Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПРОБЛЕМ С ПЕРКАТА НА РАДИАТОРА

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз съм с 1,6 99г и при мен е различно но датчика за табло е отделен,както и при теб. Провери ли за лоши връзки ,нагоряли кабели, може заради това да прави така. Иначе датчика на радиатора определя кога да се включи 1 или 2 степен и след него през реле 1 степен минава през реостата а 2 директно. Пресостата (ако си с климатик) дублира тази схема но там двете степени зависят от налягането на фреона.Сега ми идва наум -Ако ти е заминал клапан на капачката на разширителния съд може да имаш подобни проблеми. Като я загасиш пробвай с леко развиване трябва да изсъска,само внимавай че ако е загряла завира веднага.При мен 1 степен с включва на 92-94а втора на 97-98 понякога 100 градуса.Гледал съм го с ФЕС ане по уред. Другото което се сещам е като загасиш добре загряла вдигни капака и се заслушай дали завира. И евентуално си провери термостата но най добре с вързан ФЕС, МЕС най -точно се вижда. След като имаш наблизо познат със същият мотор премерете съпротивлението на датчика за таблото с мултицет на студен и топъл двигател така ще видиш дали е от него без да наливаш пари.

    Коментар

    Working...
    X