X