pr_00f написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нов софтуер за връзка с ECU - http://www.multiecuscan.net
Collapse
X
-
Един маааалко по-елегантен начин за превключване на линиите, реализирайки идеята на колегата
, и в помощ на тези, които биха си поиграли:Ключето струва 70ст. и се намира по магазините за електронни елементи. Използвам само 3 позиции, другите 3 остават за резерв, че е много микроскопично, но пък е практично. Монтажът ми отне около половин час, като най-важният инструмент бе пиличката за нокти на жената (не ме видя, не ме заподозря - жив съм още :D )
Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp
Fiat Croma 1.9 Mjet 150hp
Alfa Romeo 147 JTD - бивша
-
Колеги извинявам се за тъпия въпрос, но немога да схвана нещо модването на ВАГ КОМ зада чете АБС и Аирбеговетв. Понеже моя преход е само с пинчета и си ги нареждам по ОБД на кабела. Неможе ли просто да взема кабела от пин 7 и да го сложа на пин 1 за АБС да речем или на пин 3 за Аирбега. Ако бъркам нещо моля поправете ме или даите някъква схема примерно. БлагодаряFIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"
Коментар
-
Аз бях сложил подобно ключе като на снимката по-горе. Уж всичко беше както трябва, но така и не можах да се свържа с компа на бравата. После го махнах и направих вътрешно мостче между краче 1 и 7. Сега чете и двг и абс без проблеми. Еърбега не съм го свързвал, не ми се е налагало (и дано не се налага).Brava 1.9 JTD 100, 2001
Коментар
-
1ви и 3ти пин на моя адаптер физически не са свързани никъде.gamma написа:Масовите преходници са направени да четтат само ECU-то (свързан е към 7-ми пин на OBD буксата на кабела). Ако искаш с него да четеш ABS и AIRBAG ще трябва да му подадеш сигнал съответно от 1-ви и 3-ти пин на буксата на кабела.Има го описано на няколко места в тази темаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...0355&start=405marshal_t написа:EDIT: Забелязах в таблицата с подържаните коли, че за моята ако ще сканирам ECU-то не е нужна модификация на кабелите, ако диагностицирам ABS и Airbag ще трябва да модифицирам интерфейса.... Въпроса сега е аз като ползвам този преходник към 3-пиновия конектор за диагностиката дали ще е нужно пак да модифицирам или той преходника е модифициран и си взима сигнала от дадените и нужните пинове от 16-те пинов конектор на VAG COM кабела?04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
При някои кабели трябва да се направи, защото не става да се чете само от 7-ми пин.Явно китайците напоследък са си ъпдейтвали продукциятаvgeorgiev написа:Не виждам какъв е смисъла от това, което е направил колегата Zarini.
Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
???
Колеги здравейте. Знаете ли кога, и дали някога ще се ъпдейтва програмата FiatEcuScan за диагностика на ЕКУ-то на Брава 1.6 16V с компютър магнет марели. Засега има само диагностика на AirBag и ABS-а. Пробвах и с друга програма Unidiag но там нямам дефиницията за този двигател.П.П. От къде мога да проверя какъв ми е с точност компютъра, за да търся сходен и да пробвам да направя диагностика с помощта на друг автомобил.
Коментар
-
Съгласен съм. Примерно моя кабел няма да прочете кола след 2000та с OBD букса, защото няма връзка на другите пинове. Но за старата ми Фиатка е ок.gamma написа:При някои кабели трябва да се направи, защото не става да се чете само от 7-ми пин.Явно китайците напоследък са си ъпдейтвали продукциятаvgeorgiev написа:Не виждам какъв е смисъла от това, което е направил колегата Zarini.
04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Да попитам за тд 100 97 година този кабел http://sklad66.com/cms/VAG-COM.html + http://sklad66.com/cms/Prehodnik-16p...ahranvane.html кебел ли ми трябват за диагностика на двигателя или само първияFiat Bravo TD100
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар