Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпросче относно електрификацията на вратите (Мареа комби)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Има НЗ рид контакти.Повечето евтини датчици за врата, където ги ползват СОТ-джиите мисля, че са нормално затворени.Но ето първото търсене в нета, кеф ти НО, кеф ти НЗ:http://www.tpetrov.com/search.php?pr...D0%B0+14-2За 3-те батерии не мисля, че за 3-те волта в повече ще им стане нещо на диодите. Не е добре така, ама все пак може и да пробваш, да не се окажат някакви кекави
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #17
      Как може да няма плюс във вратата? Ами централното заключване как отключва и заключва?

      Коментар


        #18
        Централното колега действа по следния начин:..отключва и заключва посредством минусови импулси(пак) подавани от ключалката на вратата(2те предни врати и багажника на повечето коли).Импулсите(минус ) отиват вътре в купето на модула за централно заключване,които на база на тея импулси подава захранване на машинките във вратите(отключва или заключва).Захранване постоянно имат някои коли,но фият(браво,брава,мареа) не са сред тях.
        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

        Коментар


          #19
          galinchooo написа:
          Централното колега действа по следния начин:..отключва и заключва посредством минусови импулси(пак) подавани от ключалката на вратата(2те предни врати и багажника на повечето коли).Импулсите(минус ) отиват вътре в купето на модула за централно заключване,които на база на тея импулси подава захранване на машинките във вратите(отключва или заключва).Захранване постоянно имат някои коли,но фият(браво,брава,мареа) не са сред тях.
          Ясно, разбрах схемата!

          Коментар

          Working...
          X