Някой може ли да каже, защо на празен ход ми свети леко лампата на акумулатора, като подам газ и спира, преди не ми е светела така, втория ми въпрос е дали люка има отводнителни канали и къде се намират те, защото всичко се мокри под мокета, люка ми се отваря само нагоре в задния край се вдига. Благодаря за отговорите
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Присветва лампата за акумулатора
Collapse
X
-
Не го сменяй,виж го в какво състояние,обтегнат ли е ремъка ...Valiosport написа:Кво трябва да му правя, по точно, че направо да го сменям ?Princo написа:За първото - генератора.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Ремъка го натегнах тази седмица, даже и ангренажния, че ми се видя хлабав, какво трябва да се сменя на генератора, релето ли или е нещо диодния блокPrinco написа:Не го сменяй,виж го в какво състояние,обтегнат ли е ремъка ...Valiosport написа:Кво трябва да му правя, по точно, че направо да го сменям ?Princo написа:За първото - генератора.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Още ли не си го сменил с по-мощен ? С тия консуматори дето ги имаш в колата си, направо електроцентрала ти трябва :D Сигурно са заминали четките и колектора. Четките са в комлект с регулатора, но колектор се сменя по-трудно. Моя съвет е да си намериш по-мощен алтернатор и да го обслужиш преди да го монтираш.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Не съм сменял нищо, от две седмици си играя с кабелите да ги напъхам в гофрета да им запоя кабелни обувки, дупчих торпедната стена, че не може да мине 35 квадратовия кабел, китвах едната вежда и прага, че беше се надигнала боята, сега искам да отстрана теча, че вътре е почнало да ръждясва и ще грундирам пода и чак тогава ще положа кабелите, махнах кората под чистачките и обливах с вода и отникъде не влезе, обаче забелязах че където се стича по торпедната стена и точно долу където е тунела ламарината се е разцепила и почнало да загнива и най-вероятно от там влиза водата, или другия вариант е шибедаха, колега не знам дали е оригинален щото така съм купил колата, не ми се вярва някой да е изрязвал тавана че да си слага люк :D Откъде да го взема този генератор, пък и тавата е малка, едвам събирам 75АH акумулатор... четките с релето трябва да се смени така лиDido_Lyubenov написа:Още ли не си го сменил с по-мощен ? С тия консуматори дето ги имаш в колата си, направо електроцентрала ти трябва :D Сигурно са заминали четките и колектора. Четките са в комлект с регулатора, но колектор се сменя по-трудно. Моя съвет е да си намериш по-мощен алтернатор и да го обслужиш преди да го монтираш.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Проблема прилича предимно на износени четки, но е много вероятно и колектора на ротора да е много износен. Може да опиташ да смениш само четките, предполагам ще намериш пдходящи. Евтини са, стига да подлежат на смяна.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Да подлежат за смяна имам ръководство за типо, само че не съм му свалял още реле-регулатора, играх си да търся откъде влиза вода в купето, имам питане към хората с ТИПО да кажат дали има отводнителна тръба под кората на чистачките отляво до сервото, защото при мен е само отдясно и ме съмнява, че някой "специалист" преди мен е решил, че не му трябва и водата която се излива от под чистачките тече по торпедната стенаDido_Lyubenov написа:Проблема прилича предимно на износени четки, но е много вероятно и колектора на ротора да е много износен. Може да опиташ да смениш само четките, предполагам ще намериш пдходящи. Евтини са, стига да подлежат на смяна.
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
То и при мен го има отвора за отводняване, но гумената тръба я няма, само отдясно я има една крива и свита в края, въпроса е дали до сервото си я е имало оригинално ?pecata написа:И при мен има само отводняване при сервото.Често се запушва с листа и боклуци и чат-пат си го чистя.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Днес свалих реле-регулатора заедно със четките и четките са почти нови, защо се явява пресветването на лампата на акумулатора при ниски обороти? Дължината на четките е 10мм. на едната и 12 на другата, в спецификациите ги дават, че минималната им дължина е 5,00мм. Алтернатора е Magneti Mareli 65AТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар