maskarata написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Това зарядно подходящо ли е за оловен акумулатор?
Collapse
X
-
Като достигне 14.4 В се изключва тока и чака до 12.8. След това се включва докато стане 14.4 и пак се изключва до 12.8.На първата графика токът е показан с черна линия. Напрежението е със синя.След като акумулаторът е зареден се повтарят циклично I4 и I5. Не се поддържа постоянно напрежение 13.8 В.Bravo 1.6 / 16
-
Днес разговарях с продавача, и според него - първото било изключително несполучливо, и са спрели да го продават, докато второто било доста по-успешно, напълно автоматично е, само го включваш и чакаш да светне зелено. Така се изрази той. Относно зарядното на Ангелов - писах на мейла - никакъв отговор от 3 дни. Звънях на телефоните - никой не вдига. Освен това ми споделиха лоши отзиви за други негови продукти, а колега от форума ми прати една таблица с резултати от зареждане, в която са записани напрежението и токът през целия цикъл, но някак си тези резултати не се доближават до гореспоменатите графики, по-точно втората. Мисля да си купя второто от тези двете, особено като първото не го продават... Това горе беше графика на друго устройство, а конкретно на това, което искам да си купя - GYS TCB 60 - дават тази:
Коментар
-
Идеята е трафа да не е повече от 2А. При такъв траф няма нужда да го ограничаваме с каквото и да било. Ако искаме да се ограничава има съвсем лесни за изпълнение схеми от 5-6 елемента с който плавно може да се регулира напрежението, съответно като падне напрежението пада и тока. Другото което се прави е последователно връзване на крушка. Когато е скапан акумулатора крушката свети, като се зареди изгасва или остава да свети слабо. Последното зависи от W на крушката.Варианти за изпълнение много, само човек да има време да се занимава.А купешките от 20-30 лв в много от случаите са пълен боклук, няколко пъти са донасяли при баща ми за ремонт такива и вътре си няма нищо.nikolovvd написа:При изтощен акумулатор е важно началния ток да се ограничава, защото в началния момент акумулатора е много "лаком". Поради тази причина обикновен траф с изправител на "Грец" ще пуска максимален ток, ограничаван само от максималният ток, който може да премине през изправителя и ще доведе до неприятни последици.
Коментар
-
Странни стойностти дават на тези графики.1. Напрежението при зареждане трябва да е по ниско от около 14,4 волта, в противен случай в акумулатора се образуват водород и кислород вследствие електролиза на водата. Обикновено е 14.2V.2. Вторият режим е на 13.5-13.8V и не е Float. Не знам защо използват така термините, но не е правилно.3. Float режим се прави на около 12.8V. Иначе не е никакъв Float. Това зарядно няма такъв режим.Аз лично не бих го използвал.ogi28b написа:Мисля да си купя второто от тези двете, особено като първото не го продават... Това горе беше графика на друго устройство, а конкретно на това, което искам да си купя - GYS TCB 60 - дават тази:Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Точно този метод съм ползвал преди години със старите зарядни, които ползват трансформатор и селенов изправител по схама "Грец". Просто, ефтино и ефикасно, защото не е правилно да се разчита на малък максимален ток (2 Ампера) на трансформатора. В този случай трафа работи в режим на късо и започва да грее, а винаги ще се намери една комбинирана крушка за фар с изгоряла една от двете светлини.Иначе използвам зарядно на ANG (Ангелов) и бях много доволен преди да го дам на един комшия (бивш полицай), който го повреди нещо и сега мига единият светодиод. Говорил съм с Ангелов и няма проблем да ми го ремонтират, но вместо да платя два пъти по 10 лв. за куриер сметнах, че ще е по-добре да си купя ново за 42 лв.chaveto написа:Другото което се прави е последователно връзване на крушка.Няма начин да няма начин!

Коментар
-
В "Конрад" това зарядно е 50лв. къде го има за 42?Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Най-вероянто ако си го купиш от производителя - тогава ще струва толкова. Още нямам отговор от Ангелов или офиса му. Несериозно! Аз искам да им дам пари, те се крият...msotiroff - това не е ли обикновено адапторче с изход 12 В? На мен ми трябва нещо към 14.4.ТУК можете да видите зарядното, което работи по първата схема CC->CV, която бях качил, само че цената му е двойна.batproho написа:В "Конрад" това зарядно е 50лв. къде го има за 42?
Коментар
-
Колеги, днес попаднах на друг модел зарядно, което работи по схема 2 - CC->CV: ЕТО ГОДруга марка, на която попаднах - Telwin: Заради правите черти ( | ) линковете не се генерират коректно, моля копирайте ::: линка ::: в нов прозорец.* ::: http://www.telwin.com/webtelwin/site.nsf/webframesetve?openform&E|3|6|1|807560|84| ::: - T-Charge 12 - Много компактно: 18 х 7 х 4 см* ::: http://www.telwin.com/webtelwin/site.nsf/webframesetve?openform&E|3|6|3|807010|84| Mototronic 6/12 V - поддържа 6/12 В, малко по-голямо от първото (около двойно), поддържа зареждане на дълбоко-разредени и сулфатизирани батерии* ::: http://www.telwin.com/webtelwin/site.nsf/webframesetve?openform&E|3|6|3|807027|84| Nevatronic 12 - най-обикновено автомтично, само за 12 В, 4АНякой има ли впечатления от тези устройства?
Коментар
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=67163 - тук съм писал разни неща. Сега е на 3 г. и 3 месеца.
Коментар
-
Да повдигна тази тема.В момента има промоция в Лидъл зарядно за акумулатор.За зарядно CC-CV цена от 36лв мисля, че е оферта.Даже ако акумулатора е прекалено умрял и е под 10 волта, прилага предварително тръкил, за да е максимално полезно зареждането. След като мине 10-те волта минава в ЦЦ-ЦВ и така нататък. Общо взето на хартия е прекалено добро за парите и за това и споделям инфото.Мисля да се възползвам, за това споделям и тук, ако някой му трябва.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар