Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПРОБЛЕМ С ПЕРКАТА НА РАДИАТОРА

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ПРОБЛЕМ С ПЕРКАТА НА РАДИАТОРА

    Проблем с първа степен на перката за охлаждане на радиатора.Сменено е ралето което се намира точно до самата перка...сложен ми е нов датчик на радиатора Вернет 87-92,92-97...ходих при маистор да види от кво може да не се вкл. първа степен...каза ми че може би е от датчика или термостата.Не е термостата.Като подадът ток на буксата за перката работят и двете степени. Тръгнах си от тях и след това смених термо датчика.Оказа се че новия е като стария ...включва се само втора степен. Махах и релетата които са до акумулатора в една кутия,отворих ги и мисля че са си добре...След като ги свалих тези релета и подадох с мостово кабелче на буксата работеха и 2те степени......НЕзнам от кво може да е ...ако може помогнете Забравих да кажа че колата е фиат браво 1.4 12 в 80к с климатик

    #2
    Моля не дублирай мненията си в няколко теми. Чети тук, може да е от полза: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=90331 . В същия раздел има няколко теми със същия проблем, още на първата страница с теми.И задължително смени майстора!

    Коментар


      #3
      Оги, аз пък ще се дублирам Реостата се проверява дали дава нужнато съпротивление, ако е ок се подменят и двете кабелни обувки към буксата. ако е необходимо се подменя и кабела към буксите от релето със сиконов термоустойчив кабел.нов реостат е около 20-на лв, метър сиконов кабел и обувки са под левче. За 10 минути работа е, приготви си здрава къса кръстата отверка.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        проблема е решен слава богу

        S_BANKOV написа:
        Оги, аз пък ще се дублирам Реостата се проверява дали дава нужнато съпротивление, ако е ок се подменят и двете кабелни обувки към буксата. ако е необходимо се подменя и кабела към буксите от релето със сиконов термоустойчив кабел.нов реостат е около 20-на лв, метър сиконов кабел и обувки са под левче. За 10 минути работа е, приготви си здрава къса кръстата отверка.

        Коментар


          #5
          проблема е решен слава богу

          проблема е решен слава богу

          Коментар


            #6
            След като търсиш помощ, редно е да споделиш натрупания опит.

            Коментар


              #7
              резултатът ...

              След смяната на реостата и преглеждането на другите неща които са описани по горе в темата работят и двете степени на перката.Значи първа степен ми се включва на две чертички и половина над средата..Завърта перката за няколко секунди и спира.. но след това температурата се покачва.Незнам защо така става след като перката върпи а темп се вдига.Обезвъздушена е колата от 4-те пробки ...2 на радиатора и 1 която се намира до дроселовата клапа и още 1 която е малко над термостата .Та мисълта ми е защо след като перката работи а температурата ми се покачва така... моля помогнета ако знаете нещо.Мисля че и водната ми помпа е добре щом водата в разширителния съд е топла и маркучето което излиза от съда и влиза в термостата и то е добре значи водата се върти .. Помогнете ако знаете кво може да е дръго... тъкмо си мислех че след като подкарам перката и всичко ще е ок ама ето ... Благодаря предварително !!!

              Коментар


                #8
                Повишаването на температурата на двигателя над нормалното може да се дължи не само на лошо охлаждане на водния радиатор, но и на други неща! Ако си проверил вече дали между водния и климатичния радиатор няма насъбрани боклуци, ако си сигурен, че в във водната система не е добавяна някаква добавка за спиране на теч, ако си проверил дали не е запушен радиатора на парното...Можеш да провериш: неправилно зацепен ангренажен ремък, свещи с неправилно топлинно число, водна помпа - евентуално превъртаща се турбина, и най- лошото-духнала гарнитура на главата!

                Коментар


                  #9
                  Както казах, че имам копче за принудително пускане на перката и то 2-ра степен ...След като започне да се покачва температурата и с това копче пусна перката и температурата пада дали ще да е запушен нещо радиатора вътре или незнам кво да е !!!

                  Коментар


                    #10
                    Прочете ли това, дето съм го написал по-горе?

                    Коментар


                      #11
                      ....

                      След като загряваше колата я закарах в сервиз.Оказа се че е заминала гарнитурата на главата... шлайф и направиха,нова гарнитура,тапа на главата смениха,болтове на главата нови,гарнитура на капака на клапани...След това не са могли да подкарат перките за охлаждане..викнали са еладжия ..гледал я е мерил е и е преценил, че датчика на радиатора неработи..сменил го е и рапотата си е същата.... моя си беше на 5 месеца и си работеше....следователно.. не е проблема във датчика ,защото моя съм го пробвал на съквартиранта на неговотоо браво и си е оК...След това еладжията е мерил ..и е видел че перката се пуска на мн високите деления на таблото(2 чертички преди червеното)а на уреда уж си е показвало 92 градоса.След това е прецени че може би уреда на таблото не ми показва както трябва... четох че и други колеги са имали проблеми с таблото и са го оправяли с удар по труклото ...пробвах и аз ама нестава и ме съмнява да мим е от това на мене....забравих да кажа че перката се пуска и то 1 степен а температурата се покачва пак нагоре ....а като пусна от копчето което имам и с него пускам 2 степен и темп пада ...Моля ви помогнете от кво може да е ....!!! термостата ми е нов..датчика е нов ...реостата е нов ....незнам от кво може да е ..КОлата е браво 1.4 12 в 96 г ..възможно ли е да е от на самия термостат ако не се лъжа от на него датчика?

                      Коментар


                        #12
                        Кола

                        Смени сервиза това доста ще оправи нещата
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          ...

                          КОлеги,моля помогнете.След като в сервиза ми направиха ремонт на колата,(шлаиф на главата, нова гарнитура,смяна на болтовете,които стяат капака на главата тапи и др работи.Но нещо немогат да оправят охлаждането.Вклучва се 1-ва степен на перката(вентилатора) , но за мн малко сек (5 сек).И температурата се покачва нагоре и ми казаха че немогат да разберат от кво е.Взех си колата и сега е на паркинг пред нас.Немога да разбера,защо само 5 сек върти тая 1-ва степен...Съквартиранта ми има същата кола ....неговата 1-ва стеепен върти 15 сек....При мене има изкарано копче от което се вклучва 2-ра степен принудително..Като го пусна и я охлажда ,но не си е работа това така..Та мисълта ми е след ремонта,след вмяната на няколко датчика на радиатора,нов реостата за перката, с нов термостата и така става направо незнам кво може да е проблема,ако можете даите съвети коляги! Благодаря предварително.

                          Коментар


                            #14
                            Провери си датчика за таблото ,92 градуса е нормално да включи 1 степен.След тези 5 секунди 2рата ли включва?

                            Коментар


                              #15
                              ...

                              Слад като завърти перката за буквално 5 сек,и след това не се вклучва 2-ра тя би трябвало да се вкл чак на 97 ако не се лужа,но несмея да я оставям да отива до там .Иначе тоя датчик за които казваш е един червен на цвят нали и се намира до термостата.Забравих да кажа ,че преди като изгася колата перката се вклучваше пак да си я охлажда ,а сега няма такива неща!!!

                              Коментар

                              Working...
                              X