FIATIST написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПУНТО2/1.2 60к.с. чука на студено
Collapse
X
-
pileto написа:Колеги благодарности на колегата mr_none колата заспа с масло селениа 20к явно си искат пунтовците такова
!Като казах на майсторчето за какво става дума и вика маслото не е за тази кола А И НИКОЙ не обърна внимание,че чука леко само на студен двигател не каран 2дни!!!Към колегата дето обяснява,че двигателят ми е за основен ремонт може да го поканя да чуе как работи сега върви добре,харчи малко и всичко е 6 :D
пак излезнах прав нищо че говоря от 3-4 дни че за този мотор дават Селениа ПС: ако не е тайна какъв модел Селениа ?20К Gold Racing
Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Колега двигателя ти не е 6 и не е баш ОК! Ами е добър 4 като искаш да стане 6 и да е ОК! и аз ти казах и другите, отвори двигателя ремонтирай го сложи си тогава Selenia 20K пълна синтетика и всичко ще е 6 и ОК!pileto написа:Колеги благодарности на колегата mr_none колата заспа с масло селениа 20к явно си искат пунтовците такова
!Като казах на майсторчето за какво става дума и вика маслото не е за тази кола А И НИКОЙ не обърна внимание,че чука леко само на студен двигател не каран 2дни!!!Към колегата дето обяснява,че двигателят ми е за основен ремонт може да го поканя да чуе как работи сега върви добре,харчи малко и всичко е 6 :Dsigpic
Коментар
-
Центриране - Реглаж все тая за едно и също нещо говорим.muns61 написа:Я да ни светнеш какво е "центриране на буталата"? :DFIATIST написа:Възможно е, обаче може да иска и центриране на буталата, ако не са клапаните.fuel injekcion написа:аз пък защо си мисля че е за реглаж на клапани ?sigpic
Коментар
-
Разгледай Темата от начало до край и ще го видиш има го постнато на една голяма снимка.todorshalev написа:pileto написа:Колеги благодарности на колегата mr_none колата заспа с масло селениа 20к явно си искат пунтовците такова
!Като казах на майсторчето за какво става дума и вика маслото не е за тази кола А И НИКОЙ не обърна внимание,че чука леко само на студен двигател не каран 2дни!!!Към колегата дето обяснява,че двигателят ми е за основен ремонт може да го поканя да чуе как работи сега върви добре,харчи малко и всичко е 6 :D
пак излезнах прав нищо че говоря от 3-4 дни че за този мотор дават Селениа ПС: ако не е тайна какъв модел Селениа ?20К Gold Racingsigpic
Коментар
-
Значи автомобилът се кара на сервиз и се иска пълна диагностика. Когато компютъра с качение на него оригинален и лицензиран софтуеар за FIAT започне да прави пълната диагностика на двигателя, на компютъра всичко излиза. При буталата на компютъра в случая излизат резултати с цифрени стойности от диагностиката дали съвпадат с предварително зададените такива, които са изчеслени от завода производител. Като на тези стойностите са монтирани буталата един път спрямо разпределителния вал и втори път спрямо цилиндрите от завода производител. Ако всичко е зелено или там какъвто е цвета е ОК! Светни ли червено значи има проблем. След това се пуска заводския софтуеар за сервизно обслужване на FIAT тоест пак същия да изчисли колко са разликите един път като брой и, на кои места и втори път самите разлики какво отклонение показват в милиметри, в частност сантиметри от мястото на буталото по разпределителния вал един път и от мястото на буталото спрямо цилиндрите втори път. После се определя и посоката на изместването тоест на отклонението. Ако е в дясно отклонението то тогава ще трябва да се изместят в частност центрират еди колко си милиметра на ляво и т.н.янко написа:И как се регулира?До сега съм разглобявал няколко мотора но не съм видял нещо за регулиране,освен смяна на бутало,но то не е регулиране.sigpic
Коментар
-
Чакай малко искаш да кажеш, че самите бутала не могат да направят отклонение по оста на самия вал така ли?янко написа:Значи говориш за центровка на ангренажа,оста на коляновия вал конструктивно е изместена спрямо осите на цилиндрите и не подлежи на промяна,същото се отнася и за осите на буталата и цилиндрите.sigpic
Коментар
-
Ясно разбрах те. Обаче от предишното ти мнение по въпроса започнах да си мисля, че вала на, който са буталата да има конструктивно отклонение спрямо цилиндрите в един от двата си края. При това положение не ми е ясно подлежи ли на ремонт или иска нов вал?янко написа:Могат,те по вала така или иначе си го имат,но за да се получи отклонение спрямо цилиндрите това означава само едно-ремонт ,смяна на бутала и шлайф или само буталаsigpic
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар