Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПРОБЛЕМ С ЕЛЕКТРОНИКАТА НА ФИАТ КУПЕ 99' 1.8 МОТОР

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ПРОБЛЕМ С ЕЛЕКТРОНИКАТА НА ФИАТ КУПЕ 99' 1.8 МОТОР

    Здравейте колеги! Дълго се чудех дали да пусна тази тема, тъй като мислех, че ще реша проблема с консултации с познати и приятели. Уви не стана. та директно към пролемите, тъй като те са няколко. 1-ят е, че парното (или климатика) ми се пускат на макс от малко по-голяма дука. Едни ми казват, че ключа е повреден, а други, че цялата централна конзола е за смяна. Още като слагах радиото си разглобих за да погледна дали не дава някъде на късо и дали от това прави мизерии. Уви нито разбирам от ток нито от кабели След множество разговори открих, че май проблема ми го прави някакъв датчик за температурата, който е точно зад бутоните за циркулиране на въздуха и този за пускане на климатика. Та този датчик се охлажда от малко вентилаторче държащо се за него с 3 или 4 крачета.... Е при мен вече някои са счупени. След като ги залепих сякаш проблема изчезна временно, но естесвено пак се появи след време.... Немога да разбера е ли възможно от това да се получава и какъв въобще е този проблем. Ако са крачетата то кажете с какво да ги залепя един път за винаги или просто да набия пари за нова конзола....2-ят пролем е, че когато давам мигач (независимо ляв или десен) не се чува грам, а само индикатора на таблото мига. Понякога само десния се обажда със стандартното "цък-цък". Отделно, след като дам аварийки ми мига само бутона, а индикатора на таблото не...това по стандарт ли е така или пак някоя мизерия?3-ят проблем е, че бутона за халогените ми понякога просто все едно се втвърдява и просто не може да се натисне, за да включи фаровете...и аварийките работят и за мъгла фара работи, но бутона за халогените просто спира от нищото да се натиска...никакво обяснение нямам, тъй като в дадени моменти се оправя. Сега обаче е така от 2седмици и почвам да се притеснявам Не е като да ги помпам бутоните или да ползвам халогени всеки ден.4-ят проблем е, че ми свети лампичката за еърбега....От един сервиз ми казаха, че ще ми го оправят, но за 70лв. Други м иказват, че някъв кабел под седалката на шофьора е изваден или нещо от сорта. Аз такъв кабел не намирам... или поне невярвам да са тези,които са от долу 5-ят е, че конзолката за регулиране на фаровете ми се нагрява адски много.... да сменил съм крушката, но със същата. Прегледах дали е излолирано всичко, но пак грее. крушката си е точния волтаж. Също така ми грее и при централната конзола между въртящите цъкали за температура и другата. Е не чак толкова, но стопля усезаемо при допир. ДАНО МИ ПОМОГНЕТЕ КОЛЕГИ, АКО НЕ СЪС СЪВЕТИ КАК ДА СЕ СПРАВЯ, ТО ПОНЕ С ПРЕПОРЪКИ ЗА ЖИЧКАДЖИИ ИЛИ НЯКВИ МАЙСТОРИ БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!
    EX FIAT BRAVO 1.8 GT 97' - първата любов
    http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOoo

    #2
    Re: ПРОБЛЕМ С ЕЛЕКТРОНИКАТА НА ФИАТ КУПЕ 99’ 1.8 МОТОР

    ZinG написа:
    Здравейте колеги! Дълго се чудех дали да пусна тази тема, тъй като мислех, че ще реша проблема с консултации с познати и приятели. Уви не стана. та директно към пролемите, тъй като те са няколко. 1-ят е, че парното (или климатика) ми се пускат на макс от малко по-голяма дука. Едни ми казват, че ключа е повреден, а други, че цялата централна конзола е за смяна. Още като слагах радиото си разглобих за да погледна дали не дава някъде на късо и дали от това прави мизерии. Уви нито разбирам от ток нито от кабели След множество разговори открих, че май проблема ми го прави някакъв датчик за температурата, който е точно зад бутоните за циркулиране на въздуха и този за пускане на климатика. Та този датчик се охлажда от малко вентилаторче държащо се за него с 3 или 4 крачета.... Е при мен вече някои са счупени. След като ги залепих сякаш проблема изчезна временно, но естесвено пак се появи след време.... Немога да разбера е ли възможно от това да се получава и какъв въобще е този проблем. Ако са крачетата то кажете с какво да ги залепя един път за винаги или просто да набия пари за нова конзола....2-ят пролем е, че когато давам мигач (независимо ляв или десен) не се чува грам, а само индикатора на таблото мига. Понякога само десния се обажда със стандартното "цък-цък". Отделно, след като дам аварийки ми мига само бутона, а индикатора на таблото не...това по стандарт ли е така или пак някоя мизерия?3-ят проблем е, че бутона за халогените ми понякога просто все едно се втвърдява и просто не може да се натисне, за да включи фаровете...и аварийките работят и за мъгла фара работи, но бутона за халогените просто спира от нищото да се натиска...никакво обяснение нямам, тъй като в дадени моменти се оправя. Сега обаче е така от 2седмици и почвам да се притеснявам Не е като да ги помпам бутоните или да ползвам халогени всеки ден.4-ят проблем е, че ми свети лампичката за еърбега....От един сервиз ми казаха, че ще ми го оправят, но за 70лв. Други м иказват, че някъв кабел под седалката на шофьора е изваден или нещо от сорта. Аз такъв кабел не намирам... или поне невярвам да са тези,които са от долу 5-ят е, че конзолката за регулиране на фаровете ми се нагрява адски много.... да сменил съм крушката, но със същата. Прегледах дали е излолирано всичко, но пак грее. крушката си е точния волтаж. Също така ми грее и при централната конзола между въртящите цъкали за температура и другата. Е не чак толкова, но стопля усезаемо при допир. ДАНО МИ ПОМОГНЕТЕ КОЛЕГИ, АКО НЕ СЪС СЪВЕТИ КАК ДА СЕ СПРАВЯ, ТО ПОНЕ С ПРЕПОРЪКИ ЗА ЖИЧКАДЖИИ ИЛИ НЯКВИ МАЙСТОРИ БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!
    1 вия ти проблем е от ключа на браво/брава/мареа тва е стандарт да го прави до като не се свали и не се изчисти като хората.. не вярвам на coupe да е по различно имайки се предвид че ключовете са тука тука еднакви 2 рия ти проблем с мигача според мен релето ти прави мизерии може да е студена споика може и да не дава хубав + - тва са предположения 3 тия ми се струва че или е много грял тоя бутон което не го вярвам или е пълен с мизерия и за това ти става толкова твърд и не можеш да го натискаш 4 тия ти проблем с аирбаг-а наи често се оказва изгоряла централа в повечето случаи е това дано при теб е друго..5 тия ти проблем ако ти грее много тая конзола то значи има късо така си мисля а иначе работи ли си както трябва смисал мърдат ли фаровете въпреки че грее ? и волтажа не е важен .. а колко ВаТА е не волта това предполагам аз и мисля че е които мисли друго да споделя това е мое мнение
    Fabbrica Italiana Automobili Torino
    F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
    F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
    F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

    Коментар


      #3
      Коелга мърда си фаровете всичко е ток. Оносно ключа цялтоо да го разглабям и как да го почистя това въртящо се нещо ????
      EX FIAT BRAVO 1.8 GT 97' - първата любов
      http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOoo

      Коментар


        #4
        А и бутона за халогеите... какво ще рече "пълен с мизерия" мога л ида я махна тая мизерия?
        EX FIAT BRAVO 1.8 GT 97' - първата любов
        http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOoo

        Коментар


          #5
          дф

          ZinG написа:
          Коелга мърда си фаровете всичко е ток. Оносно ключа цялтоо да го разглабям и как да го почистя това въртящо се нещо ????
          ако е като при браво /мареа е една пъпка нея трябва да почистиш и леко да е изкривиш за по хубав контакт на браво се сваля много кофти не знам при купето как е а иначе за фаровете за регулирането знам ли може да е късо можеше някоя машинка да се движи трудно и да товари ама то това минава през реле няма логика освен късно някакво да има там а бутона с мизерията ако трябва е причината трябва да го отвориш и да видиш мръсотия ли е нещо криво ли е .. се пак това са само предположения от растояние без да се гледа е трудно да се каже кое е точно ..
          Fabbrica Italiana Automobili Torino
          F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
          F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
          F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

          Коментар


            #6
            кола

            ела на срещите в Неделя все ще има няко като твояята кола
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Отделно, след като дам аварийки ми мига само бутона, а индикатора на таблото не...това по стандарт ли е така или пак някоя мизерия
              Специално ходих да проверя това.И при мен е така.Не показва нищо на таблото и никога не съм обръщал внимание.Трябва ли да ми дава индикация на таблото,че ми работят аварийните?[/b]
              COUPE 1.8 16V
              Volvo XC90 T6

              Коментар


                #8
                Ключар аз си ходя на срещите дори и на последната бях Винаги аз съм едниственото купе освен ако не е високосна година и Благун да дойде NPD да се надяваме още хора с купета да пишат по темата и да разберем.
                EX FIAT BRAVO 1.8 GT 97' - първата любов
                http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOoo

                Коментар

                Working...
                X