Здравейте колеги! Дълго се чудех дали да пусна тази тема, тъй като мислех, че ще реша проблема с консултации с познати и приятели. Уви не стана. та директно към пролемите, тъй като те са няколко. 1-ят е, че парното (или климатика) ми се пускат на макс от малко по-голяма дука. Едни ми казват, че ключа е повреден, а други, че цялата централна конзола е за смяна. Още като слагах радиото си разглобих за да погледна дали не дава някъде на късо и дали от това прави мизерии. Уви нито разбирам от ток нито от кабели
След множество разговори открих, че май проблема ми го прави някакъв датчик за температурата, който е точно зад бутоните за циркулиране на въздуха и този за пускане на климатика. Та този датчик се охлажда от малко вентилаторче държащо се за него с 3 или 4 крачета.... Е при мен вече някои са счупени. След като ги залепих сякаш проблема изчезна временно, но естесвено пак се появи след време.... Немога да разбера е ли възможно от това да се получава и какъв въобще е този проблем. Ако са крачетата то кажете с какво да ги залепя един път за винаги или просто да набия пари за нова конзола....2-ят пролем е, че когато давам мигач (независимо ляв или десен) не се чува грам, а само индикатора на таблото мига. Понякога само десния се обажда със стандартното "цък-цък". Отделно, след като дам аварийки ми мига само бутона, а индикатора на таблото не...това по стандарт ли е така или пак някоя мизерия?3-ят проблем е, че бутона за халогените ми понякога просто все едно се втвърдява и просто не може да се натисне, за да включи фаровете...и аварийките работят и за мъгла фара работи, но бутона за халогените просто спира от нищото да се натиска...никакво обяснение нямам, тъй като в дадени моменти се оправя. Сега обаче е така от 2седмици и почвам да се притеснявам
Не е като да ги помпам бутоните или да ползвам халогени всеки ден.4-ят проблем е, че ми свети лампичката за еърбега....От един сервиз ми казаха, че ще ми го оправят, но за 70лв. Други м иказват, че някъв кабел под седалката на шофьора е изваден или нещо от сорта. Аз такъв кабел не намирам... или поне невярвам да са тези,които са от долу
5-ят е, че конзолката за регулиране на фаровете ми се нагрява адски много.... да сменил съм крушката, но със същата. Прегледах дали е излолирано всичко, но пак грее. крушката си е точния волтаж. Също така ми грее и при централната конзола между въртящите цъкали за температура и другата. Е не чак толкова, но стопля усезаемо при допир. ДАНО МИ ПОМОГНЕТЕ КОЛЕГИ, АКО НЕ СЪС СЪВЕТИ КАК ДА СЕ СПРАВЯ, ТО ПОНЕ С ПРЕПОРЪКИ ЗА ЖИЧКАДЖИИ ИЛИ НЯКВИ МАЙСТОРИ
БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПРОБЛЕМ С ЕЛЕКТРОНИКАТА НА ФИАТ КУПЕ 99' 1.8 МОТОР
Collapse
X
-
ПРОБЛЕМ С ЕЛЕКТРОНИКАТА НА ФИАТ КУПЕ 99' 1.8 МОТОР
EX FIAT BRAVO 1.8 GT 97' - първата любов
http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOooЕтикети: –
-
Re: ПРОБЛЕМ С ЕЛЕКТРОНИКАТА НА ФИАТ КУПЕ 99’ 1.8 МОТОР
1 вия ти проблем е от ключа на браво/брава/мареа тва е стандарт да го прави до като не се свали и не се изчисти като хората.. не вярвам на coupe да е по различно имайки се предвид че ключовете са тука тука еднакви 2 рия ти проблем с мигача според мен релето ти прави мизерии може да е студена споика може и да не дава хубав + - тва са предположения 3 тия ми се струва че или е много грял тоя бутон което не го вярвам или е пълен с мизерия и за това ти става толкова твърд и не можеш да го натискаш 4 тия ти проблем с аирбаг-а наи често се оказва изгоряла централа в повечето случаи е това дано при теб е друго..5 тия ти проблем ако ти грее много тая конзола то значи има късо така си мисля а иначе работи ли си както трябва смисал мърдат ли фаровете въпреки че грее ? и волтажа не е важен .. а колко ВаТА е не волтаZinG написа:Здравейте колеги! Дълго се чудех дали да пусна тази тема, тъй като мислех, че ще реша проблема с консултации с познати и приятели. Уви не стана. та директно към пролемите, тъй като те са няколко. 1-ят е, че парното (или климатика) ми се пускат на макс от малко по-голяма дука. Едни ми казват, че ключа е повреден, а други, че цялата централна конзола е за смяна. Още като слагах радиото си разглобих за да погледна дали не дава някъде на късо и дали от това прави мизерии. Уви нито разбирам от ток нито от кабели
След множество разговори открих, че май проблема ми го прави някакъв датчик за температурата, който е точно зад бутоните за циркулиране на въздуха и този за пускане на климатика. Та този датчик се охлажда от малко вентилаторче държащо се за него с 3 или 4 крачета.... Е при мен вече някои са счупени. След като ги залепих сякаш проблема изчезна временно, но естесвено пак се появи след време.... Немога да разбера е ли възможно от това да се получава и какъв въобще е този проблем. Ако са крачетата то кажете с какво да ги залепя един път за винаги или просто да набия пари за нова конзола....2-ят пролем е, че когато давам мигач (независимо ляв или десен) не се чува грам, а само индикатора на таблото мига. Понякога само десния се обажда със стандартното "цък-цък". Отделно, след като дам аварийки ми мига само бутона, а индикатора на таблото не...това по стандарт ли е така или пак някоя мизерия?3-ят проблем е, че бутона за халогените ми понякога просто все едно се втвърдява и просто не може да се натисне, за да включи фаровете...и аварийките работят и за мъгла фара работи, но бутона за халогените просто спира от нищото да се натиска...никакво обяснение нямам, тъй като в дадени моменти се оправя. Сега обаче е така от 2седмици и почвам да се притеснявам
Не е като да ги помпам бутоните или да ползвам халогени всеки ден.4-ят проблем е, че ми свети лампичката за еърбега....От един сервиз ми казаха, че ще ми го оправят, но за 70лв. Други м иказват, че някъв кабел под седалката на шофьора е изваден или нещо от сорта. Аз такъв кабел не намирам... или поне невярвам да са тези,които са от долу
5-ят е, че конзолката за регулиране на фаровете ми се нагрява адски много.... да сменил съм крушката, но със същата. Прегледах дали е излолирано всичко, но пак грее. крушката си е точния волтаж. Също така ми грее и при централната конзола между въртящите цъкали за температура и другата. Е не чак толкова, но стопля усезаемо при допир. ДАНО МИ ПОМОГНЕТЕ КОЛЕГИ, АКО НЕ СЪС СЪВЕТИ КАК ДА СЕ СПРАВЯ, ТО ПОНЕ С ПРЕПОРЪКИ ЗА ЖИЧКАДЖИИ ИЛИ НЯКВИ МАЙСТОРИ
БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!
това предполагам аз и мисля че е които мисли друго да споделя това е мое мнение
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
-
Коелга мърда си фаровете всичко е ток. Оносно ключа цялтоо да го разглабям и как да го почистя това въртящо се нещо ????EX FIAT BRAVO 1.8 GT 97' - първата любов
http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOoo
Коментар
-
А и бутона за халогеите... какво ще рече "пълен с мизерия" мога л ида я махна тая мизерия?EX FIAT BRAVO 1.8 GT 97' - първата любов
http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOoo
Коментар
-
дф
ако е като при браво /мареа е една пъпка нея трябва да почистиш и леко да е изкривиш за по хубав контакт на браво се сваля много кофти не знам при купето как е а иначе за фаровете за регулирането знам ли може да е късо можеше някоя машинка да се движи трудно и да товари ама то това минава през реле няма логика освен късно някакво да има там а бутона с мизерията ако трябва е причината трябва да го отвориш и да видиш мръсотия ли е нещо криво ли е .. се пак това са само предположения от растояние без да се гледа е трудно да се каже кое е точно ..ZinG написа:Коелга мърда си фаровете всичко е ток. Оносно ключа цялтоо да го разглабям и как да го почистя това въртящо се нещо ????Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Специално ходих да проверя това.И при мен е така.Не показва нищо на таблото и никога не съм обръщал внимание.Трябва ли да ми дава индикация на таблото,че ми работят аварийните?[/b]Отделно, след като дам аварийки ми мига само бутона, а индикатора на таблото не...това по стандарт ли е така или пак някоя мизерияCOUPE 1.8 16V
Volvo XC90 T6
Коментар
-
Ключар аз си ходя на срещите дори и на последната бях
Винаги аз съм едниственото купе освен ако не е високосна година и Благун да дойде
NPD да се надяваме още хора с купета да пишат по темата и да разберем.
EX FIAT BRAVO 1.8 GT 97' - първата любов
http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOoo
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар