emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проверка на акумулатор
Collapse
X
-
Защото така не се мери акумулатор, както го правиш
Не се знаекъде точно опиташ със сондата и дали не укъсяваш между плочите. Това с презаредените клетки на Данчо си е в сферата на научната фантастика. Както и да го зареждаш този акумулатор, ако ще и на Хан Соло на Хилядолетния сокол да го сложиш, нама да заредиш клетка на повече от 2,2 В. Може да измериш по-голямо напрежение и то с не повече от 0,5 В веднага след като го ракачиш от зарядното, но до минута - две то спада до номиналното. Клетката не е балон да я надуеш с по-високо напрежение. Тези напрежения от алтернатора на празен ход на ДВГ са нормални. Когато имаш товар, консумиращ ток под максималния за алтернатора, при повишаване на оборотите над 2000 об/мин трябва да се вдигне напрежението на 14,2 до 14,4 В мах и да го задържи до падане на оборотите. Примерно, включваш фаровете на къси, подаваш газ да прехвърли 2000 оборота и тогава трябва да имаш около 14,2 - 14,4 В. Ако не, значи има проблем някъде. Може да е лоша маса, а може и да е проблем с електронния регулатор, а нищо чудно и да има изгорял дидо в изправителната плочка на алтернатора. Какви са ти оплакванията от акумулатора ? Сподели повече, да се ориентираме за евентуални проблеми.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
Значи презареждането е в сферата на научната фантастика. Чудесно! Браво! Защо тогава да спираме заряда на 14. Давайте без регулатор.
Без проблем и 20V ще докараш на оловен акумулатор, след което ако си на близо ще бъдеш облян с киселина. След преминаването на границата от 2.7V на клетка започва кипенето и отделянето на опасния газ водород. Започва загряване на целият акумулатор, което води до деформации. Протичат необратими процеси. В цялата игра участва и един термин вътрешно съпротивление на акумулатора. Затова като му спреш зарядния ток, напрежението се връща. И т.н. Но нищо де, мислете си че кипенето е полезен процес. Дори като карате му отваряйте тапите
Аз предпочитам да съм в сферата на научната фантастика, защото досега съм разчитал на нея - ДЕБЕЛИТЕ КНИГИ!Нищо лично към никой. Дано Емо си реши проблема. Поздрави на всички!
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Е той Емо си е решил май вече кардинално проблема, с закупуването на нов акумулатор
.
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Ами ти сам си отговяряш на въпроса, а не си вярваш :D Много странно, как ще заредиш клетката до 4 В , като на 2,7 В изкипява :D Емо, радвам се че си си решил проблема. Като ходи да ти проверят стария акумулатор, попита ли защо се получава този ефект от снимките ?Danchojn написа:Значи презареждането е в сферата на научната фантастика. Чудесно! Браво! Защо тогава да спираме заряда на 14. Давайте без регулатор.
Без проблем и 20V ще докараш на оловен акумулатор, след което ако си на близо ще бъдеш облян с киселина. След преминаването на границата от 2.7V на клетка започва кипенето и отделянето на опасния газ водород. Започва загряване на целият акумулатор, което води до деформации. Протичат необратими процеси. В цялата игра участва и един термин вътрешно съпротивление на акумулатора. Затова като му спреш зарядния ток, напрежението се връща. И т.н. Но нищо де, мислете си че кипенето е полезен процес. Дори като карате му отваряйте тапите
Аз предпочитам да съм в сферата на научната фантастика, защото досега съм разчитал на нея - ДЕБЕЛИТЕ КНИГИ!Нищо лично към никой. Дано Емо си реши проблема. Поздрави на всички!Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар