bmahob написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гасне след палене
Collapse
X
-
Тцъ, от него проблемите са други, но просто от там си набавя въздух системата за да работи. Ясно е че на колата не и стига въздух и работи на много богата смес.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Съпковия беше в прилично състояниеОтлагания от картерната вентилация почти нямаше чистил съм преди година близо дросел клапата чисто навсякъдеВъоще незнам кой е тоя клапан на картерната вентилация може и да см го пипал но не знам кое еПалих я без филтър няма разликаНа диагностика не съм я гледал тоест ходих но майстора ДИАГНОСТИК каза че не можи да помогнеСега видях тоя клапан на картерната вентилация в нета него не съм го пипал никога не съм свалял тоя маркуч как да проверя работи ли коректно тоя клапан Запалих колата принудително на газ и проблем няма, само пре палене на бензин при топъл двигател.S_BANKOV написа:Задържаш бутона на ключа за ГИ, даваш на контакт без да пускаш бутона, докато си покаже че вече е на газ и палиш без да пускаш бутона.Стъпковия мотор в какво състояние беше? Имаше ли много отлагания от картерната вентилация? Пипал ли си клапана на картерната вентилация? Пробва ли да я запалиш без въдушен филтър? Какво ти показва диагностиката за термодатчиците и ламбда сондата?
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар