u_bo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Visa UniScan
Collapse
X
-
И в крайна сметка къде да си направя диагностика на АБС след като Визата не може?ilko-gd написа:На Марея, комби, ТД100 съм пробвал всички възможни комбинации, които предлага Визата, но така и не успя да се свърже на нито една от тях. Моята Брадвичка си няма АБС и на нея няма как да пробвам
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
u_bo
Коментар
-
u_bo
Stefan Hadjov написа:Прави ми впечатление че О2-сензора ти дава 850 mV,kоето не е добре-говори за обогатена горивна смес и ще те води до завишен разход на гориво.Средната стойност на показанието на О2-сензора не трябва да бъде над 450 mV.
ще кача нормалните стойности - това е веднага след запалване .... а по въпроса ми ?
Коментар
-
Може би колегата иска да знае дали може да разбере дали работи адаптера . Може би иска да знае без да го вързва към колата да разбере работи ли...? Само вързан с компа...?naskobg написа:Какво точно до му тестваш колега?RockStar написа:може ли някой да ми помогне - как да тествам адаптера с VISA Uniscan дали работи коректно без да е вкл. към автомобила
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Да попитам за предходното мнение. Знам че теста с Visa точно за О2 сензора не е много показателен, но проблема е следния. При мен се получава направо срив в показанията. Както се мени да кажем от 400mV до към 600mV, изведнъж показанията се сриват директно до 0mV. На какво може да се дължи това - заминаваща ламбда ? Също така има мудност в автомобила на точно определени обороти на всички предавки - около 1500-1600 до към 2000 оборота. Имал съм случай направо да почне да придърпва. Извинявам се модераторите че тук сложих мнението ми, но стана въпрос ... БлагодаряStefan Hadjov написа:Прави ми впечатление че О2-сензора ти дава 850 mV...
Коментар
-
Първо уточни колата ти има ли газова уредба,защото ако си с ГУ въпроса ти става сложен за отговаряне.Mupo написа:Да попитам за предходното мнение. Знам че теста с Visa точно за О2 сензора не е много показателен, но проблема е следния. При мен се получава направо срив в показанията. Както се мени да кажем от 400mV до към 600mV, изведнъж показанията се сриват директно до 0mV. На какво може да се дължи това - заминаваща ламбда ? Също така има мудност в автомобила на точно определени обороти на всички предавки - около 1500-1600 до към 2000 оборота. Имал съм случай направо да почне да придърпва. Извинявам се модераторите че тук сложих мнението ми, но стана въпрос ... БлагодаряStefan Hadjov написа:Прави ми впечатление че О2-сензора ти дава 850 mV...
Коментар
-
Да има. Това го правеше още преди да сложа газ. Имаше пролем и с гумения въздоховод от дросела до смукателните колектори - беше скъсан точно преди дросела. Първо го залепих, след това го смених, но нещата останаха без промяна. Вероятно (само предполагам) и лоши свещи, нямах възможност да ги сменя с препоръчаните от Фиат(до няколко дни и те ще се сменят), акумулатора сдава, но едва ли да е от него. Сменени са също датчици за темпераура - имаше неработещи, вариатор, ремъци, една бубина и т.н. Автомобила е с двигател а1000, 1,8 с вариатор, грешки записани няма. Можеби ще е по-добре да кача някоя друга снимка във Визата.
Коментар
-
Срив в показнието до 0,000 мV на Ламбда сензора не трябва да има.Под 100 мV не се допуска.Ако има такъв момвнт или се губи сигнала от нея или засмуква от някъде въздух след дроселовата клапа и обеднява горивната смес недопустимо.Mupo написа:Да има. Това го правеше още преди да сложа газ. Имаше пролем и с гумения въздоховод от дросела до смукателните колектори - беше скъсан точно преди дросела. Първо го залепих, след това го смених, но нещата останаха без промяна. Вероятно (само предполагам) и лоши свещи, нямах възможност да ги сменя с препоръчаните от Фиат(до няколко дни и те ще се сменят), акумулатора сдава, но едва ли да е от него. Сменени са също датчици за темпераура - имаше неработещи, вариатор, ремъци, една бубина и т.н. Автомобила е с двигател а1000, 1,8 с вариатор, грешки записани няма. Можеби ще е по-добре да кача някоя друга снимка във Визата.
Коментар
Реклама
Collapse



ЖТД ама не баш
; 182A8.000 Брава
Коментар