Момчета стилото гореше масло, смених гумичките (бяха зле, видя се след като ги сменихме) обаче продължава да пипа маслото лекичко. Беше на половината на щеката, сега е на 2рата черта, за около 2-3 седмици, не го карам много спокойно (
) ама все пак не ми се струва нормално да гори толкова. Маслото ми е някво наливно в момента, предполагам, че може и то да е виновно, кажете с какво да го сменя (така и така ще взимам друго като гледам) като за тоя двигател.Ако имате други идей давайте, че не се търпи тва :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стилото гори масло 1,8
Collapse
X
-
Пуши ли? Има ли някакви малки течове, всички уплътнениа и гарнитури ли са наред? И краен вариант сегменти и ремонт на двигателя.П.С. Колата е направена за ежедневно каране, не е нужно всеки ден да е в червеното и най-добре да не стига до там.П.С.2 Не те мисля как ще караш колата след основен ремонт, като не трябва да превишава повече от 3000 оборота има няма 5к километра.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
-
В червеното не я вкарвам, повече от 5 хиляди оборота не и вдигам и то не постоянно разбира се. Колкото до течове не мисля, че има, май щеше да се забележи, макар че ще погледна. Колкото до пушенето, струва ми се, че пуши малко повече отколкото трябва, пушека е бял ама си го има ;дСъщо така, в какво се изразява тоя ремонт на двигателя, не смятам тая кола да я позлатявам.Преди да сме се отклонили искам пак да попитам какво масло се препоръчва за този двигател, тъй като само за дизелите намерих някакви теми.Мерси за отговоритеflippy89 написа:Пуши ли? Има ли някакви малки течове, всички уплътнениа и гарнитури ли са наред? И краен вариант сегменти и ремонт на двигателя.П.С. Колата е направена за ежедневно каране, не е нужно всеки ден да е в червеното и най-добре да не стига до там.П.С.2 Не те мисля как ще караш колата след основен ремонт, като не трябва да превишава повече от 3000 оборота има няма 5к километра.
Коментар
-
u_bo
За Репсол-а съм чул само 1 отзив и той беше лош. Твоя е 2-рия иS_BANKOV написа:първо си провери картерната вентилация да не е запушена, после те съветвам да пробваш с Репсол 10-50, аз съм изключително доволен от него.
стават 50%
добри и 50% лоши .
Коментар
-
как се проверява?S_BANKOV написа:първо си провери картерната вентилация да не е запушена, после те съветвам да пробваш с Репсол 10-50, аз съм изключително доволен от него.Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Примерно като се разглоби и се провери с тел и парцалfatalerrorbg написа:И аз бих искал да знам товаbmahob написа:как се проверява?S_BANKOV написа:първо си провери картерната вентилация да не е запушена, после те съветвам да пробваш с Репсол 10-50, аз съм изключително доволен от него.
Под дросела има един клапан, който може да блокира, там завършва картерната вентилация, ако не работи може да връша маслото пред въздуховода и от там в дросела.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
В такъв случай някой би ли ми казал какви биха били реалните разлики между двете масла(10-40 и 10-50), като краен резултат.slonikon написа:Разбирай, че до предишната смяна, в продължение на 3 години ползвах Репсол 10в40, както съм написал. От следващата смяна най-вероятно пак това ще ползвам.
Коментар
-
ма това само настилото ли има такъв клапан или...S_BANKOV написа:Примерно като се разглоби и се провери с тел и парцалfatalerrorbg написа:И аз бих искал да знам товаbmahob написа:как се проверява?S_BANKOV написа:първо си провери картерната вентилация да не е запушена, после те съветвам да пробваш с Репсол 10-50, аз съм изключително доволен от него.
Под дросела има един клапан, който може да блокира, там завършва картерната вентилация, ако не работи може да връша маслото пред въздуховода и от там в дросела.
Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Не знам. Препоръчвам марката за коли, които горят масло.fatalerrorbg написа:В такъв случай някой би ли ми казал какви биха били реалните разлики между двете масла(10-40 и 10-50), като краен резултат.slonikon написа:Разбирай, че до предишната смяна, в продължение на 3 години ползвах Репсол 10в40, както съм написал. От следващата смяна най-вероятно пак това ще ползвам.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар