Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гасне след палене

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гасне след палене

    Здравейте проблема е следния FIAT BRAVO 1.8 16V гасне след като запали САМО на загрял мотор колата е с газав инжекцион пали винаги на бензин колата работи идеално като изключим паленето на топъл мотор ако я изфорсирам по време на палене стабилизира оборотите и няма проблем но запаля ли я без форсиране оборотите падат и гасне

    #2
    Въздушния филтър сменян ли е? Дебитомера пипан ли е? Дросела и стъпковия мотор чистени ли са? Имай предвид че не и стига въздуха на колата затова го прави тоя номер.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      колега филтера не е сменяван от година, дебитомера не е пипан, дросела е чистен, стапковия според мен работи коректно имайки предвид че колата работи перфектно ще проверя филтера но се самнявам да е от негоНАПРАВИ МИ ВПЕЧЕТЛЕНИЕ ци ако при палене задаржа на контакт докато помпата спре да шуми от зад и тогава заварта ключа колото пак и падат леко оборотите но не гасне и се нормализира барзо докато ако заварта ключа веднага колата пали и гасни венага

      Коментар


        #4
        А тогава нещата отиват на налягане на бензина, и горивен регулатор или помпа.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Мисля че смесва газ и бензин. Опитай преди да изгасиш да минеш на бензин половин минута и пробвай как ще запали след това.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            колеги това с изчаването на помпата дето съм описал не е критериии един път действа един път не разглобих филтър маркучи дросел почистен ефект няма сега се мача да сваля стъпковия мотор да го чистя но не мога да отвия болчетата ще се памача някак да ги отвия за да почистя стъпковия мотор може да е от него въпреки чи във всички други ситуации то си работи коректно

            Коментар


              #7
              колеги кво мислите зА ТПС сензора възможно ли е от него да е

              Коментар


                #8
                abugarsia написа:
                колеги кво мислите зА ТПС сензора възможно ли е от него да е
                не от него. Картерната вентилация мръсна ли е? Измерете налягането на бензина. Пробвай да я запалиш принудително на газ.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  преди малко установих при изваден маркуч този дето е от реиката вакумен някакъв които се раклонява за некаква джаджа за газовия инжекцион колата пали и работи перфектно

                  Коментар


                    #10
                    Дай да видим една снимка, че не мога да разбера дали става дума за горивния регулатор или за маркуч за високо наляганена изпарителя.Какъв ти е ГИ?
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Това е маркучето което влиза в регулатор налягане на бензина който е на рейката като го извада и почне да си дарпа въздух от него колата заспива

                      Коментар


                        #12
                        Днес почистих стъпковия мотор, проверих филтъра, дебитомера визуално перфектен, въздуховоди, дросел клапа всичко е в перфектно състояние, но проблема си остава гасне при палене на топъл мотор и това си е.Единствено като извадя маркучето за вакуумното управление на регулатора на налягането на бензина в рейката проблема изчезва, но не е нормално при изваден маркуч да работи по добре.Газовия инжекцион е AG, но прехвърли ли на газ проблем няма, то и на бензин няма като изключим паленето и закрепването на оборотите, закрепи ли ги веднъж работи без проблем.

                        Коментар


                          #13
                          S_BANKOV написа:
                          abugarsia написа:
                          колеги кво мислите зА ТПС сензора възможно ли е от него да е
                          не от него. Картерната вентилация мръсна ли е? Измерете налягането на бензина. Пробвай да я запалиш принудително на газ.
                          как се пали принудително на газ

                          Коментар


                            #14
                            Задържаш бутона на ключа за ГИ, даваш на контакт без да пускаш бутона, докато си покаже че вече е на газ и палиш без да пускаш бутона.Стъпковия мотор в какво състояние беше? Имаше ли много отлагания от картерната вентилация? Пипал ли си клапана на картерната вентилация? Пробва ли да я запалиш без въдушен филтър? Какво ти показва диагностиката за термодатчиците и ламбда сондата?
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              щом като извадиш маркуча не е ли логично проблема да е от регулатора за налягане на горивото :D
                              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                              Втората......пак същата!
                              (_-_)______////_______(_-_)
                              Punto75-Вече на жената!
                              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                              Коментар

                              Working...
                              X