ogi28b написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изчезна светлината за заден ход?!
Collapse
X
-
Изчезна светлината за заден ход?!
Това го проверих, бушона е наред и всичко друго след него си работи!!!Крушката е здрава, смених я с друга ... също работеща. Резултата е нулев!Маса при самият сноп на задните светлини си има, защото всичко друго си работи.Къде да търся проблема?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.msЕтикети: –
-
Машинка за заден ход намира се на скороститеШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
-
todorshalev написа:Машинка за заден ход намира се на скороститеНаправо ме застреляхте ... никога не съм знаел, че за тая лампа има нещо такова?!Извинявам се на всички за темата, но търсих с търсачката нещо за задният ход, но за датчик или пък за машинка ... йок!Ще прегледам този датчик и клемата му и ще стане ясно! Още утре ще открия тая "гад мръсна" ... предполагам е подобна на това:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0 и ще я почистя!п.п. sa6obravoto всичко забъсах ... даже лампи, които си светехаkrasio_79bs написа:Прегледай кабелите от датчика към буксата от която тръгват. При мен на мареята се оказа ,че там имат слаба връзка. Преди това и аз минах по пътя крушка,нов датчик и при смяната се разбра ,че и с новия не работи.Проследихме кабелите и се оказа буксата.
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Първо казваш, че след бушона всичко работи, а после казваш, че ще търсиш датчика. В крайна сметка - датчикът рабти ли или не? Отзад на цокъла на лампата идва ли +12? Намира се под акумулатора, отпред на скоростната кутия спрямо купето, откъм радиаторите. . Ако нямаш кора - лягай отдолу и ще видиш единствените два кабела, влизащи в скоростната кутия - това е датчикът.
Коментар
-
Ами да ... всичко след бушона освен лампата за заден ход си работи ?! До самата крушка няма напрежение! А за датчика нямам представа дали е в изправност.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Ама датчикът е след бушона и преди лампата. Създава се противоречие в това, което казваш. Също така отзад мериш ли на самата букса дали идва захранващото напрежение? Защото може на нея да идва, но до няма контакт с конзолата и на смаия цокъл на лампата вече да няма напрежение. Предполагам, че си измерил на самата букса и на нея също липсва това напрежение? Датчикът нали знаеш - той е едно просто ключе, значи ако дадеш буксата с кабелите му на късо - трябва лампата отзад да светне. На самата букса - на единия кабел трябва да има +12 при контакт, а другия кабел отива назад към лампата => можеш да го "прозвъниш". Датчикът трябва да показва безкрайно съпротивление между двата си извода, когато ск. лост не е на задна предавка, и 0 когато е.Огледай много внимателно кабела към датчика дали не е с напукана изолация. Понякога влиза вода и разяжда кабела.
Коментар
-
Може и да се създава противоречие, но е абсолютно неволно, защото въобще не съм и предполагал, че ще има толкова сложна идиотщина свързана с тази лампичка?! Предполагах, че е на принципа на ръчната, т.е. с бутонче и връзка между него и скоростният лост. Даже вчера отворих капачето на лоста, но кукиш ... само прословутата втулка се виждаше.И да, освен подмяната на самата крушка, боднах сондите на мултицета директно в буксата, но резултата бе нулев, отново.ogi28b написа:... датчикът е след бушона и преди лампата. Създава се противоречие в това, което казваш. Също така отзад мериш ли на самата букса дали идва захранващото напрежение? Защото може на нея да идва, но до няма контакт с конзолата и на смаия цокъл на лампата вече да няма напрежение. Предполагам, че си измерил на самата букса и на нея също липсва това напрежение? ...Ще опитам всичко от това което казваш, предполагам че ще открия причината. Ще направя "мост" между двете кабелчета и ако светне ламбето значи датчика ще се демонтира за ревизия и евентуална подмяна с нов!ogi28b написа:... Датчикът нали знаеш - той е едно просто ключе, значи ако дадеш буксата с кабелите му на късо - трябва лампата отзад да светне. На самата букса - на единия кабел трябва да има +12 при контакт, а другия кабел отива назад към лампата => можеш да го "прозвъниш". Датчикът трябва да показва безкрайно съпротивление между двата си извода, когато ск. лост не е на задна предавка, и 0 когато е. ... Огледай много внимателно кабела към датчика дали не е с напукана изолация. Понякога влиза вода и разяжда кабела.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Приятели, не е бутона ... ?! Сменен е с чисто нов и не бачка. Предвид идеята, че и новият може да е баталясан, проверихме старият, който се оказа напълно изправен.Та при следните известни: здрав бутон, здрав бушон, здрава лампа, здрава клема съответно и маса ... светлината за заден ход липсва!Защо?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
А този бутон какво прекъсва: масата или 12в-то?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар