Колеги, предложете как да стане следният номер. Искам като пусна дългите да работят и късите светлини! Предполагам с реле, но все пак . Пунто мк1 е колата. фаровете са сменени от H4 с H1 както пише в заглавието
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Преминаване от H4 към H1 ?
Collapse
X
-
Преминаване от H4 към H1 ?
CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"Етикети: –
-
Аз съм ги преправил буксите и фаровете си бачкат екстра. Но когато пусна дългите ми се гасят автоматично късите свтлини, а искам да светя и късите и дългите заедно.CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
кола
Сигурно нещо липсва при мен светят и двата фара заедно къси /дълги ПунтоМК1 1.2 ELX да не би релето да е друго Виж схемата и каква е разликата http://translate.google.com/translat...Mk1%2Ffiat.htm
Коментар
-
Благодаря, хубава схема. Следователно, трябва да добавя 2ро реле за дългите ако съм само с едно и проследя дали са ми така кабелите както е на схемата !galinchooo написа:Трябва да направиш ето това за да свети всичко на дълги..CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
Да с 2 релета е.... и двете схеми са еднакви.Направи една от 2те..Като 2рата схема е допълнително с 2 диода(1N540
за да избегнеш незначителното премигване на късите при превключване(къси на дълги и обратно)....Ако си с ксенон задължително 2рата схема с диодите иначе ще ти гасне ксенона на късите...П.С....И да не забравя..+12 от акумулатора задължително слагай предпазител 30А с цокъл..(близо до акумулатора)
FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Нищо няма да проследяваш..Тая схема съм ти я дал за надграждане на твоята....Ползваш само импулсите от оригиналтана ти букса за къси и дълги да управляваш 2те релета(новите)....Трябва да им намериш място...И трябва да си пуснеш нова инсталация от релетата(новите) до фаровете(само +),маса си имат...mancuzo написа:Благодаря, хубава схема. Следователно, трябва да добавя 2ро реле за дългите ако съм само с едно и проследя дали са ми така кабелите както е на схемата !galinchooo написа:Трябва да направиш ето това за да свети всичко на дълги..FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Супер, много благодаря за помощаgalinchooo написа:Нищо няма да проследяваш..Тая схема съм ти я дал за надграждане на твоята....Ползваш само импулсите от оригиналтана ти букса за къси и дълги да управляваш 2те релета(новите)....Трябва да им намериш място...И трябва да си пуснеш нова инсталация от релетата(новите) до фаровете(само +),маса си имат...mancuzo написа:Благодаря, хубава схема. Следователно, трябва да добавя 2ро реле за дългите ако съм само с едно и проследя дали са ми така кабелите както е на схемата !galinchooo написа:Трябва да направиш ето това за да свети всичко на дълги..
CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
Re: Преминаване от H4 към H1 ?
mancuzo написа:... фаровете са сменени от H4 с H1 както пише в заглавието
как точно си сменил "фаровете" ... целия фар, като новият е с цокъл и работи с Н1 или само крушките: от Н4 към Н1?п.п. дано не е второто ...
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар