Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

табло с обортомер пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Със сигурност не е от ГТ.Моето е като неговото и както писах вече и моя уред за маслото показва същото.Ето и снимка на таблото/малко не е добра,но това намерих/.И аз бях пуснал тема защо показва така,но и досега не съм получил адекватен отговор.
    PUNTО 1.7 ТД ELX/умря,горкото/
    Проблема не е от бобината,а от магарето в кабината!

    Коментар


      #17
      Не знам колега какво ми е таблото ето това е отпред а от към буксите съм качил по-горе в темата . Не знам от какво е но бера много големи ядове с него.

      Коментар


        #18
        Добре де, някой ще ми помогне ли най-после ? Много хора са си сменяли таблата и датчиците , никой ли не го е правил на дизел? Интересува ме само ето това КЪДЕ СТОЙ НА ДИЗЕЛИТЕ- не е на термостата там са 3 или 4 зависи има ли клима и всичките са за по 2 кабела (навсякъде ми излиза че това е въпросния датчик който се подменя ) но къде да го намеря моя такъв датчик ? Къде ли не гледах - е няма и няма. Хайде бе хора само ми кажете къде да го намеря проклетия датчик ?

        Коментар


          #19
          Никой ли не знае ? Къде стой , не мога да го намеря изобщо.

          Коментар


            #20
            Малон, колегата е с дизел и е правил упражнението...
            ...хладилник, карам хладилник...

            Коментар


              #21
              Благодаря ти колега ! Дано само да съм намерил точния човек . Писах му и сега ще чакам.Какво друго ми остана ? Извинявай (знам че тук не е мястото)ама нещо в последно време имам чувството че форума действа така--- НЕ ЗНАЕШ НЕЩО ЗА КОЛАТА СИ - ПРАВИШ СИ РЕГИСТРАЦИЯ,ПУСКАШ ТЕМА И ЧАКАШ ДА РИ КАЖАТ КЪДЕ ТИ Е ПРОБЛЕМА. ДОКАТО ЧАКАШ ПРЕГЛЕЖДАШ ЕДНА - ДВЕ ТЕМИ (НЕ ЗА ДА ПОМОГНЕШ А ДА НАУЧИШ НЕЩО КОЕТО МОЖЕ ДА ТИ ПОМОГНЕ ЗА ТВОИТЕ ПРОБЛЕМИ) И КАТО ТИ ОТГОВОРЪТ НА ПУСНАТАТА ТЕМА КАЗВАШ ЧАО НА ФОРУМА И НА ВСИЧКИ ТАМ. толкова много хора са правили упражнението което ме мъчи мен, ама никой явно вече не е в форума . А все си мисля че не би трябвало форума да се посещава само тогава когато ИМАМЕ нужда от помощ. Като влизаме поне за малко поне през 2-3 дни можем да помогнем на много хора които имат проблеми които сме имали и ние и можем да им помогнем АМА НА КОЙ ПО ДЯВОЛИТЕ ДА ГО ОБЯСНЯВАШ ???????????

              Коментар


                #22
                Малко помощ за колегите които ще правят упражнението с смяната на таблото като мен. --- ЗА ДИЗЕЛИТЕ датчика за температурата стой между 2-ри и 3-ти цилиндър на главата (отпред, от към радиатора) малко по-надолу от дюзите и подгревните свещи . Вижда се като свалите въздуховода за въздушния филтър. КОГАТО СИ КУПУВАТЕ ТАБЛОТО СИ ВЗЕМЕТЕ И ДАТЧИКА ОТ КОЛАТА ДОНОР --СЪВЕТ !!! А колкото до прибора с стрелка за маслото ( най-вдясно на таблото ) вдигнете ръце от него няма да го подкарате,освен ако не смените и главата с такава на която има място за такъв датчик.Ако не сте имали фабрично както и аз нямам- няма къде да сложите датчика ,и като палите ще си стой както при мен все на мах. АКО НА НЯКОЙ НЕ МУ СЕ ЗАНИМАВА ДА ПИШЕ И ИСКА ДА ПОПИТА НЕЩО ,ЩЕ МУ ПОМОГНА НА ДРАГО СЪРЦЕ И ЩЕ ПОМОГНА С КАКВОТО МОГА тел. 0892 234 243 и 0888 71 21 20 - Ники.

                Коментар


                  #23
                  И в крайна сметка подкара ли го таблото?
                  PUNTО 1.7 ТД ELX/умря,горкото/
                  Проблема не е от бобината,а от магарето в кабината!

                  Коментар


                    #24
                    Оооооо да :P иска ли питане. Всичко работи без грешка (без уреда за налягането на маслото- най-вляво на таблото- той си седи на мах. щом дадеш на контакт) Иначе всичко друго е ОК , но когато си поръчах таблото си нулирах километража - защото тъкмо си бях купил фиат-а и обичам да правя всеки път така за да знам колко километра съм минал аз с колата (записвам си и старите разбира се ) а и масло тъкмо смених и ремъци и т.н. Та при разглобяването проблеми нямаше обаче при зглобяването един от болтовете отзад който държи приборите ми превъртя,не му обърнах внимание и си навивах и си навивах ,но не се стегна(така си го и оставих) - намерих тампературния датчик къде е на двигателя и се почна 1-2-3 .... сигурно 20 съм пробвал и нищо не става. Закачвам го на кабела без да го монтирам (имах навит в дупката датчик от лада за да не ми тече антифриза) и всеки датчик различно отчита един отива направо в червеното друг не тръгва изобщо един седи м/у средата и червеното и това е без да е монтиран и да се стопля а само отвън на двигателя и го топля с запалката. Ей писна ми от датчици -ходих в Александър ауто - само за италианци който не знае единия от продавачите изкара всички датчици и се почна една проба мани - мани и нищо ,по морги по познати.Най- сполучливия ми беше тоя датчик който не влезе в червеното а беше м/у средата и червеното . мислех да го взема и да почна да му слагам съпротивления на кабела с който е свързан и който отива към таблото,защото бях сигурен че така ще проработи (поне горе -долу да ми показва някаква температура) то така работи и този датчик като се загрее и съпротивлението му спада и обратно.Но реших да пробвам с друго табло дали ще проработи. от една морга намерих същото табло , взех и един датчик от там и в гаража ги монтирах . датчика с кабела направо в разширителя таблото на местото му и всичко си дойде . смених таблото пак с моето и нищо . Хайде таблото пак на масата вкъщи и пак разглабяне. Тоя болт който ми превъртя е подавал ток точно на прибора за температурата и като е превъртял е откъснал едно от двете съпротивления на уреда вътре в таблото (едно кабелче като косъм ) Запоих откъснатото ,затворих го внимателно таблото (да не превърти пак ) и готово вече всичко си дойде на мястото обаче толкова ядове брах . НО ВИНАГИ Е ВАЖЕН КРАЙНИЯ ВАРИАНТ !!!

                    Коментар

                    Working...
                    X