Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило 1.2 16V,маслото над максимума

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило 1.2 16V,маслото над максимума

    Здравейте,на щеката маслото ми е над 1 см,над максимума,антифриза е както е налят без загуби,но маслото мирише на бензин,не е черно,колата е на реални 130к километри,от какво може да бъде(само не и сегменти.),почти да не казвам постоянно я карам студена,до работа и у дома (3км).
    Kара фиат стило 1.2..16v.2002г.Преди Фиат пунто 1.2 8V,2001г,Опел кадет 1.6i(газ)1988г.Лада 1500 чиста!1977г.

    #2
    дюзи Един приятел с поло имаше подобен проблем, пълнеше му маслото с бензин, оказа, се че дюзите му "пикаят" и колата не работеше добре на бензин. Сменяй маслото и ги закарай на ултразвук дюзите.
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    Коментар


      #3
      Черната смърт.http://store2.data.bg/trace/AutoBild...%20masloto.JPG
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Дюзите нямат вина при положение,че колата се кара само студена. Маслото обира бензина докато е студена колата. Най-доброто е смяна на маслото сега и веднъж в седмицата да излизаш извънградско да минеш поне едни 50км да загрее хубаво маслото и да не се натрупва бензин в него.
        Фиат Крома 1.9 16v+
        Фиат Браво 1.6 16v
        Фиат Мареа 1.6 16v

        Коментар


          #5
          Маслото го смених преди седмица,ай още 70лв..
          Kара фиат стило 1.2..16v.2002г.Преди Фиат пунто 1.2 8V,2001г,Опел кадет 1.6i(газ)1988г.Лада 1500 чиста!1977г.

          Коментар


            #6
            И аз карам само градско на къси разстояния и нямам този проблем.
            мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

            Коментар


              #7
              и според мен кратките разстояния не са виновник, по скоро проблема е в дюзите и при мен се появи същият проблем при старото пунто и колата започна да гори масло като за световно/според мен бензина разтваря маслото/
              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
              Втората......пак същата!
              (_-_)______////_______(_-_)
              Punto75-Вече на жената!
              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

              Коментар


                #8
                колеги случайно и аз помирисах през капачката на темпрата и мирише на бензин в маслото ,и колата ми е малко запушена на бензин моно инжекция е , как да разбера дали има проблем като не гори масло и на пръчката е свежо и чисто ?
                FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                Коментар


                  #9
                  fuel injekcion написа:
                  колеги случайно и аз помирисах през капачката на темпрата и мирише на бензин в маслото ,и колата ми е малко запушена на бензин моно инжекция е , как да разбера дали има проблем като не гори масло и на пръчката е свежо и чисто ?
                  свали си дюзите, елементарно е, занеси ги да ги пуснат на стенд което е 10тина лв проверката и ако имат нужда от почистване взимат между 5 и 10 лв на дюза зависи при кой отидеш. Не е скъпо а резултат винаги има. На един голф ги носехме, не се виждаха отворите, след почистването се оказа, че има 4 дупчици. За полото не съм присъствал когато са ги носили но пак резултата е на лице. Ще ги карам и на моята кола, въпреки, че не усещам проблем. Сигурен съм, че не работят като нови :D
                  мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                  Коментар


                    #10
                    AthlonXP написа:
                    fuel injekcion написа:
                    колеги случайно и аз помирисах през капачката на темпрата и мирише на бензин в маслото ,и колата ми е малко запушена на бензин моно инжекция е , как да разбера дали има проблем като не гори масло и на пръчката е свежо и чисто ?
                    свали си дюзите, елементарно е, занеси ги да ги пуснат на стенд което е 10тина лв проверката и ако имат нужда от почистване взимат между 5 и 10 лв на дюза зависи при кой отидеш. Не е скъпо а резултат винаги има. На един голф ги носехме, не се виждаха отворите, след почистването се оказа, че има 4 дупчици. За полото не съм присъствал когато са ги носили но пак резултата е на лице. Ще ги карам и на моята кола, въпреки, че не усещам проблем. Сигурен съм, че не работят като нови :D
                    аз ще си смена цялото моно , просто искам да знам проблем ли е ?
                    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                    Коментар


                      #11
                      fuel injekcion написа:
                      AthlonXP написа:
                      fuel injekcion написа:
                      колеги случайно и аз помирисах през капачката на темпрата и мирише на бензин в маслото ,и колата ми е малко запушена на бензин моно инжекция е , как да разбера дали има проблем като не гори масло и на пръчката е свежо и чисто ?
                      свали си дюзите, елементарно е, занеси ги да ги пуснат на стенд което е 10тина лв проверката и ако имат нужда от почистване взимат между 5 и 10 лв на дюза зависи при кой отидеш. Не е скъпо а резултат винаги има. На един голф ги носехме, не се виждаха отворите, след почистването се оказа, че има 4 дупчици. За полото не съм присъствал когато са ги носили но пак резултата е на лице. Ще ги карам и на моята кола, въпреки, че не усещам проблем. Сигурен съм, че не работят като нови :D
                      аз ще си смена цялото моно , просто искам да знам проблем ли е ?
                      Проблем е ако имаш бензин в маслото, защото износваш страшно бързо мотора така, може да стигнеш до момент на празен ход да не може да направи налягане маслената помпа ако е много бензина в маслото
                      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                      Коментар


                        #12
                        Обратното се наблюдава при автомобили които се карат главно на газ и то студени.Горят масло като износени ,а всъщност на извънградско не пипат изобщо.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Tornado написа:
                          Обратното се наблюдава при автомобили които се карат главно на газ и то студени.Горят масло като износени ,а всъщност на извънградско не пипат изобщо.
                          up
                          мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                          Коментар


                            #14
                            Tornado написа:
                            Сори за спама, но статията е уникална и единствена по-рода си /незнам дали има още от нея/ Нито има препоръка за отстраняване на проблема, а като извод - купете си дизел, тоя който я е писал сигурно цял живот е карал и продължава да кара дизел krasimir_77, колегите ти го написаха - провери си дюзитеfuel injekcion, не се вкарвай в приключения, след като не ти харчи и не ти се повишава нивото на маслото си карай без притеснения.
                            punto HGT

                            Коментар


                              #15
                              Здравейте отново.Така,проблемът се реши с 0лв.,как ли,майсторчето където ми обслужва вече 4 та кола ми е налял малко повече масло,този двигател събира 2,8л масло от пропка с филтъра,обаче ако се прави ремонт по главата вече отива на 3л,защото около клапаните има така наречени ванички(образно)там се събират 200г масло,той е налял 3 литра (мин седмица го смених),с очите си видях като се махнат 200гр,как си идва на максимума(тоест 1 см по надолу както беше),колкото до миризмата на бензин тази сутрин не ми меришеше така както вчера(явно заради бирата.,),но и той ми каза че този проблем идва най вече от дюзи,после студено каране,накрая вече и сегменти но това не го пожелавам на никого..Че камък ми падна от сърчицето де!!
                              Kара фиат стило 1.2..16v.2002г.Преди Фиат пунто 1.2 8V,2001г,Опел кадет 1.6i(газ)1988г.Лада 1500 чиста!1977г.

                              Коментар

                              Working...
                              X