Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Къде е датчика на уреда за температурата на Фиат Мареа 1.8?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Къде е датчика на уреда за температурата на Фиат Мареа 1.8?

    Здравейте, колеги! Стрелката на уреда за температурата на таблото ПОНЯКОГА леко мърда(трепери) с 1-2 милиметра нагоре надолу. Преполагам, че трябва да прегледам датчика вързан за стрелката и да го почистя както мога. Та, къде се намира въпросния датчик на Фиат Мареа 1.8, 97г. ?
    Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

    #2
    На термостата е. Под черния декоративен капак между ДВГ и АБ. Внимавай че лесно се чупят, нов струва 10-на лева. Обаче цестно казано само му почисти буксата без да го сваляш.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      S_BANKOV написа:
      На термостата е. Под черния декоративен капак между ДВГ и АБ. Внимавай че лесно се чупят, нов струва 10-на лева. Обаче цестно казано само му почисти буксата без да го сваляш.
      Тоест датчикът ми е един (и ако е с 3 кабела) и подава сигнал на ЕКУ-то и на стрелката ли?
      Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

      Коментар


        #4
        Тцъ, два са имаш температурен датчик на инжекциона който подава инфо към ЕКУ-то. Тоя на инжекциона следи работната температура на двигателя а другия на охладителната уредба.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Банков, не съм съгласен с тебе. Преди месец като минах през една "дупчица" и стрелката за температурата падна на нула. Отворих и видях, че се беше извадил кабела от датчика на главата, а не синия на термостата. Неделя си направих експеримент с FES точно за температурите. Когато пусна мониторинга и извадя кабела от датчика на главата записва грешка и не показва температурата на двигателя. По това съдя, че именно датчика който е главата подава сигнал към ECU-то и към таблото, а синия на термостата е за перката. Не съм го вадил за да видя как ще се отрази на показанията на FES-a.
          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

          Коментар


            #6
            абе що си мисля че беше обратното ?
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              S_BANKOV написа:
              абе що си мисля че беше обратното ?
              като се видим ще ти демонстрирам.... или при мен има "подобрения" , ама не ми се вярва .... ама зне ли човек кой е бърникал по колата.... ще прочета по документацията как е оригинално.
              Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
              Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
              Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

              Коментар


                #8
                Добре, последно къде ми е датчика за стрелката? Как изглежда, цвят, къде точно на главата на двигателя да го търся(щом не е синия на термостата)?
                Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

                Коментар


                  #9
                  датчик за таблодачтик за ECU обикновено този на термостата е за таблото
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    #10
                    Абе що си мисля че стрелката на таблото показва температурата на охлаждане, а не работната температура на дивгателя, Но е възможно да се бъркам защото много често датчика на термостата е двусекционен.Мисля че е от него именно защото при отварянена термостата се наблудава едно трепване на стрелката, както и при включване на перката.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      колеги, добре, последно, датчика на термостата ли да гледам или да търся друг нейде си по главата?!?
                      Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

                      Коментар


                        #12
                        didalko написа:
                        колеги, добре, последно, датчика на термостата ли да гледам или да търся друг нейде си по главата?!?
                        като ти чета проблема, като нищо датчиците са перфектни, провери си таблото по скоро. Я обясни как и кога точно мърда стрелката.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          didalko написа:
                          колеги, добре, последно, датчика на термостата ли да гледам или да търся друг нейде си по главата?!?
                          Ами елементарно и най- сигурно е, да изключиш на загрял ДВг буксата на тоя дето е на термостата, и ако на таблото има промяна - то е, ако не, значи е другия. Но по принцип, ако единия е на главата, то той трябва да е за ЕКУ-то. Все пак тествай както ти казах. И според мен, проблема ти е в самото табло, щом стрлката трепка. Като откачаш датчика, хвани някой да гледа колко бързо ще реагира стрелката на уреда, защото все си мисля че би трябвало да се движи плавно, а не да подскача рязко.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #14
                            S_BANKOV написа:
                            didalko написа:
                            колеги, добре, последно, датчика на термостата ли да гледам или да търся друг нейде си по главата?!?
                            като ти чета проблема, като нищо датчиците са перфектни, провери си таблото по скоро. Я обясни как и кога точно мърда стрелката.
                            Просто в движение понякога, много рядко, забелязвам, че потрепква с 1-2-3 милиметра на моменти(нагоре или надолу, като после се оправя), но като цяло плавно се дви стрелката ми.
                            Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

                            Коментар


                              #15
                              Dido_Lyubenov написа:
                              didalko написа:
                              колеги, добре, последно, датчика на термостата ли да гледам или да търся друг нейде си по главата?!?
                              Ами елементарно и най- сигурно е, да изключиш на загрял ДВг буксата на тоя дето е на термостата, и ако на таблото има промяна - то е, ако не, значи е другия. Но по принцип, ако единия е на главата, то той трябва да е за ЕКУ-то. Все пак тествай както ти казах. И според мен, проблема ти е в самото табло, щом стрлката трепка. Като откачаш датчика, хвани някой да гледа колко бързо ще реагира стрелката на уреда, защото все си мисля че би трябвало да се движи плавно, а не да подскача рязко.
                              Това изключване на буксата към датчика при запален загрял двигател няма ли да доведе до натрупване на грешки? На термостата го виждам къде е синия датчик, а другия евентуално къде се намира на главата, някаква ориентация?
                              Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

                              Коментар

                              Working...
                              X